Tyttö vai poika olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumman luulen olevan tulossa

• Tyttö

Äänet: 12 30.0%
  • Poika

Äänet: 15 37.5%
  • En osaa sanoa

Äänet: 13 32.5%

• Kaikki äänestäjät
    40
Juuri noin miten Kyfi86 kirjoitti, paitsi että pissasin toiseen purkkiin ensin ja kaadoin pissan vasta sitten ruokasoodan päälle, niin näki reaktion heti alusta asti :)

Voih.. Mä oon aina inhonnu pinkkiä ja kaikkee prinsessa härpäkettä!! Nyt mun tekee mieli koko ajan hypistellä kaikkia ihania tyttömäisiä pikkuruisia vaatteita! Mitä hörselömpi, sen söpömpi! Mä taidan alitajuisesti tosiaan toivoa tyttöä!

Oireiden ja muun perusteella voisin veikata poikaa, mut oon nähnyt koko ajan unia tyttölapsesta. Mites tää nyt näin? :'D

Sugarplum Sprite, äitini kertoi että vauva unissa jos näkee unta tytöstä, olisi poika tulossa, samoin toisinpäin. :shy:
Hänen kaverinsa siis näki unta, että tyttö syntyisi meille ja samoin itsekin näin. Potra poika syntyi kuitenkin!

Ei vieläkään mitään oloja sukupuoleen liittyen! Tosin ihan erilainen raskaus kuin viimeksi, niin mahtaakohan olla tyttö tulossa :laughing001

Oireista päätellen voisi olla tyttö tulossa ja näin unta tyttärestä ennen raskautta, joten tällä arvauksella mennään. Poikalapset ovat kuulemma äideilleen kuitenkin helpompia, joten poikakin olisi ihana. Pääasia kuitenkin on, että syntyisi terve lapsi.

Jo aikoja sitten meidän perhe on povannut että minä teen tyttölapsen, koska kaikki muut sisarukset ovat saaneet ainoastaan poikalapsia ja minä nyt ensimmäistä odotan :P Itekkin aina ajatellut että kyllä se tyttö on ja jopa olen aikojen saatossa keräillyt ihania tyttövauvan retrovaatteita :D :P Mutta, nytpä onkin ihan sellainen fiilis että se onkin poika! :D Ihan sama kumpi se on, nyt vain toivoo että kunhan vain tämä raskaus kestäisi loppuun saakka ja lapsi olisi terve! :Heartbigred

Ei kyllä mitään aavistustakaan kumpi olisi tulossa. Esikoinen oli tyttö ja hänestäkään ei ollut mitään aavistusta kumpi olisi :p Hänen kanssaan tosin ensimmäinen kolmanneksen olin rättiväsynyt ihan kokoajan ja mikään makea ei maistunut. Nyt sit taas oon suht pirtee sanoisin ja kaikki makea maistuu enemän kun tarvis :grin Muuten kaikki oireet on olleet ihan samoja, mitä nyt rinnat olleet aremmat nyt kun ensimmäisen kanssa. Tiedä sitten mitä tarkoittaa :p Mut aijon kyllä kysyä kumpi tulee heti kun vaan sen saa selville :rolleyes: Tavallaan olis ihana saada toinen tyttö mut toisaalta ois ihanaa jos sais pikku pojan :Heartblue Mies on ollut niin älyttömän söpö pienenä että semmoinen minimies kyllä kelpais :Heartred Mutta kunhan on terve vaavi niin pääasia :shy:

nonni, soodaan pissitty:grin ja tulos ei reaktiota joten tuo tyttöä sitten povailisi

Ootteko katsonut kiinalaisesta kalenterista? Meillä kalenterin mukaan 3/3 oikein ja nyt ois mimmi tulossa.

Alussa epäröin ja ihmettelin miten joillakin on vahvat tuntemukset sukupuolesta. Nyt kuitenkin itsellä on hyvin vahva poika olo. :joyful: Maha on enemmän poikamainen (eteenpäin), haluttaa hirveesti hapanta (piimä, viili, maito) sekä suolainen maistuu ennemmin kuin makea, esikoinen, ei pahoinvointia eikä muutenkaan suurempia oireita (kerran oksensin vk 14) - eikö nämä ole niitä pojan merkkejä? :grin Tällä hetkellä vk 17+1

Mulla on tunne että tyttö olis tulossa tällä kertaa, mies veikkaa poikaa. Tää onkin eka kerta kun ollaan eri mieltä, aikaisemmin ollaan aina oltu yhtä mieltä ja joka kerta on tuntemukset osunu oikeeseen. Sormustestin tein ja se näytti tyttöä, eli siitä pojot mun arvaukselle. :)

poikaa tuo kiinalainen ennustaisi, hitsi kun ei muista minkälaisia oireita esikoisesta oli, tosin tyttöä tais sillon kiinalainen ennustaa jos en ihan väärin muista, pahoinvointia ei kyllä esikoisestakaan suuremmin ollut

Kiinalainen näytti esikoisen kohdalla näyttäneen poikaa ja paikkansa piti, nyt taas näyttäisi tyttöä :)

Pitänee kokeilla soodatestiä uudestaan tänään! :rolleyes:

Kyllä mulle on makea maistunut niin esikoista odottaessani kuin tässäkin raskaudessa. Esikoinen on siis poika. Eipä noihin oikein voi luottaa. :) Kyllähän mekin toki arvuutellaan ja olen kiinalaisen kalenterin katsonut yms. yms. :)

Kiinalaisessa syntymäkalenterissa katsotaan diagrammista äidin ikä hedelmöittymisen aikaan ja kuukausi jolloin hedelmöitys tapahtui.
Kohta jossa tiedot kohtaa kertoo kumpaa sukupuolta lapsen ennustetaan olevan :D

Ps. Onko diagrammi edes se hakemani sana :hilarious:

Kiinalainen raskauskalenteri puhui myös pojan puolesta ja mie oon ite jotenkin jo mukamas ihan varma, että poika se on. :D

Meillekkin kiinalainen kalenteri poikaa lupailee. Mies on varma et tulee poika, samoin kuin anoppi (jolla on joku kuudes aisti ja usein tietää tälläset asiat)
Mulla ei oo ihan varmaa oloo et kumpi tulis. En osaa jotenkaan ajatella et tulis poika kun esikoinen on tyttö?? En tiä miks..
Mut viime yönä näin unta et synnytin pojan. Hauskan unesta teki se että kätilö ilmotti mitoiksi 5600g ja 50cm, mutta mä ilmotin että vauvan paino ei käy ja sit se muuttu 4020g..

Mun kokemukset kiinalaisesta kalenterista on varsin selvät -kaikki kolme ennustusta on mennyt väärin. :D aikaisemmin jo miehen tyttötuntoja kertoilin, joten tämähän tukis sitä väitettä. Kiinalaisen mukaan poikaa pukkais tällä kertaa. Luvassa siis TYTTÖ. :)

Takaisin