Tyttö/poika fiilis

Mulla nää kaikki taikauskotestit näytti esikoisen kohdalla väärin, joten en vaivaudu :D
 
Mulla on molemmista tullut raskauden aikana uni, jossa selvinnyt kumpi mulle syntyy. Ja molempien kohdalla pitänyt paikkaansa. Lisäksi nyt tässä raskaudessa alussa näin myös unen, tässä syntyi tyttö joten sillä fiiliksellä mennään =D

Ei ole väliä kumpi tulee, yhtä rakas silti on :Heartred nytkin kun on jo molemmat sukupuolet olemassa niin ei senkään puolesta välii =D
 
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

Tämän mukaan ois myös tyttö tulossa. :-D
Niin ja esikoisessa kumpikin (kiinalainen ja maya) ennusti tyttöä ja tyttö tuli. :-)

Tolla kaavalla ois poika tulossa :D
 
Tyttö olo. Ennestään yks tyttö ja kaks poikaa. Kyllä pojat jo piisais. Ovat sen verran vauhdikkaita. Eipä äiti ainakaan kalkkiudu perässä juostessa
 
Vielä mulla ei oikein ole mitään tunnetta siitä kumpi olisi tulossa, mutta ehkä tämä poikaraskaudelle tuntuu nyt enemmän, ellei pieniä etomistuntemuksia ala tulla. Vatsan muodostakin sen sitten näkee. Kummassakin edellisessä mun tuntemus on mennyt ihan nappiin, olisi pitänyt uskoa siihen mitä tunsin. Ikinä ei olla kysytty ultrassa sukupuolta, eikä nytkään kysytä. Esikoinen toivoi kovasti siskoa viimeksi ja sen hän saikin, olin kyllä itsekin aina sanonut että tyttö vielä on mun saatava. Nyt esikoinen on kovasti sanonut kun joskus ollaan puhuttu että jos vielä heille pikkusisarus tulisi, että pikkuveljen hän vielä tarvitsee :D Mutta vielä ne ei edes tiedä että joku on jo tulossa.
 
Muistakaa että kiinalaisessa kalenterissa ikä lasketaan eri tavalla, kun kiinalaisilla on erilainen vuosin laskutapa.
 
Esikoisesta oli "vahva" poikaolo, johtuen varmaan siitä, että aina kuvitellut saavansa ensin poikalapsen. Noh. Tyttö tuli :D tällä kertaa taas poikaolo, en tiedä kuinka siihen luottaa :grin näin ennen plussaa unta, että saan kaksospojat :nailbiting::grin
 
Testit ovat lupailleet tyttöä, kahden poikaraskauden jälkeen tämä nykyinen on jotenkin erilainen, oireeton, kivuton, tyynempi. Tyttöä itse olen veikannut alusta lähtien ja tänään ar-ultrassa lääkäri myös tyttöä mietiskeli tulevaksi kun eroaa niin aiemmista raskauksista. Tyttöä toivoisinkin, mutta kahden upean pojan jälkeen uusi viikarikin olisi kyllä ihana. :)
 
Olen ensimmäistä kertaa raskaana, joten en osaa arvuutella sukupuolta. Mies kuitenkin toivoo lapsesta (minun vuokseni) tyttöä: tyttöjen kanssa voi harrastaa samanlailla kuin poikienkin, mutta äitinä minun olisi mielekkäämpää vaatettaa tyttöä. Noin hän perusteli tyttölapsen "paremmuutta", mikäli hän jää ainoaksi lapseksemme. Toisaalta - olemme molemmat sen verran karvaista sorttia, etten mielelläni tyttölastani samanlaisella karvankasvulla rankaisisi... :p

Oli lopputulos kumpi hyvänsä, olemme hyvin tyytyväisiä. :)
 
Tyttöö näyttäis meille tämä... olis kyllä ihan kiva ton esikoispojan kaveriksi.
 
Takaisin
Top