Tyttö vai Poika? ;)

aaaa :D nyt tajusin,haluun tietää mun lapsimäärän uuestaa nytku tajusin paremmin ton. :DD haha.
 
Nyt tuli ranteesta poika, tyttö+poika :D mahasta katsoin nyt oli poika,tyttö,poika pysähtymättä välissä liikkeen vaihtuessa :eek: tarkoittaaks toi sitte että se povaa enemmän poikaa? :D
 
En tiiä nyt itekkään, mahan päältä sen pitäs mukamas tehdä vaan yhtä liikettä. Niin ja unohdin sanoa ettei sillon pidä oottaa että se pysähtyilee välissä, kattoo vaan sen ekan liikkeen mitä alkaa mahan päällä tekemään ja se on se maha-asukin sukupuoli. Sulle on antanu niin monenlaista tulosta että vastaus on: Sulle tulee joko tyttö tai poika :biggrin. Heh olipa hauskaa.

Mutta eikö oo jännä miten se sormus alkaa liikkumaan vaikka kuinka pitää kättä paikoillaan!
 
Jaaha, kyl munki tarttee tätä kokeilla jossain kohtaa, kun ny sais sen kihlasormuksen eka ostettua.. Kihloihin mentiin yli kuukausi sitten, mut ihan ei ollu rahaa ostaa semmosta sormusta ku halusin ni nyt on sitte säästetty. Ensi viikol kun tili tulee ni pitäis päästä sormuskaupoille.

Kaks kaverii oli jo nähny untakin vauvasta. Toinen meinas et on poika ja toinen sano vaan et vauva. :)
 
Mä en jotenkin osaa ajatella, että alien ei ois tyttö :eek:. Paha olo puhuis tietty sen puolesta, mutta mistäs sitä tietää. Kiinalainen syntymäkalenteri on myös tytön kannalla kun taas vau pojan. Sormustesti näyttää ranteen päällä pojan+tytön ja vatsan päällä tytön. Varhaisultrassa näky vaan yks sikiö. Ennustaja puolestaan väitti ensimmäistä lasta pojaksi. Eiköhän se sit aikanaan selvii :wink

Mä oon kanssa kuullu aika ikäviäkin kommentteja rakenneultrassa vanhemmille töksäytettävän... Että kannattaa ehkä varautua jo valmiiks...?
 
Minust se on jännää kun se liikkuu se sormus vaikka käsi on kuin vakaana paikoillaan,uuu magic :D Noh,en tiiä kumpain sieltä tulee,mutta jotenki näin alus on kai poikafiilis jo :D
 
Hihi mulle on kyl aika sama kumpi tulee :p odotan nii innolla :Heartred


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Hihi mulle on kyl aika sama kumpi tulee :p odotan nii innolla :Heartred


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Mullekkin aivan sama kumpi tulee, kunhan olisi terve lapsi. Mutta mutta, jotekin tyttömäinen fiilis. Pojasta oli kans poika fiilis. Vielä pitkä aika joulukuuhun, nähdä kumpi :)
 
Meille tosiaan jo neljäs tulossa, aiemmista kolmesta emme tienneet kumpaa lajia on tulossa. Kahdesta ekasta emme kysyneet, kolmannesta kysyimme, mutta vauvan asento ei paljastanut sukupuolta. Itselle kerran sanoi neuvolatäti, että aikuisten elämässä on harvoin enää yllätyksiä, mutta vauvan sukupuolen selviäminen vasta synnytyksessä on sellainen. Se oli mielestäni aika osuvasti sanottu! Niinpä haluan varmaan taas elää jännityksessä (mikäli mies ei vaadi tietää sukupuolta) synnytykseen asti :). Toisaalta tämä on varmastikin viimeinen raskauteni, joten toisaalta olisi jännää tietää millaista olisi tietää sukupuoli etukäteen. Katsotaan mihin päädymme...
 
