Tyttö vai poika olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumman luulen olevan tulossa

• Tyttö

Äänet: 12 30.0%
  • Poika

Äänet: 15 37.5%
  • En osaa sanoa

Äänet: 13 32.5%

• Kaikki äänestäjät
    40

Kyfi86

Sukkela juttelija
Toukomammat 2016
Eli alkuun leikkimielinen kysely ja sitten viimeistään tulokas sylissä voi katsoa kumpi lopulta tuli :) ja toki voi myös näitä oireita ja mielitekoja laitella myös tänne ylös, eli onko pahoinvointia, tekeekö mieli suolaista vai makeaa ja mitä kaikkea nyt mieleen tulee. ja toki muita "testejä" jos kokeilee niin mikä niiden tulos on. äkkiseltään tulee mieleen sooda testi ja ainakin sormustesti

Tyttöä epäilen, tai siis mies epäilee. Minullahan ei ole minkään näköistä hajua ollut edellisistä kolmesta, mutta mies on aina aavistanut oikein (1 tyttö+2 poikaa). Toivottavasti osuu oikeaan tälläkin kertaa. :)

itse nyt laitoin etten osaa sanoa kun ehkä ennemmin toivon poikaa kun "tuntisin" :grin pahoinvointia ei vielä tähän 7+2 viikolle saakka ole pahemmin ollut, muutaman kerran joutunut aamulla oksentamaan. suurempia mielitekoja ruokien suhteen ei ole, lähinnä jotain hyvää tekis mieli ja nyt parhaimmat mitä on osunut kohdalle on mozzarella tai jalapeno taskut ja lihapiirakat:p makeaa ei tee mieli, tosin en muutenkaan välitä, jauheliha ja kana ihan ällöttää yrittää niistä ruokaa muille tehä:yuck:

Nyt on paljon helpompi raskaus pahoinvoinnin suhteen ja on ilmaantunut ihan erilaisia oireita kuin esikoista odottaessa! Esikko oli poika, joten nyt ainakin toivon tyttöä! :)

Mä en osaa vielä yhtään sanoa, on vielä niin aikasta ettei oo tullu vielä tyttö- tai poikaoloa. Esikoinen on kyseessä niin ei voi aikasempiinkaan raskauksiin verrata..

Pahoinvointi viittais tyttöön ja mieliteot poikaan. Ensin oli selkeä poikaolo, mutta huonovointisuus sekottaa pakkaa...

edit: sormus-ja ruokasoodatestit näytti poikaa.

Muokattu viimeksi:
Esikoinen oli poika ja pahoinvointi oli kyllä ihan karmea. Samoin makeanhimo. Ensimmäisiä vaatteita ostaessa menin ja ostin pelkästään pojalle sopivia. Ei ollut kuitenkaan "poika oloa".

Nyt makea ei niinkään maistu, pahoinvointi paljon laimeampaa ja närästystä paaljon enemmän, kuin esikoisella näillä viikoilla.
Sormustesti ja ruokasoodatesti näytti tyttöä. Ei ole kuitenkaan mitään oloja suuntaan kuin toiseenkaan :)

Mulla on poikaolo, koska tää raskaus on ollut tähän asti niin samanlainen kuin esikoisen (poika). Toisen (tyttö) kanssa oli ihan erilaista. :D Saa nähdä luulenko oikein...

Mulla ei ole varsinaista fiilistä sukupuolen suhteen, mutta jos jompaa kumpaa pitää veikata niin veikkaan poikaa, vaikka raskausoireet ovatkin olleet paljon esikoispojan raskautta vahvemmat. Muuten raskaus on edennyt tismalleen samalla kaavalla :)

Mulla sormustesti näyttää tyttöä. Esikoinen on poika ja se raskaus ja tämä raskaus on aivan erilaiset! Ei mitään samaa! Viime raskaudessa pahoinvointia, oksentamista, ei pystynyt syömään makeaa, rytmihäiriöt, närästystä plussasta asti yms. Nyt oireina on väsymys ja ihan järkyttävä limakalvojen kuivuus. :D Pientä etomista on, mutta makeetakin pystyy syömään ja välillä harmi vaan tekee jopa mieli suklaata. :P Jos tämäkin tulokas on poika, niin varmaan sitten huomattavasti rauhallisempi tapaus kuin tuo esikoinen. Esikoiselta meinaan temperamenttia löytyy! :D

Niin ja vielä se, että viime raskaudessa oli alusta asti järkyttävä turvotus. Nyt lievää, jonka huomaa vain aamulla sormuksia laittaessa. ;)

poikaa epäilen, edelliset 3 ovat tyttöjä ja tämä raskaus aaaivan erilainen mitä nyt noista edellisistä muistan. Verraten rankkaa ilm ollut kun about 1v3kk ikäerot edellisten väleissä muistin vahvuudesta päätellen :P pahoinvoiti ollut lyhytaikaista mt eka raskaus kun on tarvinnut oksentaa. Ja liharuoat...mmm.. niitä tekee mieli! vaik nyt taas makeeki menee rv 11+1.
Sormustesti näyttää poikaa. Ja joka raskaus oon aavistanut kumpi tulossa, nyt olen varma että poika. vaikka tätä aavistusta en uskalla pitää niin todenperäsenä kun meillä arvatenkin toivotaan ja hartaasti jo miespuolista vahvistusta taloon.. ken ymmärtää mt pelottaa oma pettymys jos esim ultrassa epäillään tyttöä.. vaik siihen niiiin äkkiä tottuu ajatukseen kuitenkin :)

Minä olen ihan varma, että tulee poika vaikka kovasti tyttöä toivoisinkin. Meillä on esikoinen poika ja miehelläni on edellisestä liitosta kaksi tytärtä. Mieheni toivoo kovasti toista poikaa. Olen kuulemma profiloitunut jo poikien äidiksi. :joyful:

Alkuun olin ihan varma, että tyttö olisi tulossa. Nyt ei ole mitään hajua! :D En tiedä näistä ennustuksista, mutta kohtalaista pahoinvointia on ollut ja makeanhimo on vähentynyt.

Mie olen päättäny sormustestin kans yksissä tuumin, että se on poika :oops: :grin Miehellä tosiaan edellisestä suhteesta jo kolme tyttöä, alkaa tuleen jo kaiken näköset prinsessa hömpät korvista ulos. Väliin kyllä suoraan sanottuna jopa pelottanu, että jos se onki tyttö.

Toivottavasti mh- saat pojan. :) Minä toivon vielä yhtä pientä prinsessaa kun meidän prinsessat on jo niin isoja. Lähenevät jo teini-ikää uhkaavasti...:arghh:

• Tykkään
Reaktiot: mh-
Kertokaas ensimmäistä odottavalle, mikä on sormus- tai soodatesti??? :D
Mulla on aamupahoinvointia edelleen, rv 19+0 ja tekee mieli makeaa ja juustohampurilaista. Happamien himoaminen on "helpottanut" sillä, että nyt on tullut närästystä niistä... o_O Salmiakkia ja irtokarkkia ja juustohampurilaista tekee vaan mieli. :p

Mulla ihan jotenkin varma poika olo, ennestään kaksi tyttöä. Sen kiinalaisen kalenterinkin mukaan ois poika, sormus- ja sooda testi tekemättä. Mahtaako onnistua toisen hiuksella kun omani on tosi lyhyet? :rolleyes: Ja mites se sooda testi tehää? :grin:grin

soodatesti oli että laitetaan ihan perus soodaa purkkiin, ja pissataan päälle. jos kuohuu/porisee, olis poika, jos ei tapahdu mitään, tyttö

Takaisin