Tyttö/poika fiilis

mä kun oon menossa suunniteltuun sektioon, niin tuun tietämään vauvan syntymäpäivän etukäteen, nii siks en halua sukupuolta selvittää. jää ees se ylläriks. samoin tehtiin edellisen tipun kohdalla, ykkösestä kyllä selvitettiin.
 
Mies halusi ekasta tietää ja suostuin hänen toiveeseensa. Toivottavasti tämän kanssa päästään niin pitkälle ja silloin päätän minä: en halua tietää, rakastan yllätyksiä. :happy:
 
Halutaan kyllä tietää :) Esikoinen esitteli itsensä niin avoimesti tytöksi, että ois jotenkin outoo elää epätietoisuudessa, varmaan mentäis vielä uuteen ultraan jos tää ei näyttäis sukupuoltaan :D
 
Mä haluan tietää, jos on selkeästi näkyvissä. Oon halunnut kaikkien kohdalla.
Mua se jotenkin helpottaa luomaa sitä suhdetta vauvaan entisestään.. Voi kuulostaa oudolta. :) Mulle raskausajat on aina tosi epätodellisia ja joka kerta vielä ponnistusvaiheessa oon miettinyt, että tuleeko sieltä oikeasti ihminen. :D
 
Mie en viimeks ois halunnu tietää mut ei se sukupuoli jääny epäselväks ku sitä ruutuun katto näin tietämätönkin :D nyt kyllä halutaan tietää :)
 
En ole koskaan halunnut kysyä, eikä kysytä nytkään. On vaan niin jännää odottaa kuka sieltä tulee ja luottaa kuitenkin siihen omaan vaistoon. Viimeksi kyllä meilläkin lääkäri näytti jostain syystä ultrassa sitä kohtaa niin kauan, että aika selkeä tyttömielikuva mulle muodostui, mutta varma en voinut olla kun en ennen ollut nähnyt.
 
Me halutaan tietää sillä se vaan tekee vauvasta todellisemman ja ei jää se nimen käden vääntö viime tinkaan. Me ollaan aina intetty nimistä. Ukko ampuu alas aina miun ehdotuksia ja minä hänen...:D
 
Esikoisesta haluttiin tietää. Mut nyt tästä, olisi ihanaa kokea se että saa synnärillä tietää, joten koitetaan pitää uteliaisuutemme kurissa. Tosin miehelleni se on helpompaa.. :)
 
Me halutaan tietää sillä se vaan tekee vauvasta todellisemman ja ei jää se nimen käden vääntö viime tinkaan. Me ollaan aina intetty nimistä. Ukko ampuu alas aina miun ehdotuksia ja minä hänen...:D

Meillä myös haaste nimen valitsemisessa.. Tietty, kun näitä poikia on jo niin monta. :)

Viimeksi ei nimestä meinattu millään päästä yhteisymmärrykseen, kun toisen suosikki oli toisen inhokki ja toisinpäin. Lopulta annettiin nimi, joka oli molemmille ihan ok. :D
 
Mä haluan tietää sukupuolen ajoissa, mies kai haluis pitää yllärinä. Vähän sellanen fiilis (en tiiä miks, kun koko raskaus on niin alussa vielä) että tyttö se vois olla. En oo osannu mitään tunnesiteitä tai mitään luoda vielä pikkuseen, mutta silti on vahva fiilis siitä että siitä tulee tyttö :hilarious::dummy1:
 
Periaatteessa haluan tietää kyllä sukupuolen rakenneultrassa. Kahdesta aiemmasta oon kyllä muutenkin jo etukäteen "tiennyt", että poikia ovat. Nytkin on aika selvä olo kumpi on tulossa. (Nyt tietysti sit oon ihan väärässä kun menen tämmöstä kirjottaan! :D ) Oon vähän omituinen siinä, että oon tuntenut ja "nähnyt" nuo masutyypit esim. unissa jo ihan ulkonäöltä ennen syntymää. Jotenkin ollu heihin aina semmonen yhteys. Älkää hulluna pitäkö.. oon vähän outo kai. Mut ihan tosiaan tuttuja hemmoja ovat olleet jo kun syntyivät. :D
 
Mie oon sellanen että kävisin niin monta ultraa ennen kuin sukupuoli on varma jos ei ekalla kerralla näyttäisi sitä :hilarious: En voi elää epätietoisuudessa vaan on saatava tietää :grin

Nyt ei oo vielä tunnetta kumpaankaan suuntaan, kunhan ensin totuttelen tietoon raskaudesta. Mutta pitihän se kiinalainen kalenteri jo katsoa ja se sanoi TYTTÖ, ennestään on meillä 3v poika ja 1v tyttö. Salaa nyt toivon tyttöä niin pääsisi hankinnoissa halvemmalla :grin
 
Mulla on poika että tyttöfiilis, en osaa selittää miks :D Toivoisin kyllä tyttöä, mutta poikaa veikkaan.

Sukupuoli halutaan tietää!
 
Mie oon sellanen että kävisin niin monta ultraa ennen kuin sukupuoli on varma jos ei ekalla kerralla näyttäisi sitä :hilarious: En voi elää epätietoisuudessa vaan on saatava tietää :grin

On kuin mun kirjottama. Edellisessä raskaudessa laitoin rahaa vähän sivuun ennen rakenneultraa jos masussa ollut pikku tyyppi ei olisikaan näyttäytynyt. Ultrassa kuitenkin näky niin selvä poika ja mulla oli tosi vahva poikaolo koko ajan. Nyt on fiilis tytöstä ja kaikki "testit" ja muut povailee tyttöä. Toisaalta toinen poika olis kiva koska kaikki olis valmiina mutta jos saadaan pieni tyttö tuoda kotia niin yhtä onnellinen olen.
 
Mulla on tyttöfiilis. Ensimmäinen raskaus oli tosi helppo, ei mitään pahoinvointia tai muitakaan "huonoja" oireita [emoji1] Ja poikahan sieltä tuli.
Nyt tässä raskaudessa on kaikki! Joten tyttöfiilis on
 
Itse olen alkanut miettiä, josko sittenkin tulossa poika, kun alkanut pahoinvointi ja hiusten rasvoittuminen muiden oireiden lisäksi. Tytön odotuksessa hehkuin ja hiukset oli mitä parhaimmassa kunnossa, pahoinvointia ei ollut kertaakaan... Mies on ollut alusta asti sitä mieltä että poika tulee. :-)
 
Itse olen alkanut miettiä, josko sittenkin tulossa poika, kun alkanut pahoinvointi ja hiusten rasvoittuminen muiden oireiden lisäksi. Tytön odotuksessa hehkuin ja hiukset oli mitä parhaimmassa kunnossa, pahoinvointia ei ollut kertaakaan... Mies on ollut alusta asti sitä mieltä että poika tulee. :)

Mulla oli lähes oireeton (siis ihan alussa oli vaa pahoinvointia muutaman viikon) ja sain pojan :)
 
Takaisin
Top