"Tyhmät" kysymykset?!

No onneksi on push-upit keksitty :wink ja lohduttavaa kuulla että edes jonkinlaiseen palautumiseen on mahdollisuuksia.

Lihasten vahvistaminen kuntosalilla (rintalihaksille) monipuolista punttia auttaa hieman kun se tuo lihasmassaa rintaan mutta ihmelääkkeitä ei taida kirurgin veitsen lisäksi olla

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Niitä nyt vuodeosastolla riittää...:wink

Tälläinen tyhmä valitus/kysymys: Kattelin tuossa pari päivää sitten itseäni suihkussa peilistä ja meinas itku päästä kun kiinnitin huomiota mun tisseihin.
En nyt mikään älyttömän turhamainen ole, mut mielestäni mun rintavarustus on ollut aina sellainen sopiva ja hmm..ryhdikäs. Mieskin on enemmän tissimiehiä kun takapuolen päälle.
Peilistä näkyi kaksi tummaa lämpärettä kaksi kokoa yli normaalin paisuneiden rintojen päässä. Siis noi nännipihat on laajenneet melko suuriksi ja väritys on päiväntasaajan suunnalta.
Kai nuo lehmänsilmät palautuu kun imetysloppuu?!?!
Ryhdikkyys ei varmaan tule olemaan ikinä sitä ennen raskautta-tasoa, mut noi suunnannäyttäjät on oikeasti aikas rumat!

Anteeksi mutta nauroin ääneen tälle :laughing021.........vaikka ei naurata kun kattoo omia suunnannäyttäjiä:yuck:

Joo, mulla on kanssa nännit tummunu ja laajentunu. Muutenkin alkaa olla rintavarustus ihan riittävän muhkea jo. Kauhulla odotan sitä, kun maito tästä vielä nousee :confused:

Mä kauhistelin eilen mun tissejä saunassa. Oon niitä aikasemminki pelaillu mut nyt tuli kauhisteltua ihan ääneen :wideyed: Mun kuppikoko oli ennen raskautta 85B ja nyt 95D
Ensinnäkin se ku ne makaa tossa mahan päällä, ei kivannäköstä, sit ku ne on täynnä raskausarpia. Muualla niitä ei oo ku oon rasvannu ihoa plussauksesta lähtien, mut enhän mä tyhmä tajunnu et rinnatki kasvaa. :facepalm:
Sit toi nännipihojen laajentuminen, oon ehkä pinnallinen tjs. mut aivan kauheen näköstä :yuck:

Mun siinä kirotessa mies vaa nauro ja mulla meinas päästä itku :p Voi voi... Pienet on murheet aikusella ihmisellä :laughing021

Meillä on sängyssä ikeasta ostettu koko sängyn kokonen suoja. Kissa osoitti kerran mieltään ja pissasi sänkyyn, joten tuo kuuluu normaali varustukseen nykyää.

Hei, mulla kans tummuneet ja laajenneet, mutta aina palautuneet normaaleiksi. Rinnatkin on palautuneet lopuksi ihan tyydyttäväksi. Heti imetyksen lopettamisen jälkeen ne on surkeimmillaan.. ei kannata ottaa rintsikoita (=lue push uppeja pois ikinä) OIKEESTI!

Ekan ja tokan lapsen jälkeen kun aloitin e-pillerit, rinnat "kasvoi" pian muhkeiksi. Kolmannen jälkeen en käyttänyt pillereitä vaan rinnoista tuli ajan ja treenaamisen myötä ihan kivat ja luonnollisen näköiset kappaleet jotka kesti päivänvaloa ;) Nyt pidän sormet ristissä, että kroppa ja varsinkin tissit jaksaa vielä kerran, näin 10 vuotta myöhemmin terhakoitua jälleen. Siihen saakka panostan seksikkäisiin alusvaatteisiin.

Ps. Kantsii imetyksen aikana pitää yölläkin liivejä/toppia ettei ihokudos liikaa pääse venymään raskaan rinnan johdosta. Ja panostakaa liiveihin myös urheilessa imetyksen aikana.

Mulla on valmiudessa vaan toinen tissi, että jos pännii laajentuneet ja tummuneet nännipihat ni miettikääs ku ne on eri paria. Minä en ymmärrä...

Noihin rintsikka ostoksiin pitäis saada melkein valtion tukea kun tarttee monet erilaiset ja eri kokosia ja eri tarkoitukseen, huhheijaa!!:confused:

Ne ollaan jo pitkään naurettu mun isorintaisen ystävän kanssa, että kyllä ne mun terhakat tissitkin tän raskauden myötä riipahtaa. Se muistaa aina välillä kysyä et pysyykö edes kynä alla. Ei pysy vielä ellei tue vatsaan :D Sillä pysyy kuulemma jopa kaukosäädin :D:D mutta imetyksen jälkeen voi mullakin olla toisin... Toinen ystävä jolla on (onneks luonnollisen näköiset) silikonit, on sanonut että otti mun rinnoista mallia koon ja muodon kanssa. Ehkä mä roudaan sen sit malliks mukaan "tyttöjen Tallinnan reissulle" ellei kuntosaliterapia auta ;)

No on sekin yks rahareikä ihan totta! Nuo mun 02 ja 04 syntyneet meni sentään samoilla liiveillä. Nyt varmaan pihistän ja yritän pärjätä niin vähillä kuin vaan mahdollista.

Joo ei ne mitää halpoja oo... ite oon nyt ostanu 2 kunnolliset ja 2 marketista. Niillä meinaan pärjätä.

Hei, oisko ideaa (ehkä vähän ehkä ei..) tehdä se kipsikopio omista rinnoista ennen imetystä? Siis kun monihan teettää sen siitä vauvamasustaan niin ihan yhtä hyvin joku vois tehdä sen rinnoistaan. Sinne vaan kirjahyllyyn sitten muistoksi. Näkis vieraatkin, että on sillä ollu melkoset :cool:

Mulla ois vielä tekemättä se maha kipsi ku en saa kaveria avuksi. Vois ehkä jättää sitä varalle ja tehä tisseiatä jos vihtii :joyful:
Nii tai miksei tehä maha ja tissit samaan :joyful:

Mun boobsit oli jo ennen raskautta mallia "valtavat ja sojottavat" :D Mulla ei oo ikinä ollu tissivakoa muutako joillai super-push-upeilla, joita ei ihan oo viittiny 85D-utareilla käyttää. Rintojen välissä sain joskus rv 8 kannettua kakskin kaljatölkkiä mökillä... :D

Arvon naiset! Nyt loppui tää oman ulkonäön kauhistelu! Heti! Te ootte kauniita, uskomattomia naisia, jotka teette lapsia tähän maailmaan. Uhraatte oman kehonne siinä hommassa. Olkaa ylpeitä itsestänne ja muistakaa aina minkä takia ne muutokset tapahtui! Raskaus on ihmeellistä ja meidän keho myös! :happy119

Takaisin