Mä joudun menemään historiani vuoksi 14.5. istukkanäytteen ottoon, joten viikko siitä niin selviää kumpi vai kampi. 3-vuotiaani on poika, joten sinänsä olis kiva että tulis tyttö (pääsis mekko-ostoksille). Toisaalta, pojan vaatteet sais hyvin kierrätettyä vauvalle, jos tulis poika. Esikoinen, jonka menetimme oli tyttö, joten heitetään klassikko "pääasia että tulee terve lapsi"... mutta taidan silti kysyä :wink

Joulukuuta odotellen,
Lende
 
Mulla on ollut melko alusta tyttöfiilis, ja se tuntuu vain voimistuvan. Tyttäremme sen sijaan toivoo pikuveljeä, ja on kertonut jo päiväkodissa että sen nimeksi tulee Elvis. laughing7 Eilen juteltiin miehen kanssa siitä Elvis-nimestä ja sanoin etten usko että tulee käyttöä kun on ihan tyttöolo. Ja mies sanoi että hänkin uskoo että vauveli on tyttö! Aika jännä. Saa nähdä sitten että meneekö tuntemuksemme oikein vai ollaanko molemmat ihan "metsässä". :)

Onko monella muilla tämmösiä oloja tai fiiliksiä jompaankumpaan suuntaan? Esikoisenkin kanssa oli myös melko alusta tyttöfiilis mutta silloin en oikein uskonut niihin, ajattelin että se on vain joku juttu kun oli jotenkin vähän paineita. Koko miehen suku odotti niin että tulisi tyttövauva kun kaikki hänen sisaruksien lapset olivat poikia.
 
Täällä kans tullut tyttö fiilis, esikoinen on siis poika. En tiedä mistä moinen ajatus tullut. Yksi eroavaisuus näissä odotuksissa on ollut, poikaa odottaessa en voinut niin pahoin kun tässä raskaudessa, nyt siis ollut huonoa oloa ennen ja jälkeen aina ruuan/suupalan ja muutenkin. Ja poikaa odottaessa tykkäsin suolaisesta sipsejä meni moni pussi :D ja nyt lähinnä suolainen ei tunnu mielessäkään hyvältä, vaan tykkäisin hedelmäkarkeista ja mehujäistä :P myöskään kesän grillaukset eivät houkuta :confused1
 
Mulla on poikafiilis jo tässä vaiheessa,yks kaveri veikkas poikaa,kaikki testit povaa poikaa ja mieskin sanoi,että hänkin on miettinyt asiaa ja on fiilis,että sieltä tulee poika :D
 
Meillä esikoinen poika, josta olin sen raskauden aikana varma että tulee poika vaikka kätilö puhui tytöstä. Nyt jotenkin vaan todella varma olo että tuleva masuasukki on tyttö. Perustelut. Pahoinvointi puuttuu, se oli pojan aikana todella vahva koko raskauden, nähnyt unta tytöstä vauvasta jo ennen kuin tiesin olevani raskaana. Nimikin on päätetty ja vaikka ny tulisi poikakin niin en pistä ollenkaan pahitteeksi. :)
 
Mä kyllä olen aika julma nyt, mutta toivoisin poikaa. Kyllä tyttökin on yhtä lailla tervetullut, mutta jos saisi päättää, niin ehdottomasti poika. Takuuvarmasti herättää kommentti tunteita, mutta kyllä mä olen niin monen äidin kuullut sanovan, että voi kun se olis tyttö tms. niin onhan mullakin sitten oikeus ilmaista toiveeni :) Nimivaihtoehtoja olis kyllä melkeen enemmän tytölle, mut eiköhän joku ihana nimi pojallekin löydy...
Mitään sellaista "oloa" ei ole sukupuolesta. Oireiden vähäisyyden perusteella kaveri povas meille tyttöä, kun itse kärsii yhtä kamalasta pahoinvoinnista kuin ekalla kerralla, jolloin tuli poika.
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan olis poika :love017
 
Nyt se sit selkis! Mulla meni omat tuntemukset metsään, koko ajan on ollu poikafiilis mut ultrassa näkyi selvästi että tyttö siel ois tulossa! :) Tuntuu et taas vauva tuli vähän tutummaks ja todellisemmaks!
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei ole ollut mitään sellaista tunnetta sukupuolesta, mutta jostain syystä tunnun ressaavan enempi pojalle nimeä. Kun sellaista ei varastossa ole, toisin kuin tyttö-nimiä, joten ehkä mulla sit jossain määrin on "poikaolo" :)
 
Takaisin
Top