Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Isabella
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on vähän semmonen tuntuma että poika tulee, vaikka enemmän merkit viittaus tyttöön ja kaverit ja sukulaiset veikkaa tyttöä. :)

Hui saapa nähä miten tässä käy, tyttö ois helpompi varmaa itekseen kasvattaa mutta eiköhän sitä poikaa osais yhtä lailla hoitaa :) ja rakas tieten vaikka ois kumpi vaan <3

Tänään käytiin äitini kanssa tuottavilla kahvilla, niin tuttava vitsaili että " poika innostuu nyt noista herkuista massussa " :D eli hänkin ajattelee että poika sieltä tulee :D kyllä nauratti

Mä taas olin aivan varma tytöstä, kun ollut ihan samanlainen raskaus kuin esikoisesta *Pahoinvointia, välillä rajuakin, ja jatkunut edelleen päivästä riippuen * Iho mennyt huonoon kuntoon * Samat ruokahimot ym.

Ainoa asia, mikä on ollut erillailla on mahan muoto :) Nyt se siis näkyy jo näillä viikoilla paljon selvemmin ja on pystyssä enemmän, eli poikamasu ja poikahan sieltä on tulossa :Heartblue

Meille oli ihan sama kumpi sieltä tulee, kumpikin sukupuoli ihan yhtä tervetulleita, mutta täytyy sanoa että omat tuntemukset oli niin vahvat tytöstä että pikkunen ylläri olikin kun poika siellä masussa on :)

Eli mun kohdalla oireista ei voi päätellä yhtään kumpi sieltä on tulossa :) Mahan muodosta ehkä..

Muokattu viimeksi:
Isabell, mulla oli ihan sama juttu! tytön raskaus ja tämä on olleet tosi samanlaisia: ei kuvotusta kummempaa, hedelmiä ym. terveellisiä ruokahimoja, väsymys jne. oireina, mut poika tulossa :) ainoa, mitä on eri tavalla on nivuskivut, jotka olleet riesana melkei alusta asti, tytön raskaudessa ne tuli vasta loppupäässä. mulla kans maha pullahti esiin jo hyvissä ajoin ja tähän mennessä yksi työkaveri on osannut ennustaa et "poika pullistaa mahaa" :)

tajusin just et se kiinalainen ennustuskalenteri oli taas oikeassa :) tytön kohdalla se piti paikkaansa ja niin tälläkin erää :)

Poikahan siellä on, joka varmistu vielä rakenneultrassa!:)) piti vaan 13+4 ultraus paikkaansa, että poika tulee! Vaikka aloin sitä epäilemään, että voiko noin aikasin muka näkyä :)

Tyttö! :Heartpink:Heartpink:Heartpink Vaikka mulla olikin tosi varma olo, että poika tulee, mutta kuulemma 100 % varmuudella se on tyttö. :) Kun ihmeteltiin, että me oltiin ihan varmoja, että se on poika, niin totesi se ultraaja, että melkein kaikilla esikoisen odottajilla on varma tunne, että poika tulee. Hassua. Eikö täälläkin suurin osa veikkaillut poikaa? :)

Tyttö olo oli ja sitä täällä veikkalinkin jo aiemmin, sit aloin jostakin syystä empiä sen suhteen kumpi tulee! Kaveri sanoi että kyllä se tyttö on ja niinhän se rakenne ultrassa varmistui että tyttö tulee! ♡

KTJ: Tosi jänna toi että esikoista odottavat usein arvelee odottavansa poikaa! Mulla siis ainakin just niiin poikafiilis, mutta tyttöä ne tosiaan vähän ultrassa arvaili (vaikka eivät kyllä olleet kovinkaan varmoja). Hassua, mistähän tuo sitten johtuu...

Voisko olla, että yleensähän naiset toivoo ehkä vähän enemmän tyttöä ja miehet enemmän poikaa, niin sitten äidit "varautuu" siihen, että sieltä tuleekin just se toinen...? Näin ainakin minun kohdalla, toivoin aluksi tyttöä enemmän, mutta nyt kun olin ihan ehtinyt totuttautua siihen, että meille tulee poika, niin olinkin eilen ihan hölmistynyt ultran jälkeen. :)

Mun seuraava jännäämisen aihe nyt kun kaikki näytti olevan tosi hyvin ja sukupuoli on selvillä (se oli kuulemma 100 % varmuudella tyttö, kysyin varmaan neljä kertaa :)), on että periihän se varmasti minun ruskeat silmät! Mutta sitä ei varmaan edes mikään 7D-ultra pysty selvittämään.:smiley-bounce022

Mun esikoispoika sattui perimään mun ruskeat silmät :) Oikea nappisilmä saatiin :) Saa nähdä tuleeko toinenkin nappisilmä :)

mun tytöstä tuli sinisilmäinen, vaikka mulla on itsellä ruskeat ja miehellä siniset :) no, on munkin toisella vanhemmalla siniset silmät et sieltä se varmaan tuli se geeni :) nyt ois kyl ihan hauskaa saada nappisilmä, en ois sit vähemmistönä tässä sakissa :)

Syntyykö kaikki vauvat aina sinisilmäisinä ja silmien väri muuttuu vasta ajan myötä vai onko se joku myytti vai mistä olen sellaista saanut päähäni?

joo, oon ymmärtänyt, että vauvat syntyy sinisilmäisinä ja silmien väri voi muuttua kahteen ikävuoteen mennessä. mun tyttö oli syntymästään lähtien niin sinisilmäinen, ettei kukaan enää odottanut hänelle muuta silmien väriä :)

yritin tossa keskiviikkona katella kapp ahlista poikien vaatteita, mut en osaa ostaa sellaisia etukäteen! tarviin selkeesti enemmän konkretiaa :) eli mun tarvii varmaan nähdä vauva ennenkuin osaan ostaa mitään. onneksi hankin aikoinaan tytölle sukupuolineutraaleja vaatteita et ne varmaan käy pojallekin :)

Meille oli ihan sama kumpi tulee, mutta ehkä hieman toivottiin enemmän miehen kanssa tyttöä, kun on jo poika ennestään. Pääasia oli kuitenkin, että muksu on terve (: itse luulin koko raskauden että on poika ja oireetkin viittasi siihen. Rakenneultrassa selvis, et on terve tyttö tulossa (: hieman onnn äidinvaistot ollu pielessä, ku esikoista odottaessa olin oireiden perusteella ihan varma, et tulee tyttö mut tuliki poika :Ddd

Mun käsittääkseni ruskeet silmät on syntymästä asti (ainaki kaikil ruskea simmuset jotka tunnen, joilla on muksuja) mut sit jos on joku muu väri (sinine, vihree, harmaa tai joku niide sekotus) nii sit ois eka siniset silmät ja ne muuttuu ajan myötä (: johtuu siitä että ruskee on dominoiva

Meidän pojalla oli syntyessään siniset silmät. Tosin aivan tumman siniset. Ne oli niin tummat, että niistä tiesi jo heti alkuunsa, että muuttuvat varmasti kunnolla ruskeiksi. Jossain vaiheessa ne kävi vähän vaaleempina, mutta jo parin-kolmen kuukauden ikäisenä oli ihan selvästi ruskeat.
Mun isällä on ruskeat silmät, samoin isän äidillä. Mun omalla äidillä taas on vihreät silmät ja sit mun kahdella veljellä(kaksoset) on siniharmaat silmät. Velipuolella (isän puolelta) on kans ruskeat silmät.

Takaisin