Tyttö vai poika? Toiveita?

Mä kyllä kysyin vielä kätilöltä että onko tää satavarma ja sanoi että on. Hän sanoi ettei sano potilaille mitään arvailuja vaan ainoastaan sillon kun on ihan varma.
Et pakko luottaa vaan :P

Meillä kyllä rakenneultrassa kätilö sano suoraan et ei oo ihan varma, mut tytöltä näyttäs :confused: ei kyllä pitkään tutkinutkaan.

Meilläkin sanottiin heti kun kysyin näkyykö sukupuoli että nehän ei sitten ikinä ole ihan varmoja. Toisillahan kuitenkin näkyykin tosiaan tosi selkeesti, ei siis oo missään nimessä tarkotus pelotella asialla. Onhan niitä sentään enemmän että oikein nähdään ja veikkaukset pitää paikkaansa ja toivotaan, että täälläkin kaikilla veikkaukset osuu oikeaan eikä tuu näitä ylläreitä :)

Muokattu viimeksi:
Meillä ei vielä tietoakaan eikä selvitetä sukupuolta. Puhutaan edelleen sukupuolineutraalista vauvasta :D mut mies on päättänyt että tyttö tulee, mulla ei ole tuntemusta kumpi voisi olla, mut hän on varma. On kyllä avoin että voi tulla poika, mut puhuu aina tytöstä.

Noh, jos meidän vauvelin sukupuoli vielä muuttuu, niin sitten puetaan tyttö sinisiin, vihreisiin ym "poika"väreihin :D On nimittäin melkoiset läjät kyseisillä väreillä vaatteita..

Meidän ei tarvi jännittää sitä enää kumpi tulossa, tyttöä luvattiin kolmessa ultrassa ja lapsivesinäytteenkin mukaan on tyttö kromosomit. Eli tuskin vaihtuu enää pojaksi :D

Kyllä mullekin tuli nyt 100% luotto (oli jo aiemminkin 99% luokkaa) että ru:ssa luvattu poika on tulossa :)
Torstain ultraaja (eri kätilö kuin ru:ssa) kysyi onko meille kerrottu että tämä on poika :P selvät pojan merkit edelleen siis :)
Vähän jälkikäteen miehelle ihmettelin kuinka sillai töksäytti kun olisimme voineet olla niitä vanhempia, jotka haluaa pitää salaisuutena loppuun asti.
Meillä poika pitää salaisuutena vain kasvonsa :P Ru:ssa ja nyt 4d- ultra ja samalla lailla veti nyrkit kasvojen eteen että älkääpäs kurkistelko siellä :)

Jotenkin erikoista, että käytännöt vaihtelee ihan sen mukaan, kuka ultraa. Joku aika sitte kuulin yhdestä tuttavaperheestä, joka odottaa kolmattaan, että heillä on joka lapsen kohdalla ultraaja kysymättä möläyttänyt sukupuolen. Mulla taas kysyi heti ensimmäiseksi, haluanko tietää. Ja näin se pitäisi kyllä olla kaikkialla lähtökohtana, että jos ei erikseen sanota, että haluamme tietää, sukupuolesta ei puhuta yhtikäs mitään...

Jotenkin erikoista, että käytännöt vaihtelee ihan sen mukaan, kuka ultraa. Joku aika sitte kuulin yhdestä tuttavaperheestä, joka odottaa kolmattaan, että heillä on joka lapsen kohdalla ultraaja kysymättä möläyttänyt sukupuolen. Mulla taas kysyi heti ensimmäiseksi, haluanko tietää. Ja näin se pitäisi kyllä olla kaikkialla lähtökohtana, että jos ei erikseen sanota, että haluamme tietää, sukupuolesta ei puhuta yhtikäs mitään...

Meillä RUssa kätilö teki tutkimuksensa ja lopuksi kysyi, että onko meillä kysyttävää. Siinä kysyttiin, et mahtaiskohan sitä sukupuolta nähdä. Eli ei tuonut itse edes esille sukupuoleen liittyviä asioita. Nuo möläytykset on kyllä pahoja jos haluaa odottaa synnärille saakka et siellä vasta kuulis. Vieras ihminen pilaa sen yllätyksen.

Takaisin