Tyttö vai poika olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumman luulen olevan tulossa

• Tyttö

Äänet: 12 30.0%
  • Poika

Äänet: 15 37.5%
  • En osaa sanoa

Äänet: 13 32.5%

• Kaikki äänestäjät
    40
Linea negra loppuu napaan, joten sekin merkki enteilisi käsittääkseni tyttöä. Geenien puolesta poika olisi tulossa, koska miehen suvussa on huomattavan paljon poikia. Vuoden lopussa selviää :)

Näen kokoajan tyttövauvasta unia :D Nyt jo neljä kertaa 1,5kk aikana.
Tullut tyttömäinen olo, mutta kyllä sieltä varmasti poika tulee. En kyllä pistä pahakseni, tulkoon mitä sukupuolta tahansa, niin kyllä meiltä rakkautta riittää! ^-^

Jännittää kyllä nähdä pitääkö ultrissa tullut poikaolo paikkaansa! :)

Mun ei enää tarvitse arpoa. :joyful: Olin melko varma, että poika on tulossa ja sehän sieltä. Eikä siis ole epäilystä kun on kromosomeista se katsottu. :) Nyt voisikin sitten tehdä kaikki mahdolliset testit ja katsoa kuinka luotettavia ne on. :smiley-bounce022

Iiks, ensimmäinen varma tieto jo siis toukokuisista. :) En millään jaksais odottaa tammikuulle, että pääsee rakenneultraan. Mulla ei ole oikeastaan mitään aavistusta siitä, että onko tulossa tyttö vai poika. Raskaus on täysin erilainen kuin pojasta, että josko lie sitten tyttö. :D Sormustestin mukaan tyttö.

Mulla on kanssa vasta tammikuussa rakenneultra. Onneksi ei sinne asti tarvitse odotella nyt sitten tietoa. :)

onkos täällä kukaan kokeillut noita sukupuolitestejä? siis mitkä värillä näyttäisi kumpi olisi tulossa. itseä tavallaan kiinnostaisi kokeilla mutta toisaalta taas,hmm, aika arvokkaitahan nuo on ja kuitenkin vääriäkin tuloksia tulee :rolleyes:

^kesäkuisista kuokkimassa :) mä viime raskausessa ostin tuon girl or boy babytender virtsatestin ja se värjääntyi selkeän pinkiksi, eli lupasi tyttöä( otin kuvankin todisteeksi) mutta niin vaan poika meille pätkähti :) enää en rahaa teatiin laittaisi!

2013/2014 oli joku kampanja (miehen työkaveri kertoi), että ne jotka teki sukupuoli raskaustestin, sai rahansa takaisin, jos sukupuoli ei pitänytkään paikkaansa :shy:

Heillä näytti tyttöä ja tyttö syntyi, mutta kaverillaan näytti myös tyttöä ja poika syntyi :)

Koskaanhan minkään testin perusteella ei kannata ostella vaatteita tietylle sukupuolelle.
Sanottaisiinko näin, että sukupuoli on silloin täysin varmaa, kun lapsi on juuri syntynyt laughing6

Tosin senkin jälkeen voi selvitä jos lapsella onkin kaksi sukupuolta!

Meillä on kyllä aivan varma tieto jo nyt kun on tosiaan kromosomeista katsottu. :joyful:

Nonih! Taikauskonen hoiti yöllä unessa poikavauvaa eli juuriko masussa kölliskin tyttö? :O poikaa oon kyllä aatellu.

itsehän näin unta tyttövauvasta ja nyt sykkeet kun neuvolassa kuunteli vihdoin niin oli n.122-138 ja esikoisella (tyttö) ne oli muistaakseni 138-150 paikkeilla... eli joo pienesti mietiskelen että jospa siellä oliskin se poitsu kasvamassa :)

Ähh.. Vanha sanontahan sanoo 'Tyttö vie kauneuden, poika terveyden' (tms).
No kyllä sitä kohta on kaikkea muuta kuin kaunis :sad001

Pojan kohdalla oksentelin kuin mikäkin melkein puoliväliin asti, mutta iho ja hiukset olivat elämänsä kunnossa.
No nyt en ole oksentanut kuin kerran suuhun asti ja iho + hiukset karmeassa kunnossa :eek:

Mitäs mulla sitten, kun iho iha ruvella finneistä jo rv 10 asti mut terveyski menny siinä sivussa. :D oksentelua ja huonoa oloa oli 10vk ja nyt vasta helpottaa. Vahvasti on olo, et poika tulee... :)

Mulla ei kyllä kumpikaan poika ole vienyt terveyttä. :) Toisaaltaan ihon on kyllä hyvässä kunnossa ja hiukset ja kynnet kasvaa taas ennätysvauhtia. :)

Mä luulen että poika tulee, mutta viikon päästä rakenneultrassa toivottavasti selviää :)

Tututkin veikkaillut poikaa, mut saa nähdä sitten.

voih mä oon aaaina nähny pelkästään tyttö unia ja 3 tyttöä tällä hetkellä :) alun poika-varmuus muuttunut totaaliseksi epävarmuudeksi. sormustesti näyttää pienesti edelleen poikaa. rakenneultra olisi 28.12. mt ei varmaan olla silloin kotopuolessa joten täytynee huomenna soitella jos saisikin ennen joulua ajan!!

muoks: ja tässä raskaudessa olen nähnyt unta että isommat tytöt taluttelivat tummatukkaista tyttöä (kaikki muut tytöt vaaleita)

Mulla nyt enemmän ollut poika olo, tosin ei samanlailla ku esikoisesta olin jo +testin jälkeen varma että on tyttö ja olkkin.. Torstaina sit rakenneultra ja toivottavasti sukupuoli selviää. Mä toivonkin myös hieman enemmän poikaa ku esikoinen on tyttö ja muutenkin. En tosin pety jos meille toinen prinsessa onkin tulossa! Jännää..

Minulla tuo tunteminen on ristiriitaista :D
Muuten kokoajan olo, että tyttö on, mutta kun on nähnyt jo 2x ultrassa tulee ihan esikoisen ultrat mieleen ja ollaan 110% varmoja että on poika :)

Ihan sama kumpi sieltä tulee vaikka kyllähän pikku prinsessa kuulostaisi mahtavalta ja saisin tallille ottaa mukaan. Mies kun jaksaa valittaa pojastamme, että yritänkö hänestä tyttöä tehdä, kun otan häntä tallille mukaani :p
Toisaalta taas toinen poju olisi myös ihana. Eli molemmissa omat plussansa :D

Takaisin