Tyttö vai Poika? ;)

Hih, ei siis varmaan voi itekkään päätellä mitään omista "oireista" :laughing002 . Mutta kiva kuitenkin kuulla päteekö kellään noi tyttö/poikaolot täysin :). Mulla on ns. tyttömaha, makeeta tekee mieli kokoajan, sykkeet vaihdellu 140-160, ei pahoinvointia missään vaiheessa, ihon kunto huononi ja hiukset kuivuivat, vauva näyttää toisessa ultrakuvassa ihan pojalta ja toisessa ihan tytöltä :grin .
 
Se piti vielä tulla oikeen jakamaan tänne, että eilen huomasin, että mahassa keskellä kasvaa YKSI pitkä musta karva (huyi):laughing014 Olikohan sekin pojasta viite :biggrin ..tai sitten sillä on jo niin pitkä tukka, että puskee nahan läpi :laughing002 ?! Mulla ja miehellä heti syntymästä asti kihara, musta, pitkä tukka, että eikait se mikään ihme olis :laughing002
 
Sain tänään hyvän muistutuksen siitä, että nämä ultratut sukupuolet ovat (ainakin tyttölupausten osalta) vain arvioita: tuttavani, jolle jokaisessa ultrassa luvattu tyttöä, sai pojan :cool:
 
Hih LittleMyy! Tuo on kyllä hyvä muistutus! Meille luvattiin taas sitä poikaa, mutta olen silti pitänyt ostokset aika neutraaleissa sävyissä, kun en sataprosenttisesti uskalla luottaa ennen lapsonen on varmasti ulkomaailmassa. :)
 
En minäkään uskalla ostaa muutakuin neutraaleja värejä (ultrassahan ei näkynyt mitään "pullottavaa"). Tosin mies kommentoi mun ostoksia, että aika poikamaisia vaatteita :rolleyes: Sanoin, että ostan sellaisia, mitä itsekin pitäisin :grin eli maanläheisiä värejä (Ostin siis ruskean hupparipuvun, ruskean bodyn, jossa eläimiä ja siihen sopivat housut) . Olen kuullut mahan muodostani vain poika-arvioita, viimeksi eilen. Kummitätini on varma pojasta. Lopputulos jää siis vain nähtäväksi, ja hyvä näin :) Taidankin pyytää perjantaina, ettei kiinnitettäs enää huomiota sukupuoliosastoon, että jääköön ylläriksi, kohta se kuitenkin selviää :)
 
Meille myös lupailtiin tyttöä, mutta yhen tytön ja pojan synnyttäneenä ei kyllä ole tippaakaan tyttö olo :D Vaatekaappi on kyllä pinkkiä täynnä ja uusi ticketin punanen haalari xD tänää ultrassa pyysin varmistamaan, mutta hitto se lääkäri unohti kattoo sen >:| kahen viikon päästä uusi yritys :D Onneksi sitä poikavaatettakin on vähän tallessa ja neutraaleja housuja olen ostellut viimeaikoina :) Mutta punasta kukkahaalaria mä en pojalle päälle laita ;D
 
Takaisin
Top