Tyttö vai Poika? ;)

Mulla ja miehelläni on ollut alusta asti poikaolo. Välillä on käynyt mielessä et voihan se tyttökin olla, se ajatus kuitenkin katoaa nopeasti. Pojan puolesta puhuu matalat sykkeet ja pahoinvoinnin puuttuminen... Mut pääasia on et se on terve. :) 7.8 asti saa jännittää tai joulukuulle jos kirppu haluaa pitää salaisuuden.


Mamma+kirppu
 
Mulla oli alkuraskaudesta vahva poika-olo, kun oli näitä tyypillisiä "oireita" eli ihon kunto parani, hiukset kiilsi ja teki mieli suolaista kaiken aikaa. Nyt naama kukoistaa finnejä, hiukset on kuivat koppurat, vauvamaha ei ole kapea ja siro vaan aika levee (näyttää enemmän kaljamahalta ku vauvamahalta :D), ja mieli tekee herkkuja ja hedelmiä vaan...
 
Mulla ei oikeen ole mikään olo :D
En oo myöskään paneutunu näihin uskomuksiin eli en osaa niistäkään päätelmiä tehdä.
Pahoinvointia oli alussa koko ajan, iho on ihan kauheen näkönen ja hiukset tippu... Mahasta en osaa sanoa kun sitä ei oikeen tunnu vielä olevan :)
 
No voi höh, meidän mutsi on yleensä aika "velho" näis asioissa ja nyt se povaa meille tyttöä... Ja mä kun olisin odottanut, et se sanoo masunasukin olevan poika. No, rakenneultrassa se ehkä selvii...
 
Niin kuin jo ultrauutisiin kirjoitin, niin tyttö sieltä olisi todennäköisesti tulossa :)
Kaikki povasivat meille poikaa ja poikaa olen aina toivonutkin.
Nyt uutisten jälkeen tyttö tuntuu kuitenkin omalta:Heartred
 
Poika tulossa :wav ja kovasti toivottu onkin (kätilö näytti vielä erikseen, että tässä ne kassit ja tuossa pippeli :dance011)
 
Kiinalainen kalenteri povas poikaa, mahan muoto on eteenpäin eli ilmeisimmin poikamaha, himot ovat olleet hampurilainen + olut -kombinaatio (??!) ja aineskin omasta mielestä olen aika hehkeä. :rolleyes: Tunne on ollut muutenkin alusta alkaen poika, en tiedä mistä se johtuu. Ehkä siitä, että siskolla on 2 poikaa.

Merkit pitivät paikkansa ja tänään rakenneultrassa näkyi POIKA! Siellä se olla möllötti, iso vehe pikku pakaroiden välissä. :happy112Tuli hauska kuva, mut en kehtaa julkisesti pikkusen intiimiä aluetta esitellä.
 
Mä olin melko varma että tyttö tulee, koska kaikki lähipiirissä on nyt saanut poikavauvoja... Eilen ultrassa näkyi kuitenkin selvästi, että poika siellä munkin masussa riehuu... :P
 
Poikaa odotettiin alusta asti. Kaveripiirissä kaikilla on poikalupaus joten tyttöä aloin odottamaan ja prinsessan saankin :Heartred ei sitä auta muuta kuin mennä ostamaan vaaleanpunaista tavaraa :)


Mamma+kirppu
 
Mie taas epäilin tuolla aijemmin mulla olevan enempi poikaolo, mutta tyttöä ne sitten ultrassa povaili meille tulevaksi, joten saa nähdä pysyykö se tyttölupaus loppuun asti :)
 
Oma vahva tyttöfiilis osoittautui eilisessä ultrassa vääräksi. Poju esitteli sen verran selvästi vehkeitään kuin tehdkseen viestin selväksi että "katsookapas nyt, äläpäs tytöttele siellä". Ei-jei tytötellä pojua enää :)
 
Mä olin ihan 99% varma että poika tulee =D (raskaus ollut nimittäin yhtä helppo kuin esikoisesta, tytöstä "kärsinkin" hieman enemmän) MUTTA tyttö tulee :Heartred =D En meinannut millään uskoa ja epäilen vieläkin, mutta kun sitä ultraa mietin niin kyllä siitä selvästi häpyhuulet paistoi =D Ehkä se on normaalia pitää pieni varaus, onhan näitä sukupuoli sekaannuksia ollut =)
 
