Tyttö/poika fiilis

Ensin ajattelin et tyttö tällä kertaa kun on vähemmän huono olo mut nyt kun oireet vaan pahenee päivä päivältä, alkaa tuntua toiselta pojalta. Oikeestaan en osaa kallistua kumpaankaan suuntaan. Meidä suvussa on aina voitu pahoin pojista, ei tytöistä.

Ekasta oli koko ajan tyttöfiilis, näin tyttövauvasta unta, nimiä oli tytöille, jne. Mut rakenneultrassa selvisikin, että poikahan siellä on. Oli hassua ensin asennoitua siihen mut sit se olikin päivänselvää et poika meille tulee :)
 
Vahva tyttö-fiilis, johtuu varmaan siitä että itse kovasti toivon tyttöä. Toivotaan että rakenneultrassa selviäisi, jotta päästään "tappelemaan" nimestä.
 
Tyttöfiilis ja ajatus vahvistui nt-ultran myötä vaikka sieltä mtn sanottukaan. :)

Saapa nähdä kumpi lopulta.. :wink Nimet jo valmiina :Heartred
 
Nostatan vähän tätä keskustelua.
Minulla hyvin vahva tyttöfiilis vaikkakin jonkun testin mukaan poika olisi tulossa. Eipä siinä kumpi tahansa on yhtä hyvä että ei sen väliä mutta tunne on vahva.
Molemmista pojista oli vahva poikafiilis jo heti alussa... tämä raskaus on ollut ihan erilainen kun kaksi aikaisempaa... ja se sellainen ihme tunne, jota ei voi selittää että miksi tuntuu että kumpi olisi.
 
Mulla oli alkuun ihan poika fiilis kun oireet oli samanlaiset kuin esikoisesta joka poika. Sit NT-ultrassa tuli tyttö olo kun näki sen pienen ja oireetkin alkoi hävitä enkä ollu enää yhtää varma et kumpi tulee mut tyttö on siis tulossa :D
 
Siis mulla ei oo yhtään fiilistä että kumpi tulee ja jotenkin ärsyttää tää epätietoisuus :D rakenneultraanki vielä reilu 2vkoa aikaa ja ei vaan enää jaksais oottaa.. ^_^
 
Siis mulla ei oo yhtään fiilistä että kumpi tulee ja jotenkin ärsyttää tää epätietoisuus :D rakenneultraanki vielä reilu 2vkoa aikaa ja ei vaan enää jaksais oottaa.. ^_^

Mulla ihan sama! Ja kaikki kysyy nyt et mikä fiilis, kumpi tulee ja oon aina vaan et ei mitään hajua. 2 viikkoa tosiaan ultraan, toivottavasti sit selviää...
 
Mie oon jokaisen kohalla sanonu samaa että en suostu poistumaan ultraushuoneesta ennen kuin sukupuoli selvillä :grin Pakko tietää että pystyy hankintoja tekemään.
 
Mä oon vielä ihan kahden vaiheilla. Esikoisesta olin ihan varma alusta asti etten halua tietää. Rakenneultrassa kysyttiin lopuksi, että katsotaanko sitten sitä sukupuolta? Sanoin heti et: Ei kiitos! Ultraaja oli hieman yllättynyt. Ilmeisesti silloin suuri osa oli halunnut tietää. Nyt saa sit nähdä minkä vastauksen sitä rykäsee ultraajalle. Tavallaan olisi kiva tietää.
 
Mullakaan ei ole hajuakaan kumpi on tulossa. Esikoisesta olin varma, että tulee poika ja tulikin tyttö. Ja jos jotain olisi pakko sanoa, niin taas tuntuisi ehkä, että poika olisi tulossa. Eli lieneekö tämäkin tyttö. :rolleyes:

Ja siis ehdottomasti haluan ultrassa sukupuolen tietää. :woot:
 
Esikoisesta olin jotenkin varma, että on tyttö. Oli poika. Ja mikä ihana poika onkaan.

Tästä toisesta mulla ei ole mitään aavistusta. Jännää, että parin viikon päästä ru:ssa kuullaan, kumpi hän on! :Heartred
 
Mulla ei ole ollut mitään aavistuksia siitä, kumpi mahtaisi olla tulossa. Vähän myös ärsyttää, kun lähipiiristä kysellään jatkuvasti, veikkaanko tyttöä vai poikaa. Ei olla vielä päätetty, halutaanko tietää sukupuolta, jos rakenneultrassa se ilmenisi. Mies on ehkä enemmän sen kannalla, että ei halua. Mua vähän enemmän kiinnostaisi tietää. Olen myös harkinnut erillistä 3D-ultraan menoa, kun se olisi suht edullista lähistöllä. Arveluttaa vaan, että voiko sen tehdä sillai, ettei sukupuoli paljastu :rolleyes:
 
Mun tyttöfiilis vahvistuu kun mieskin sanoi että tuntuis siltä että tyttö tulee. Sit äiti sanoi (hänellä 2 tyttöä ja 3 poikaa) että tytöistä on ihan alusta asti joutunu käyttämään väljempiä housuja. Minä en pystyny suunnilleen plussan jälkeen enää farkkuja käyttämään... Saapa nähä.
 
Oletteko muuten kuulleet kenenkään Suomessa järjestäneen sukupuolenpaljastusjuhlia? Meillä on miehen kanssa pitkälti yhteinen kaveripiiri nykyisellä paikkakunnallamme, joten tuollaisenhan voisi melkein järjestää baby showerin tai varpajaisten sijaan.

Ps. Konseptina https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gender_reveal on aika mielenkiintoinen. Olen katsonut videoita YouTubesta, joissa lapsen sukupuoli selviää tuleville vanhemmillekin vasta noissa pirskeissä. Myydäänkö Suomessa tuollaisia veritestejä tms., minkä avulla vaikkapa ystäväni voisi selvittää esikoisemme sukupuolen? Voi toki olla, että se selviää muutaman viikon kuluttua rakenneultrassakin meille.

Ps. Miehelläni on entistä vahvemmat tyttöfibat ja nimikin jo valmiina. :D
 
Kävin tekemässä kiinalaisen syntymäkalenterin testin, sekä sen Vau:n ”oiretestin” ja molemmat povaavat poikaa. Ainoa vaan, että sen kiinalaisen kalenterin mukaan edellisenkin olisi pitänyt olla poika, vaan eipä ole. :woot:
 
Oiretesti ja kiinalainen syntymäkalenteri povaa poikaa, itellä ehkä aavisuksen enemmän poikaolo :) Esikoisesta ainakin kiinalainen syntymäkalenteri piti paikkansa ja tyttö tuli, kaikki oiretestit oli sillon 50-50.
 
Takaisin
Top