Tyttö vai poika? Mitä luulet, toiveet, testit...?

totoro

Vauhtiin päässyt keskustelija
Jokaisella lienee toive jommasta kummasta sukupuolesta vaikkei asialla niin väliä olisikaan, kunhan on vauva. Jotkut yrittävät jo tekovaiheessa varmistaa toiveensa toteutumista.
Joskus sukupuolen "vain aavistaa". Itse tai muut.
Asiaa voi myös ennustaa sormuksella, netin testeillä tai raskauden loppupuolella vatsan muodosta.

Siinäpä siis kysymystä teille! Kerro toiveet, aavistukset, "testi" tulokset. Maaliskuussa  nähdään ketkä arvasivat oikein!
 
Minä vähän tähtäsin tytön saamiseen, mutta jotenkin tuntuu että olisikin poika tulossa. Oireista ei voi vielä päätellä, se on vain tunne. Poikakin olisi kiva, mutta toivon silti tyttöä...
Joku nettitesti lupasi tytön. Olisiko ollut kiinalainen kalenteri... Sormusta en ole kokeillut (siihen en usko).
Edellisessä raskaudessa mahan muoto ennusti oikein! Vatsa levisi sivuille ja tyttö tuli. Ultrassa ei saatu varmaa vastausta. Pahoinvointia ei juuri ollut, mutta ehkä makeanhimoa... Mielenkiinnolla odotan mitä tämän raskauden eteneminen lupaa!
 
Toivoin viimeraskaudessa salaa tyttöä ja tyttö tuli. :) (Vaikka olis poikakin siis kelvannut. :D)

Nyt tällä kertaa on ihan se ja sama, toisaalta olis kiva kun olis molempia, mutta toisaalta kaksi tyttöä olis ihan yhtä kiva kans. :) Musta tuntuis hassulta jos tulis kaksi tyttöä, koska meidän lähisuvussa on yleensä lapsia tullut vuorotellen tyttöä ja poikaa. Mutta toisaalta tuntuis hassulta myös että mulla olis poika. :D 

Viimeraskaudessa mulla tuli joskus np-ultran jälkeen vahvat fiilikset että tyttö se on ja ne vaan voimistui, rakenneultrassa se sitten "varmistui" että fiilikset osui oikeeseen. Luulen että tälläkin kertaa vois tulla myöhempää kohden enne rakenneultraa fiiliksiä siitä että kumpi siellä masussa olis. :) Voin tulla sitten tänne mun veikkauksen kertomaan. Tällä hetkellä on pieni aavistus, että oisko se poika.. Toisaalta vielä en osaa yhtään sanoo! :D
 
Mulla itselläni on poikafiilis. Kiinalaisen kalenterin mukaan tulossa ois poika.
Saas nähdä!
 
Hmm.. itse toivon enemmän tyttöä. Kai se jotenkin johtuu siitä, kun enemmän ehkä ollut tekemisissä tyttölasten kanssa. :)
Toki poikakin on tervetullut ja tulee yhtälailla rakastetuksi.
Jotenkin on semmoinen visio, että voisin haluta ensin tytön ja toisena lapsena pojan.

Mutta saap nähä, ajan kanssa se selviää! :)
 
Poikaa toivoisin, mutta semmoinen tunne on että tyttö olisi tulossa :D tokikaan sillä ei loppupeleissä ole väliä kumpi sieltä tulee. kunhan tulee :D
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika olisi tulossa. Itse olen aina jotenkin toivonut esikoiseksi tyttöä, vaikka yhtä lailla haluaisin pojankin saada. Saapi nähdä :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan toinen tyttö tulossa :) En osaa sanoa pitikö tuo kalenteri esikoisesta paikkansa, kun esikko on saanut alkunsa juurikin kuun vaihteessa :D

Oloja ei ole vielä. Esikoisesta tuli rv 10 paikkeilla vahva tyttöolo ja tyttö tuli.
 
Me toivotaan ihan avoimesti tyttöä! :)
Molemmat ollaan jo aikoja sitten suunniteltu että ensin poika ja sille pikkusisko. Ja mä toivon vielä kolmatta, mutta sille mies ei oo lämmenny, mutta kyllä mä sen vielä lämmitän! ;)

Kiinalainen kalenteri povaa poikaa ja poika olo mulla onkin. Voi sitä päivää kun pitäs rakenneultraan mennä. Varmaan kuolen sillon jännitykseen, kun meinaa nyt jo tippa lirahtaa housuun kun ees ajattelen sitä jännityksen määrää! :D
 
Tänne tulee tyttö! ;) Mulla on siis esikoinen poika, sitten tyttö ja sitten kaksospojat. Ois siis tytön vuoro..Ja mulla on ihan ehoton tyttöolo, raskausoireet on just samanlaiset ku edellistä tyttöä ootellessa, eli ei pahoinvointia oikeestaan ollenkaa, pojista oon kaikista oksennellu ja voinu huonosti. 

Mää oon aika taikauskonen, ja oon tehny kaks sormustestiä. ensimmäinen ennustaa kaikki lapset, tähän mennessä on menny täysin oikein ja seuraavan pitäis sen mukaan olla tyttö. Toinen testi, joka katotaan sormuksella tosta mahan päältä, povas myös selkeetä tyttöä. Ja kiinalaisen kalenterin mukaan myös tyttö ois tulossa.

