Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Periaatteessa haluan tietää kyllä sukupuolen rakenneultrassa. Kahdesta aiemmasta oon kyllä muutenkin jo etukäteen "tiennyt", että poikia ovat. Nytkin on aika selvä olo kumpi on tulossa. (Nyt tietysti sit oon ihan väärässä kun menen tämmöstä kirjottaan! :D ) Oon vähän omituinen siinä, että oon tuntenut ja "nähnyt" nuo masutyypit esim. unissa jo ihan ulkonäöltä ennen syntymää. Jotenkin ollu heihin aina semmonen yhteys. Älkää hulluna pitäkö.. oon vähän outo kai. Mut ihan tosiaan tuttuja hemmoja ovat olleet jo kun syntyivät. :D
Me kysytään, kysyttiin viimeksikin. :) Ei sillä merkitystä ole, mutta ollaan vaan niin uteliaita ja malttamattomia kumpikin. :)
Aika samanlaiset oireet kuin esikoisesta, vaikka alkoikin viikon myöhemmin. Pissalla en muista ravanneeni heti näin alussa. Mutta miehen suvussa tehdään vain poikia, niin yllättyisi kovasti jos tulisikin tyttö :)
Mulla poikaa odottaessa linea negra oli napaan asti ja tyttöraskaudessa nousi navan yli.Jostain syystä mielessä pyörii tyttöjen nimet, mutta olojen kannalta en ole asiaa miettinyt. Yllätyin, kun jo kahdeksannella viikolla ilmestyi haalea tumma viiva navasta alaspäin. Toistaiseksi ei ole lähtenyt kipuamaan navan yläpuolelle. Yritin googlata, mutta ei se viivahommakaan taida paljon viitettä antaa sukupuolen suhteen. Eikä sillä ole väliäkään :)