Tyttö vai poika? Mitä luulet, toiveet, testit...?

Täällä salaa toivotaan tyttöä :) kiinalaisen kalenterin mukaan siinä on pelkkää tyttöä mun kohdalla ja ympärillä, oikee tyttösuora :D et toivotaan et olis näin :)
Toki oikeesti on ihan sama mut ainahan sitä toivoo saa....pahoinvointia ei vielä oo ainakaan joten siitä ei pysty mitään järkeileen...nyppyjä sen sijaan sitäkin enemmän....

Jessica
 
 Mulle oli jo tulossa tyttö kunnes tarkistin OIKEIN äskön tuon kiinalaisen jutskan ja se lupaili poikaa..  Mä jotenkin oon aina aatellu, et mulle tulee vaan tyttöjä :D
Voi, kyllä mä pojankin otan, kunhan vaan olis terve lapsi  !
Nyt, kun ajattelee niin tosi itsekästä jotenkin vaan "tietää" et mulle tulee tyttö :0
 
Molemmat olisi yhtä toivottuja. On jotenkin sellainen tunne, että sieltä olisi tulossa molemmat samalla kertaa =) Mutta katsotaan nyt eka näkyykö ultrassa edes kahta..
 
Kiinalainen kalenteri lupailee meille tyttöä. :) Mulla on melko samanlaiset oireet kuin esikoisenkin kohdalla, joten en osaa yhtään sanoa kumpi meille on tulossa. Esikoisen kohdalla rv 11 eteenpäin oli vahva poikafiilis ja poika tuli, joten saapa nähdä minkälaiset fiilikset on sitten myöhemmin. Tyttö olisi kiva pojan kaveriksi, mutta ei meitä poikakaan tietysti haittaa.
 
Kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa. Edellisessä raskaudessa ennusti tyttöä ja oikein meni. Mulla oli viime raskaudessa tyttöoireet. Maha levisi sivuille ja raskauden esimmäisen kolmanneksen aikana oli näppyä, jolloin tyttö vei äidin kauneuden ;) Loppuraskaudesta ilmaantui linea negra, joka kai jonkun uskomuksen mukaan enteilisi poikaa,
 
Mulla oli viime raskaudessa ihan alusta asti tosi tyttö olo. Tyttöhän sieltä tulikin. Oli kyllä "poika maha", eli näytin siltä ku olisin rantapallon nielassu ja takaata päin ei olisi huomannut raskautta. Kärsin alusta ihan synnytykseen saakka järkyttävästä pahoinvoinnista ja yrjöilystä. Eli tää mun tyttö kyllä vei sen terveyden. Samoin oli linea negra koko vatsan mitalla. Kiinalainen kalenterikin muistaakseni meinas poikaa. Joten noista uskomuksista ja sanonnoista vähän lähti pohja ;D

Nyt on ihan poikafiilis. Ei oo ihan niin karmea olokaan. Ainakaan vielä. En edes osaa sanoa, kumpaa toivoisin. Ekassa raskaudessa toivoin ihan selvästi tyttöä. Nyt tuntuu, että olisi kiva saada poika ni olis sitten molemmat. Kun tuskin enää lisää lapsia yritetään. Toisaalta siskokset olis niin kivat. Mies toivoo kyllä poikaa. Vaikka yks päivä juteltiin, että tuntuis ihan oudolta olla pojan vanhemmat :D
 
Mulla on ollu joka raskaudessa "poikamaha". Voikohan se edes olla erilainen samalla naisella?

Nyt mulla meni kyl ajatukset vähä sekasi, ko mulla onki ollu nyt pahoinvointia, et ei tää sit välttämättä tyttö ookkaa, ko olin aiemmin ihan varma. On silti tyttöfiilis.. Mut ihan samahan se on todellisuudessa. Kummatki sukupuolet on yli-ihania, eikai muita vauvoja ookkaa! <3
 
 jeliina Munkin "varma poika" -olo alkaa myös olla epävarma, kun (saisko tätä nyt mainostaa) mulla ei ole yhtään pahoinvointia... Vain ajoittaista etomista. Edellistä odottaessa säästyin myös, se viittaisi siis tyttöön. Vai voiko tämä oire olla erilailla samalla ihmisellä?!
Sukupuolella ei tosiaan ole väliä, kunhan olisi mielellään selvästi jonpaa kumpaa.
Minä vain olen henkisesti jo "varautunut" poikaan. Aijemmin ajattelin, etten halua ultrassa tietää kumpi tulee, mutta nyt uteliaisuus alkaa jo voittaa! Vaikkei sielläkään satavarmaa vastausta yleensä saa.
 
Mulle on tulossa kaulaan näppyä, joten viittaisko se nyt taas tyttöön :D Kunhan en nyt tästä enää paljon rumenisi... Mies on vaihtanut mielipidettä ja kuulemma tyttö siellä mahassa on. Mulla ei oo tällä hetkellä "kumpikaan olo", mutta koska mies on veikannut jo niin monen suvun lapsen sukupuolen oikein niin kai tuohon tyttöön on uskominen ;)
 
Esikoista ootellessa aluksi luulin et poika tulee, loppuvaiheessa en ees aavistellu kumpi siellä on, mutta siskon poika "kuuli" tytön äänen vatsasta ja siihen oli uskominen :D
Nyt kun tämä pahoinvonti ja etova olo on nii luulen että poika olis, mutta naamakin kukkii kuin kesäinen kukkaniitty nii mitenkä se sitten onkaan :D Sormustestiä ootellessa kun en viimeksi sitä tehnyt, jokohan sitä voisi kokeilla? ja mitenkä päin ne meni ne arvaukset ku se sormus liikkuu?
 
Itsellä on toiveissa tyttö.