Jos rakenneultrassa väittävät tätä pojaksi, niin sanon että valehtelevat! :D
 
Edelliset 2 raskautta olin 100varma että tulee poika, ja tytöthän sieltä tuli. Kiinalaisen kalenterin mukaan 2. olisi pitänyt olla poika. Ja nyt sit pitäis olla taas tyttö.. tyttöö arvelen itsekin, mutta voin olla jälleen väärässä, mikä olisi tietty iloinen yllätys miehelleni.
Nyt tais tulla vähän sekavaa tekstiä.. :D
 
Viime raskaudessa olin 100% varma, että tyttö tulee. Noh, ultrassa kysyin yksi kerta ja sanoi että poika siellä on. En meinannut uskoa todeksi. Yhden tyttöjen vaatteen olin jo kerennyt ostamaan ja muut oli neutraaleja mitkä sopi molemmille. Kyllä sieltä pihalle pöllähti sitten poika synnärillä, pidin sen kuitenkin. Ihana poika onkin.

Tällä kertaa en halua tietää kunnes vasta sitten kun on syntynyt. Ekasta en vaan malttanut olla kysymättä. Eli mun säkällä ne möläyttää sen mulle kumminkin vahingossa. 
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan esikoinen poika, mikä piti paikkaansa.
Nyt kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi tyttö.. 
Esikoisen aikana rv 4-16 oli raju pahoinvointi. Ja nyt ei huonoa oloa oo ollut muutakuin jos on ollut pitkä aika edellisestä syömisestä. Mut nyt on naama näpyillä.
Joten vanhan sanon mukaan  "poika vie äidin terveyden ja tyttö kauneuden" niin nyt pitäis tyttö tulla.

Ja jotenkin tyttö olo, kaikki prinsessa mekot on niiiin ihania, jotain mammavaatteita netistä katellut niin jotenkin aina eksynyt tyttövauvojen vaate osioon :D

Mulla ei oo sillai että toista toivoisin enemmän. ois kiva kun olis yksi poika ja yksi tyttö, mut toisaalta veljeksetkin olisi ihana yhdistelmä :D
 
Mullakin kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi tyttö. Mutta ei mulla ole juuri mitään oireita, ei pahoinvointia (ainostaan hiukan etoava olo, jos ei oo syönyt pitkään aikaan), eikä näppylöitä. Normaalisti naama kukkii aina kun on pientakin muutosta kropassa, nyt ei mitään. Siis voisi sanoa, että kasvot voi paremmin kuin koskaan :) Aika vaikea päätellä vanhan sanonnan mukaan "poika vie äidin terveyden ja tyttö kauneuden", kumpi sieltä on tulossa :)
 
vanilj Mulla kans yhtäkkiä otsa aivan näpyillä ja hiukset rasvoittuu hetkessä.argh! ;)
 
Mulla on ihan tyttöolo.
Siis esikoinen on tyttö ja itellä on kaksi sisarusta ja miehelläkin on vain siskoja.
Että liekö olo johtuu siitä, että on vaan tyttöjä tässä lähellä=)
Mies on myös sitä mieltä, että mites sieltä nyt yht'äkkiä poika tulis!
Taloudellisesti olis parempi jos tulis tyttö, mutta eipä oikeesti väliä.
Osaiskohan sitä poikaa edes hoitaa??? =D
 
Vanilj  Minä olen alusta asti katsonut pojalle sopivia kuoseja! Vaikka tyttöä toivon.
Didi
  Ekassa raskaudessa en kärsinyt pahoinvoinnista, en juuri muistakaan vaivoista, eikä kukkinut iho ja tyttö tuli! Taas esim sisko kärsi pahoinvoinnista pitkään ja pojan sai.
Niin että sitä pahoinvointia odotellessa... Etovaan oloon vielä jäänyt.
 
Täällä on ihan jotenkin semmonen tyttö-olo, vaikka toivoisin ehken enemmän poikaa.. Saas nähdä, kumpikin käy! :)
 
Mulla on vähän poikafiilis, tämäkään ei perustu nyt mihinkään tiettyyn oireeseen vaan tosiaan pelkkä fiilis.

Mulle ei ole sukupuolella niin väliä, kumpikin olis kiva, mutta suku (melkein kaikki) ja mies ovat aika avoimesti ilmaisseet toiveensa tytöstä. En tiedä miksi, mut kyl se vähän harmittaa että kaikki ovat mieltyneet samaan sukupuoleen, että sitten jos tulee poika niin pakostikin ajatus siitä että "ne olis halunnu mielummin tytön" käy mielessä, mutta eiköhän ne opi rakastamaan ihan kumpaa tahansa. Ainakin minä ja mies tulemme ja sehän se on täkreintä.. :)
 
En yhtään osaa päättää kumpaa toivoisin vaikka olen ajatellut asiaa monelta kantilta, no tulkoot kumpi vaan:) Musta kyllä tuntuu todella vahvasti siltä että se on poika, en tiedä miksi näin, mutta fiilis on tosiaan vahva.
 
Takaisin
Top