"Tyhmät" kysymykset?!

Voi ettäku mä vihaan kelaa.. Siis kelan täti oli miehelle soittanu ja sanonu et sen pitää hakee asumistukee, ja multa nyt sit peritään jotain, koska ilmeisesti (78€) oon saanu vitusti liikaa asumistukee..en käsitä yhtää. Anteeks. Mut jos ne nyppii nyt multa jotain rahoja takas ni... Soittas se ämmä mullekki ni voisin kertoa mielipiteeni.

Ei tarvii ottaa omaa pumppua mukaan vaikka semmonen olisikin. :) toki jos haluaa ja opastusta siihen käyttöön ni voihan sen ottaa, mut ei suositella ku yleensä sairaalassa ei oo tilaa säilytellä tm. Ja sairaaloilla on ne omat pumput. :)

Joo se menee jotenki niin et opiskelija saa sitä opintotuen asumislisää ja sillon ei oo oikeutta normaaliin asumistukeen. Siks ehkä kaks eri tukea.

Mut kyselisin onks tääl porukkata kenel jo ennestään laps? Mietin tota jos niinku lapsivedet menee, tai kun ne menee, niin ootteko esim. sänkyä suojannu varoiks jotenkin etukäteen? Vaik nehän voi mennä missä vaan.

Mulla on kans nyt pari viikkoa ollu sängyssä froteesuoja vaikka ekoja odotellaan täällä :) Sen verran oli kallis patja ettei ihan hirveesti kiinnostais heti uutta ostaa :D

Täällä kans suoja ollu lakanan alla. Välillä tosin mies nukahtaa illalla mun puolelle sängystä ja mä joudun sit menee sen paikalle... Nauranu sille sit seuraavana päivänä ettei se suoja paljo sen persuksien alla auta jos sattuu vedet menee :)

Mulla on kans tuo froteesuoja lakanan alla patjan suojana. On jo anakin estänyt rinnoista vuotavan maidon läikyttämästä patjaa. :)

Mulla ei tunnu muuta märkää öisin erittyvän ku hikeä... Luoja että oon muutaman yön ihan kylpeny nukkuessani... :sour:

Okei, kiitoksia vastauksista. Ehkä mäkin varoiks hankin jonkun suojan. Aattelin just et joku pelkkä pyyhe ei kauheest välttämättä auta. Sitku alkaa miettii niin pitäiskö sohvalle joku ja autoon joku jajaja.. no mut jos sänkyyn nyt kuitenkin :)

En mäkään minnekään muualle oo hankkinu. Mut aina ku muksut myllää, teen "sotasuunnitelman" siltä varalta että vedet menee. Eli suomeks katson että lähellä on pyyhe/vaate tmv.jonka saa jalkojen väliin :D

Mua nykyään pelottaa istua sohvalla kun on ihan uusi sohva ja aina mietin että jos menee vedet :D ehkä kohta rupeen istumaan vaan tossa lattialla kun katotaan telkkua :D

Niitä nyt vuodeosastolla riittää...:wink

Tälläinen tyhmä valitus/kysymys: Kattelin tuossa pari päivää sitten itseäni suihkussa peilistä ja meinas itku päästä kun kiinnitin huomiota mun tisseihin.
En nyt mikään älyttömän turhamainen ole, mut mielestäni mun rintavarustus on ollut aina sellainen sopiva ja hmm..ryhdikäs. Mieskin on enemmän tissimiehiä kun takapuolen päälle.
Peilistä näkyi kaksi tummaa lämpärettä kaksi kokoa yli normaalin paisuneiden rintojen päässä. Siis noi nännipihat on laajenneet melko suuriksi ja väritys on päiväntasaajan suunnalta.
Kai nuo lehmänsilmät palautuu kun imetysloppuu?!?!
Ryhdikkyys ei varmaan tule olemaan ikinä sitä ennen raskautta-tasoa, mut noi suunnannäyttäjät on oikeasti aikas rumat!

Mä mietin eilen ihan samaa. Mä olen aiemmin kans tykänny mun rinnoista kun ovat olleet pienet ja terhakkaat. Nyt ovat ihan kamalat patalaput mistä suurin osa on nännipihaa. Mä niin toivon että ne palautuu edes nuo nännit!

Kyllä minulla ainakin nänninpihat tummuivat ekassa raskaudessa ja palautuivat sitten "normaaleiksi" tässä välissä, vain tummuakseen taas uudelleen. Ja siis myös laajentumista ja palautumista tapahtui. Ryhdikkyys sen sijaan ei palautunut, joten hyvä puoli tässä tokassa kerrassa on, ettei enää sitä voi menettää tämän raskauden myötä :)

Takaisin