Meillä ennestään yksi tyttö ja kaksi vauhdikasta poikaa, jotenkin toiveissa nyt sisko tulevalle isosiskolle.
En luota oireisiini enää pätkän vertaa, viimeksi koko raskauden oli samanlaiset oireet kuin tytöstä, heittelin poikien vaatteita menemään ja suunnittelin nimiä vain tytöille ja synnytyksessä ihmeteltiinkin sitten poikaa

Kiinalainen kalenteri näyttää mulle poikaa, mutta jos oireita yhtään kuuntelee niin ehkä olis samanlaista kuin aiemmin tytöstä. Hajut etoo, liha etoo ja kaikkea makeaa pitäisi koko ajan mässyttää...

Odotellaan rakenneultraa josko siellä selviäisi kumpi tulossa. Haluaisin ehdottomasti tietää jos mahdollista jotta ehdin "henkisesti valmistautua" jos se on poika. Kuulostaa varmaan pahalta, mutta todellisuudessa ei ole väliä kumpi tulee. Meillä tämä on lapsiluvun viimeinen ja ehkä siksi tällä kertaa niin vahvat tunteet sukupuolesta, vaikka tiedostan ettei rakkaus lasta kohtaan muutu, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Ovathan meidän pikkuherratkin oikein valloittavia tapauksia, aina tappelemisen ja tavaroiden hajottamisen välissä
 
Ultrassa vilahti omaan silmään ainakin aika selvä pippeli. En toki kysynyt. Jos tällä kertaa jännittäisi synnytykseen asti että kumpi on tulossa. 
 
Toivoisin kovasti tyttöä, mutta jotenkin luulen, että poika taas tulee :D
Miehen sisarukset ovat saaneet vain poikia, joten siitäkin jo vedän johtopäätöksiä... Kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä. Esikoisen kohdalla veikkasi poikaa ja oikein meni.
Olisi hauska tehdä niitä tyttö-poika-testejä mitä netistä voi tilata, mutta en hassaa rahaa moisiin.

Nyt on ollut voimakkaampaa pahoinvointia kuin esikoisesta ja ehkä on tehnyt enemmän mieli roskaruokaa ja herkkuja kuten mars-patukoita. Nähtäväksi jää kumpi siellä majailee :)
 
Minulle on ihan sama kumpi tulee. Tyttö on ennestään ja nyt on samat oireet kuin häntä odottaessani. Vielä pitäis venailla se kymmenisen viikkoa, että ultrassa kertovat kumpi tämä tulokas olisi. Viimeks oli poikafiilis - tyttö tuli. Nyt on tyttöfiilis, ni onko tää sit poika ;D Kunhan on terve, se on meille tärkeintä. 
 
Mulla on oikeastaan kyllä kaikki tyttöoireet: naama kukkii, tekee mieli makeaa ja hedelmiä, en pysty syömään lihaa ja pahoinvointia ei ole ollut muuten kuin etovaa oloa. Saa nähdä miten tämän mahan kanssa käy! Vähän kyllä epäilen, että tässä leviää joka suuntaan kohtapuoleen, kun tekee mieli irtsareita koko ajan...
 
taisin joskus käydä huvikseni katsomassa, että kiinalainen kalenteri lupailee tyttöä, saas nähdä :)

todellisuudessa en haluaisi tietää, ei ollut tarkoitus kysyä sitä rakenneultrassa, mutta saas nähdä paljastuuko se meille, jos osallistumme lapsivesipunktioon tai johonkin plaa plaa... nyt on niin sekavat olot np-ultran jäljiltä, että en jaksa miettiä sukupuolta. Toivottavasti vaan saisimme tietää, että lapsi on terve ja pääsisi taas nauttimaan raskaudesta.
 
Mä oon taas kuullu, et kaikki finnit ja näppylät yms. viittais poikaan=) Perusteluna se, että sikiö tuottaa "mieshormonia" josta näppylät johtuis.

Nää on niin hämärää tiedettä, et en kyllä ite usko yhtään minkään oireen olevan sidoksissa sukupuoleen. Tai siis varmaan yksittäisillä ihmisillä saattaa olla erilaisia tai samanlaisia oireita sukupuolen mukaan.

On tää jännää =)

Meillä tarkotus kyllä selvittää sukupuoli etukäteen. Voin sit vähän myydä vaatteita jo pois jos on eri maata ku esikoinen.
Vaikkakin tiedän pari tapausta, jossa laitoksella on tullut aikamoinen yllätys, kun sieltä on tullu eri sukupuolta mitä ollaan odotettu.
Mä tosin olin esikoisesta ihan varma sukupuolesta, kun käytiin Mummilla kurkkimassa tyttöä vaikka kuinka monta kertaa ja aina tulos oli sama=)
 
Ootteko kukaan tehny sormusennustusta? Taikauskoahan seki on, mut monella kuulemma pitäny paikkansa:) Mulle näyttäny samaa joka kerta...
 
Mayah mä oon tehny ennustuksen, tyttöä näyttää. ;) Joku tuolla aiemmin kyseli miten päin nää menee, niin pyörivä liike tarkoittaa tyttöä ja heiluriliike poikaa. :)
 
Meillä on mies edelleen vahvasti tytön kannalla, mutta olen nyt nähnyt niin monena yönä unta poikalapsesta, että mitä lienee tarkoittaa :D... Tein äsken sormustestin langalla (mahan päällä) ja poikaa näytti. Sitten tein hiuksella sormustestin kämmenen päällä, jonka pitäisi kertoa kaikkien lapsien sukupuolet ja sen mukaan esikoinen on tyttö niin kuin onkin. Ja kaksi seuraavaa olisivat poikia. :)
 
Takaisin
Top