mä kun oon menossa suunniteltuun sektioon, niin tuun tietämään vauvan syntymäpäivän etukäteen, nii siks en halua sukupuolta selvittää. jää ees se ylläriks. samoin tehtiin edellisen tipun kohdalla, ykkösestä kyllä selvitettiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me halutaan tietää sillä se vaan tekee vauvasta todellisemman ja ei jää se nimen käden vääntö viime tinkaan. Me ollaan aina intetty nimistä. Ukko ampuu alas aina miun ehdotuksia ja minä hänen...:D
Mie oon sellanen että kävisin niin monta ultraa ennen kuin sukupuoli on varma jos ei ekalla kerralla näyttäisi sitä En voi elää epätietoisuudessa vaan on saatava tietää
On kuin mun kirjottama. Edellisessä raskaudessa laitoin rahaa vähän sivuun ennen rakenneultraa jos masussa ollut pikku tyyppi ei olisikaan näyttäytynyt. Ultrassa kuitenkin näky niin selvä poika ja mulla oli tosi vahva poikaolo koko ajan. Nyt on fiilis tytöstä ja kaikki "testit" ja muut povailee tyttöä. Toisaalta toinen poika olis kiva koska kaikki olis valmiina mutta jos saadaan pieni tyttö tuoda kotia niin yhtä onnellinen olen.
Itse olen alkanut miettiä, josko sittenkin tulossa poika, kun alkanut pahoinvointi ja hiusten rasvoittuminen muiden oireiden lisäksi. Tytön odotuksessa hehkuin ja hiukset oli mitä parhaimmassa kunnossa, pahoinvointia ei ollut kertaakaan... Mies on ollut alusta asti sitä mieltä että poika tulee. :)