Tyttö vai poika olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumman luulen olevan tulossa

• Tyttö

Äänet: 12 30.0%
  • Poika

Äänet: 15 37.5%
  • En osaa sanoa

Äänet: 13 32.5%

• Kaikki äänestäjät
    40
Mites se uskomus jalkakarvojen kasvusta meni? :D Oliks se niin, et tyttöä odottaessa kasvu hidastuu ja poikaa odottaessa kiihtyy? Täällä jalkakarvojen kasvu ollut raskauden ajan aivan olematonta. Mikä ei kyllä yhtään haittaa! ;)

No voin omasta kokemuksesta kertoa, että saahan niihin uskoa, jos haluaa. Minä odotan nyt toista poikaa ja molemmissa raskauksissa kaikkien muiden karvojen kasvu on hidastunut paitsi hiusten nopeutunut. :joyful:

Joo, en mäkään noihin uskomuksiin usko, mut kiva malttamattomana arvuutella, et kumpi tuolla massussa asustaa. ;) Ja ehkä salaa toivon tyttöä, kun esikoinen on poika. :P Vaikka loppujen lopuksi onkin ihan sama kumpi sieltä tulee. Yhtä rakkaita. ♡

Mitä näitä kaikkia uskomuksia nyt sitten onkaan? Kumpaa odottaessa himottaa makea, kumpaa suolainen jne? Haluisitteko listata? :)
Tuo jalkakarvojen kasvu enteilisi meille poikaa... Se Selviää sitten toivottavasti viikon päästä.. :) Itsellä ei oikein ole ajatusta siitä, kumpi olisi tulossa..

Mites se uskomus jalkakarvojen kasvusta meni? :D Oliks se niin, et tyttöä odottaessa kasvu hidastuu ja poikaa odottaessa kiihtyy? Täällä jalkakarvojen kasvu ollut raskauden ajan aivan olematonta. Mikä ei kyllä yhtään haittaa! ;)
Mites ku mulla kasvaa vaan kainalokarvat nyt hulluna, mitäs se meinaa? :)
en ehtiny lukea oliko joku jo kertonu, mut miten se sormustesti meni?

Mulla hiukset tuntuu nyt junnaavan, tietysti jonkun verran kasvaneet ja suht hyvi mulla kasvu näkyy, kun blondiks oon värjänny viimeset kolme vuotta. Oma väri vaaleanruskea. :p Nyt en raskauden aikana halua vähääkään ylimääräistä vaarantaa sikiötä, joten jätän värjäämisen kokonaan täksi ajaksi, ja sitten kun mahdollista ni väriä päähän mahollisimman äkkiä.
Kaveri nauroi, että mulla pitää varmaan olla väripullo siinä vieressä ku synnytän ja heti ku vauva ulkona, ni huudan et "nyt väri päähän!!!" :laughing021Ei se kyllä ihan noin taida todellisuudessa mennä. :grin Mutta hauskahan siitä vitsailla on.

Jalkakarvat ei kasva, mut kainaloihin sitäkin nopeemmin. :shifty:

Tuo karvojen kasvu on hassua! :D
Esikoisen arvasin pojaksi sen perusteella, että minulle kasvoi 'karvaviiva' napaan asti häpykummulta :'D Ja oikeasti tummia karvoja!
Näinköhän on tulossa toinenkin poika, kun muutama haiven löytyy ;)

Itsekään en ota näitä tosissani, mutta onhan näitä kiva lueskella ja arvailla :D

Pakko oli vaihtaa vastaus 'en tiedä' kun tuntuu että olisi tyttö tulossa, mutta tosiaan kahdessa ultrassa ollut poikaolo. No kaksi viikkoa rakenneultraan.

Te jotka jo käyneet rakenneultrassa ja saaneet lupauksen sukupuolesta, niin miten on sykkeet pitäneet paikkaansa?
Jos on luvattu tyttöä, niin onko sykkeet olleet yli 145?
Jos luvattu poikaa niin onko sykkeet olleet taas alle 145? :)

Mulla tämä raskaus on hieman helpompi kuin esikoista odottaessa. Molemmissa todella vähän pahoinvointia, mutta huimaus on järkyttävää. Esikoinen tyttö ja mieli teki makeaa. Kakkuja söin sen verran, että painoa kertyi +18kg :grin nyt tekee mieli lähinnä hesen ranskalaisia ja kurkkumajoneesia :rolleyes: karkit ei maistu ja välillä suklaa oikein inhottaa. Vatsa on samanmallinen kuin viimeksi ja tämähän on "poikamaha", eli ei näy kun takaapäin katsoo. Säärikarvojen kasvu samanlaista kuin ennen raskautta, enkä muista että esikoistakaan odottaessa olisi ollut mitään muutosta. Vauvan sydämen syke molemmilla keskimäärin +155. Molemmat kovia liikkumaan. Ikenet verestää, toisin kuin esikoista odottaessa ja tähän asti ainakin olen säästynyt närästykseltä, joka oli todellinen vaiva tyttöä odottaessa.

Kiinalaista kalenteria katsoessa tulos voi olla kumpi vaan. Riippuu ihan miltä sivulta sitä katsoo, että en oikein luota siihen vaikka lupaakin 95% tarkkuudella ennustaa oikein :grin Rakenneultra on kolmen viikon päästä, enkä tiedä miten päin olla loppuraskaus, jos ei saada tietää kumpi on tulossa :laughing002

Täällä on sykkeet olleet joka kerta +145 (160 on vissiin ollut suurin mitä on mitattu), ja tänään rakenneultra näytti selvästi pojan olevan tulossa. :)

Noista sykkeistä, meidän neidillä on ollut koko ajan 127 - 145 välillä, että ei, sekään ei pitänyt paikkaansa. :rolleyes:

Kyllä ne omat tuntemukset vaan piti paikkansa ja tyttö varmasti kätilän mukaa tulossa! :shy: :dummy1:
Kiinalainen kalenteri, sormustesti, pissatesti kaikki näyttivät tyttöä. Samoin "Tyttö vie kauneuden"-sanonta ja sykkeet olleet 150 tienoilla :wideyed:

Hauskoja sattumoita, kuinka joillakin pitää paikkaansa, toisilla ei :p
Meillä kätilö tarkasti monta kertaa
"Pakko nyt tarkistaa uudestaan, etten vaan valehtele....kyllä vain... näin on... ei täältä pojan vehkeitä löydy vaikka kuinka etsimällä etsii" :hilarious:

Muokattu viimeksi:
itsellä kiinalainen kalenteri näytti poikaa, soodatesti tyttöä, ja kerran mitä on sykkeet neuvolassa mitattu niin oli huomattavasti matalammat mitä esikoistytöllä, makeaa ei tee mieli yhtään, enempi lihaa ja suolasta ja muutenkin enempi poikaolo ollut mutta niin vaan kätilö tyttöä veikkaili:grin

Meillähän se oli jo varma tieto, että tulee toinen poika. Silti eilen ru:ssa tarkasti tilanteen eikä kyllä olisi jäänyt epäselväksi siinäkään. :D Vaikka siis olikin hieman hankalassa asennossa niin silti kätilö sai vehkeet hyvin näkyviin. Tosin minulla on ollut hyvin samanlainen raskaus kuin oli esikoisestakin.

Takaisin