Tyttö vai poika olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumman luulen olevan tulossa

• Tyttö

Äänet: 12 30.0%
  • Poika

Äänet: 15 37.5%
  • En osaa sanoa

Äänet: 13 32.5%

• Kaikki äänestäjät
    40
Eilen just mies sanoin että hänellä on vahva tunne et olis tyttö tulossa :shy: Viimeksi ennusti myös tyttöä ja tyttö tuli. Itellä ei oo mitään fiilistä tälläkään kertaa mutta just kokeilin että tuo kiinalainen ennustaisi poikaa ja edellisen kohdalla oli mennyt oikein että tyttöä lupaili ja niin tuli. Että saas nähdä tuleeko nyt poika vai miehen mukaan toinen tytsy :p

Mulla on niin tyttö fiilikset päällänsä. Oon ihan varma et tyttö tulee. Mut kunhan tulis vaan syliin asti eikä kävis mitään ikävää odotusaikana.

Mun tekee mieli kaikkee tuoretta: omenat, sitrushedelmät, kurkku, salaatit .. Mikään lämmin ja lihapitonen ei mene. Vaan kylmä ja tuore. Ja kaikki makea <3 Normisti tykkään enempi suolasesta herkusta mut heti raskauden alettua kaikki makee on niin pop! Lisäks pahoinvointi on ihan järkkyä.

Tyttöö toivotaan kyllä kovin. Pitää kokeilla toi soodatesti, sormuksesta tuli tyttö ennuste. Kiinalainen kalenteri näytti muistaakseni poikaa ;)

Soodatesti testi näytti kyllä toistamiseen tyttöä, mutta ultrassa tuli ihan poikafiilis, enkä yhtään tiedä miksi! :D
Tämä raskaus on täysin erilainen edelliseen ja herkkujakaan ei tee mieli (edellisessä raskaudessa pystyin helposti syömään esim pari karkkipussia, suklaata yms päivässä raskausaikana ja poikahan sieltä tuli) Nyt ei herkut uppoa sitten ei millään..
Pojan kohdalla myös leivoin kokoajan, nyt pitäisi, mutta ei yhtään tee mieli!

Sitten tuli vain poikafiilikset tosiaan heti kun näin tyypin ultrassa, eli veikkaanpa sitä poikaa sitten! :D

Mulla ei kauheesti ollu oloja et kumpi tulee. Jotenkin pitkän yritysajan jälkeen aatteli aluks et kuhan tulee vauva :)
esikoisesta mä tiesin heti et tulee tyttö, ei ollu muuta vaihtoehtoo. Kuitenkin 2vko ennen laskettua aikaa mä melkein paniikissa tajusin et mitä jos se onkin poika, no tyttö tuli..
Nyt mäkin kallistun poikaan tän kohdalla. Näin unenkin jossa synnytin poikavauvan. Eli ehkäpä meille tulee nyt sit poika, 17.12 se sit toivottavasti saadaan tietää :)

Tilasin uteliaisuudesta ebayn kautta intelligenderin ja sieltä tuli poika tulos :cat: saa nähä sitten osuko oikeaan

Näin viime yönä unta, että synnytin terveen ja ihanan tytön ja imetyskin sujui täydellisesti!

Eli kyllä nyt jo oikeastaan voi luvata, että poika sieltä tulee! :D

Hauska ketju:happy: piti heti tehä soodatesti!!
Mulla on "isot" pojat 10v ja 7v ja jotenki niitä prinsessahömpötyksiä ja kampauksia kaipais.
Kiinalainen näytti poikaa.. Sormustesti tyttöä.. Sooda poikaa.. Ja viimeyönä näin unta poikavauvasta(eli siis tyttökö jos päinvastoin), että mene ja tiedä nyt täytyy tieten kestää rakenneultraan asti.
Olojen perusteella enempi tyttöfiilis ku himo on appelsiineihin, mandariineihin, terveellisiin juttuihin... Ja naama kukkii jauheliha yököttää jo ajatuksena ja äsken kanakastikekin tökki.

Mä mä näin unta et synnytin poikalapsen ja joku vanha uskomus sanoo et jos unessa näkee lapsen sukupuolen se on aina päinvastainen kun unessa. Eli tyttö olis täällä.

Nyt mun poikafiilis onkin muuttumassa tyttöön :P Joulukuun 22.pv rakenneultra ja aiotaan kysyä kumpi siellä on, mikäli ujopiimä kehtaa vilauttaa :)

Aluksi oli vain fiilis, että varmasti poika tulee! Vaikka onki ensimmäinen tulossa :D soodatesti näytti poikaa ja kiinalainen syntymäkalenteri näyttäis myös poikaa. No jostain luin, että sykkeet on korkeammalla tytöllä kun pojalla. Mies sanoi ultrassa että hän on varma että tyttö tulee :D silloin ultrassa näytti 162 syke. Vielä 6 viikkoa rakenneultraan niin piinasta pääsee!! :D

Mulla on noi sykkeet pitäny aina paikkansa eli tytöillä on ollu korkeemmat ja pojalla taas matalat. :) eli senki mukaan nytkin olis tyttö tulossa.

Nuppunen, mitä lukemia ollu pojalla ja tytöllä? Onko siinä suuri ero? Ikinä ollu kuullu että sykkeistä voi päätellä myös sukupuolta.. :D

Oli pakko mennä kaivaan oikeen neuvola kortit esiin. :D pojalla on merkattu kaikki sykkeet korttiin ja ne oli 130-160 välillä ja tytöillä ei oo taas edes merkattu kaikkia sykkeitä mut ne mitkä on merkattu niin oli 155-170.

muoks. Pojalla on ollu 160 vaan ekalla mittauskerralla ja kaikki neljä viimeistä ollu 130, eli sykkeet on menny näköjään alemmas mitä pitemmällä raskaus on ku on tasasesti laskenu joka neuvola käynnillä.

Muokattu viimeksi:
Jos ens ma ultrassa jotain löytyy niin kysyn kyllä joko ne kiveksen alut näkyy :D Mulla on niin vakuuttunut poikafiilis: pahoinvoinnin ajankohta, himot, sooda- ja sormustestit ja vahva vahva aavistus.

nonni, viimeyönä nähty unta että tyttö tuli:p tarkottiko se nyt sit et poika ois kuitenki tulossa?:grin

nonni, viimeyönä nähty unta että tyttö tuli:p tarkottiko se nyt sit et poika ois kuitenki tulossa?:grin

Joo uskomusten mukaan vauva tulee olemaan vastakkaista sukupuolta kuin mitä unessa :)

Mulla oli sillon alkuun tosi vahva poika-olo, samoin kuin miehellä. Nyt en ole jostain syystä enää ollenkaan varma! Mies uskoo edelleen että poika tulee.

Olen nähnyt pari kertaa unta jossa on ollut pieni lapsi, mutta sukupuolesta ei ole saanut selvää varmuutta unissakaan :hilarious:.
Sormustesti ja kiinalainen kalenteri näyttävät poikaa. :dummy:

Ihanaa varmasti päästä tekeen ostoksia! :) mäkin oottelen kovasti rakenneultraa 19.1, että voi alkaa kirpparilta kuoriin parhaita päältä ja loput sitten lastenvaateliikkeistä. Myös kaveriapua on vissiin lupeissa :) mies pelkäs, että sekoon shoppaileen nt-ultran jälkeen, mutta itekki lähinnä aattelin, ettei siinä oo mitään järkeä vielä. Mun silmään niitä "tämä sopii kummalle vaan" vaatteita ei oikein ole... :D

Takaisin