Tyttö vai poika? Mitä luulet, toiveet, testit...?

Mulle tuli 7tyttö/3poika.  Ja täähän sopis kyllä! :) 

Viime yönä synnytin tytön ja olin jopa hävettävän onnellinen siitä että se oli just TYTTÖ!
Noh, nyt olen nähnyt unta et synnytän molemmat joten ei ainakaan mtn enneunia voi olla! ;D

Mä en tiä mikä olo mulla on.. toivon niin paljon tyttöä että oon varma et poika tulee! :)
Toisaaltas viime raskaudessa mulla oli paha olo/yökötys reippaasti yli puolen välin ja tässä raskaudessa se loppu tosi aikasin..Ja ennen esikoista mun naama kukki ko mikäkin puutarha, mut raskaus paransi ihon, enkä sen koommin finneistä kärsinyt..kunnes tässä raskaudessa alkanut taas naama kivasti kukkimaan.. hmm.. :)
 
7/9 tyttövastauksia, 2/9 poikavastauksia! Huomenna se ehkä sitten jo saattaa selvitä, että pitääkö tuo kallistus tyttöpuolelle paikkansa! :)
 
Täällä tyttö 8 ja poika 3.

Raskauden ihan alussa mulla oli ihan poikaolo, olin ihan varma, että pikkuinen on poika. Nyt on jo jonkin aikaa ollut fiilis, että se onkin tyttö. Miehen mielikuvissa vauva on poika, mutta ei meillä kummallakaan ole väliä sukupuolella. Kiva se vaan olisi tietää, jotta ajatus muuttuisi jotenkin todemmaksi.
 
No ei se sitten selvinnyt..! :D Vauva piti napanuoraa niin tiukasti jalkojen välissä, ettei sinne saanut kurkattua, vaikka aika kauan yritettiinkin! Mokomakin! <3 Ensi kerralla sitten! :)
 
hehee, tekaisinpa minäkin Hapsiaisen_ laittaman testin, pisteet meni näin 8 tyttö, 5 poika. Noh, fakta on se, että poika on tulossa. Eli kiinalaiset ja mayat olivat oikeassa mun tapauksessa :) Kyllähän ne tiesivät senkin, että esikoinen on tyttö ;)
 
No rakenneultrassa nyt selvisi että poikahan sieltä on tulossa. Nyt voi sitten rauhassa alkaa vauvalle kutomaan vaikka myssyä tai jotain muuta mukavaa. Jahka nyt saan ensin siskonpojan villasukatkin valmiiksi. Onneksi tässä on vielä 20 viikkoa aikaa kutoa vauvalle jotain. 
 


totoro kirjoitti:
Osan "testeistä" kanssa pitää vielä odottaa, mutta

Sormustesti:
Pyöri, siis Tyttö
Maya-intiaanien numerot:
Täytin 33v ja ens vuosi on -13, siis Tyttö
Kiinalaiset kalenterit: Tyttö (Toinen on vaikeampi, enkä ollut varma mikä ikäni siinä on, mutta on tyttörivillä ollaan)
Muut merkit: Oma tuntemus jo alusta ja värit: Poika (mieskin on ihan varma tästä, vaikka tyttöä hänkin sanoo toivovansa)
Ruokahimoja ei varsinaisesti ole. Hedelmiä, marjoja ja karkkiakin kyllä menee. Ehkei liha ihan niin hyvin maistu kuin ennen, en ainakaan himoitse sitä:
Tyttö
Pahoinvointia ei ole: Poika Nuutunut kylläkin: Tyttö
Ei esikoinen ja edellinen tyttö: Tyttö
Stressiä: No joo... Tyttö
Säärikarvat kasvavat kuten ennen: En ole huomannut, siis varmaan kuten ennen siis tyttö
Kiukkuisuus/rauhallisuus: Ehkä vähän tavallista herkemmin kiukustun siis tyttö.


Erityisesti tuota yhtä merkkiä pitää seurata tiiviisti, kun on ainut joka koskeekin isää; lihooko mies odotusaikana!  emoticon  Se lupaisi poikaa.



No olihan se tiedossa, etteivät nämä mitään oikeasti kerro...
Tyttöä lupailevat, mutta poikahan meille näillä näkymin kuitenkin tulee.

