"Tyhmät" kysymykset?!

Pihlajanmarja, mun kännykän supistustenmittausohjelma ainakin sanoo 5-1-1, tuo 5-2-5 tuntuis aika pahalta jo kestää :wideyed:

Ihan vastasyntyneestä. Sitä ne oli siellä keskolassaki jo meidän jäbälle antanu.

Kiitos taas foorumin viisaille, en sitten jää odottamaan kahden minuutin tappavia supistuksia :p Itekin kyllä vähän mietin, että aika pitkä aika on. Mulla kyllä välillä on jäänyt supistus päälle silleen, että kestääkin sen pari minuuttia, mutta nää nyt ei oo vielä niin tappokipeitä muuten.

Pivi meillä on kans ollu tota parina iltana et kakka löysää ja hirveesti ähisee. Oon sit sylissä pitäny tytön jalkoja "pumpaten" jalkapohjista kiinni pitäen. Se on auttana ja kohta perä laulanu neidillä :)

Onko jollain tilastotietoa siitä, että kuinka usein synnytysalkaa vesien menolla ja kuinka usein supistuksilla? Esim jotain ihan prosentuaalista tilastoa? Olis mielenkiintoista tietää...

Jostain luin että jopa alle 10 % alkaa vesien menolla yhtään en muista mistä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla oli pahimmillaan 3 minuuttia kestäviä supistuksia........ Oli muuten aika karseeta.. Onneks ne oli vaan välillä, et ei koko ajan :)

Onkohan normaalia,että toi syö 5 tunnin välein ku ahdistaa ku painotetaan et pitäis syödä 3-4 tunnin välein..

Tiada: jos kasvaa ja vaikuttaa tyytyväiseltä niin älä huoli yhtään!!! Turha totuttaa tiheämpään ruokarytmiin, jos olet niin onnekas, että rytmi on tuollainen. Tosin saattaa sekin myöhemmin muuttua itsestäänkin(ja todennäköisesti muuttuukin, vauvojen rutmit voi ekan vuoden aikana vaihdella aika miten sattuu), mutta ei tarvitse väkisin lähteä muuttamaan.

Mulla myös oli supistukset jatkuvasti yli 2-minuuttisia yli 12h putkeen (7 min. välillä) ja avautumisvaiheen lopulla oli sit jo 3-4-minuuttisia. Seuraava alkoi aina heti, kun edellinen loppui.

Kyllä tuo ehkä kasvaa huomenna se selviää,mutta menee enemmän kerralla jolloin se kestää pidempään :)

Mä oon antanut itteni ymmärtää, että korvike on stydimpää kuin maito, eli saattas johtua siitäkin toi pidempi nälän väli. Ei mulla kyllä mitään tietoa/kokemusta ole.

Takaisin