Mä olin ihan 99% varma että poika tulee =D (raskaus ollut nimittäin yhtä helppo kuin esikoisesta, tytöstä "kärsinkin" hieman enemmän) MUTTA tyttö tulee :Heartred =D En meinannut millään uskoa ja epäilen vieläkin, mutta kun sitä ultraa mietin niin kyllä siitä selvästi häpyhuulet paistoi =D Ehkä se on normaalia pitää pieni varaus, onhan näitä sukupuoli sekaannuksia ollut =)
 
Hei, te ketkä tiedätte nyt kumman saatte, niin onko teillä noi tyttö/poika oireet pitäneet paikkansa? :D Esim onko tyttöodottajilla tyttömaha ja korkeet sykkeet yms? :laughing5
 
Hei, te ketkä tiedätte nyt kumman saatte, niin onko teillä noi tyttö/poika oireet pitäneet paikkansa? :D Esim onko tyttöodottajilla tyttömaha ja korkeet sykkeet yms? Poikaodottajilla suolasen himo yms? :grin
 
Oho lähti eka liian ajoissa, eikä näköjään näitä voi enää poistaa :eek:. No mutta mun tärkee kysymys tuli kuitenkin varmaan ymmärretyksi :laughing002
 
mä odotan tyttöä, ainakin lääkärin mukaan :D ja mä en oo kärsinyt pahoinvoinnista, ehkä ihan vähän lievästä huonosta olosta, verenpaineet menee välillä matalaksi ja vauvan syke on sitä 145 luokkaa koko ajan, iho voi huonosti (rasvoittuu helposti ja tullut miljoona finniä :S), voisin syödä vaan kaikkeeta makeeta ja kaikkia herkkuja tosin raskauden alussa halusin kaikkea terveellistä :D mahan muoto on mun mielestä enemmän eteenpäin kuin mitä sivulle levinnyt.. ja rinnat kasvanut ihan ruhtinaallisesti...

että yrittäkääpä tosta sitten saada sillanen fiilis että se ois tyttö joka tuolla masussa temmeltää :D
 
Meille veikattiin (muttei varmuutta) tyttöä (koska mitään roikkuvaa ei nähtävissä); mulla ns. poikamaha, syke 135, ei mtn pahoinvointia, iho ja hiukset kukoistaa, oma terveys reistaillut muuten, itsellä intuitio pojasta, miehen mielestä näyttää jopa naamasta pojalta :D, kuvissa ei näkynyt mitään killutinta, muttei "viivojakaan", mutta kolme pyöreää pampulaa, jotka vähän eri kokoisia = ei ota selvää ?!? :grin

Lisäys: ensimmäiset kuukaudet suklaan syönti jäi (olen riippuvainen suklaasta :grin) ja suolainen maistui. Nyttemmin maistuu aivan kaikki ja paljon, kiitos :grin
 
Hei, te ketkä tiedätte nyt kumman saatte, niin onko teillä noi tyttö/poika oireet pitäneet paikkansa? :D Esim onko tyttöodottajilla tyttömaha ja korkeet sykkeet yms? :laughing5


Meillä on matalat (140-150) sykkeet ollut, ja masu kasvaa eteen, ja hmm. poikahan sielä on tulossa. Tosin helppo ja ongelmaton raskaus tähän asti takana, ja ainoa jatkuva oire on huono ihonkunto.

Ninuh + pikkupoju 21+6
 
Poikaa odotellaan.Sykkeet on vaihdelleet 120-160 välillä. Iho voi aiempaa paremmin, hiuspohja myös. Pahoinvointia oli alkuraskaudesta, enimmäkseen vain huonoa oloa, palasi hetkeksi tuossa rv.20 tietämillä. Vatta tuntuu olevan aika edessä ja matalalla. Himmeä linea negra ilmestyi aika ajoissa ja yltää vain napaan saakka (tämä kai jonkun uskomuksen mukaan tyttömerkki )

Tuossa männä viikolla teki mieli "jotain hyvää" ja poistuin lähikaupasta kokonaisen grillatun broilerin kanssa (jonka söin yksin...) joten juu, voi kai sanoa, että suolainen on maistunut...:grin
 
Takaisin
Top