Ainut mikä "tiesi" oikein, mitä ei tässä ole, on hedelmöitysajankohta (siis ollaanko lähellä ovista sängyssä). Sehän sattui just ovispäivälle ja poikasiittiöthän ovat nopeampia (ja kun mies sattui molempia omaamaan), niin näinhän siinä kävi.

Se on houkuteltava mies vielä yhteen lapseen, jos sitten toinen tyttökin saataisiin emoticon (toivoi myös tyttöä, vaikka poikaakin jossain vaiheessa)
 
Baby Gender testi tehtiin 10+jotain ja tyttöä se meille näytti. Myös sydänääniä kuunnellessa oli useammin tytön syke (eli nopeampi) kuin pojan. Vaatteita ostellessani välillä en ollu varma kumpi sieltä olisi tulossa, mutta tyttöolo tuntui silti painavan päälle ja kaikki pinkit tuotteet näytti aivan ihanilta.
No mutta täällä ei enää tarvitse arvuutella, sillä rakenneultrassa kätilö kertoi, että tyttöhän sieltä tosiaankin oli tulossa. Mies oli hieman yllättynyt kun oli itse sitä mieltä, että poika olisi tulossa, mutta väärinhän tuo arvasi ja nyt pikkupupua odotellaan malttamattomasti =)
 
Ja lisäystä vielä omaan tekstiini, että myös kiinalainen kalenteri näytti, että tyttö olisi tulossa ja nettitestit, eli kaikki osui meidän kohdalla oikeaan paitsi juuri se miehen arvaus :D
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan meille olisi tulossa poika/tyttö. Edellisten kuukautisten mukaan tulisi poika ja nykyisen viikkoarvion mukaan tyttö. Täytyy katsella uudelleen tuota sitten rakenneultran ja varmentuneen LA:n parissa :)

Sormustestit
en ole vielä tehnyt

Maya-intiaanit
  Itsellä ikä ja synnytysvuosi parittomia, joten tyttö tulisi :)

http://www.terve.fi/raskaus-ja-odotus/poika-vai-tytto-hassuja-tapoja-arvata-vauvan-sukupuoli
 --> naama kukkii, joten siinä mielessä tyttö

Sittenhän on vielä värit. --> Kaikki käy, mutten mekkoja katsele tai selvästi pojankaan vaatteita.

tyttö tiedossa.. poika tiedossa..
* Vatsasi on levinnyt sivulle. * Vatsasi on pystyssä, eikä se näy takaapäin.
* Mielesi tekee makeita ja herkkuja ja hedelmiä. * Himoitset suolaista ruokaa, lihaa ja juustoa.

Olit yhdynnässä muutamaa päivää ennen ovulaatiota. * Olit yhdynnässä ovulaatioaikaan
* Viiva vatsassasi päättyy napaan. * Viiva vatsassasi jatkuu aina rintojen korkeudelle.
* Vauva potkii hillitysti. * Vauvan potkut ovat voimakkaita.
* Edellinenkin lapsesi on tyttö. * Odotat esikoistasi tai edellinenkin lapsesi on poika.
* Voit pahoin raskauden alussa ja näytät nuutuneelta. * Et kärsi pahoinvoinnista ja hehkut kauniina.
* Olitte stressaantuneita lasta tehdessänne. * Elitte leppoisaa elämänvaihetta lasta siittäessä.
* Säärikarvasi kasvavat samaa vauhtia kuin ennenkin. * Säärikarvasi kasvu on kiihtynyt.
* Kätesi on aiempaa pehmeämmät. * Kätesi kuivuvat helposti.
* Vauvasi sydämen syke on yli 140. * Vauvasi sydämen syke on alle 140.
* Olet normaalia kiukkuisempi. * Olet rauhallinen ja hyväntuulinen.
Vauvasi hikottelee usein. * Vauvan isä lihoo odotusaikanasi.
* Ikenet verestävät odotusaikanasi. * Jalkasi ovat aiempaa kylmemmät.

Nykyisen tilanteen mukaan tilanne on 7/10 tytön puolelle. Mutta kaikkeen ei voi vielä vastata ja sykkeetkin voivat muuttua.

 
Meille tulossa poika. Kiinalainen taulukko veikkasi tytöä, siinä oli vaaleanpunaista monta ruutua molemmilla sivuilla sekä yllä ja alla. Maya:n mukaan olisi myös tullut tyttö, kun molemmat luvut parittomia. Oirelistan mukaan meni melko 50/50.
 
Takaisin
Top