"Tyhmät" kysymykset?!

Mä pesin kaikki vaatteet mutta en sitä Aappa-pussia, kun siinä oli muistaakseni kemiallinen pesu(?). Tuulettelen sit vaan, tosin mulla on kaks muutakin topattua pussukkaa :D

Makuupussissa 40 pesu. Heitin senkin muistaakseni 60 pesuun eikä menny miksikään.

Ku vaihtaa vaipan, niin pitääkö aina ku on tullu kakka mennä pesemään hanan alle, vai riittääkö hyvä puhdistus puhdistuspyyhkeellä/kosteusserveteillä? Mikä on käytäntö? :anyone

Huomaa että mama to be alkaa olla vähän "lost" :oops:

En minä välttämättä oo aina hanan alla pessyt jos "siististi" kakannut. Joskus ne räjähtää selkään/niskaan saakka...
Hyvähän näitä on itekin kertailla ;)

Meille sanottiin tuo josain "tapaamisessa" että aina ku on mahollista ni veden alle viruttaa.. Että perspyyhkeitä yrittäs välttää, sitten tietysti reissuissa sallitaan. Mutta eiköhän seki oo ihan itestä kii?!

Jos tulee kiinteähkö kakka, niin miksipä sitä pyllyä pitäis pestä, jos suurimman osan saa kauhastua vaipan sisään ja loput pyyhkäsee. Sama kait se on aikuisellakin ihmisellä, että jos paskat levahtaa reisille, niin kyllä sitä suihkussa käy - muuten ei. Ehkä siinä on just se pointti, että jos koko vauva pitää pyyhkiä sillä pyllypyyhkeellä, niin siinä ei ehkä oo järkee :)

Kosteuspyyhkeitä suositellaan varmaan vältettäväksi siksi, että voivat ärsyttää (joissakin paljon kemikaaleja/hajusteita jne).

Itse jos en jaksa hanan alla pestä tai on siistit kakat, niin kostutan harson kulmaa vedessä sen verran että pyyhkäisen sillä.

No minä kyllä muistelisin, että esikoisen pikkuvauva-aikana ei juurikaan mitään kiinteitä tuotoksia vaipassa näkynyt. Että kyllä ne pääasiassa oli niitä pesua vaativia kakkoja.

pitäskö limatulpan lähteminen ottaa vakavasti ? siis siinä mielessä että pitäs mennä jo sairaalan suuntaan ? supistuksia jonkun verra ollu säännöllisen epäsäännöllisesti ja tarkotus aikastaa...

pitäskö limatulpan lähteminen ottaa vakavasti ? siis siinä mielessä että pitäs mennä jo sairaalan suuntaan ? supistuksia jonkun verra ollu säännöllisen epäsäännöllisesti ja tarkotus aikastaa...

Limatulppahan saattaa irrota päiviä tai jopa viikkoja ennen kuin lapsi lopulta syntyy, joten pelkästään sen irtoamisen perusteella tuskin kannattaa mihinkään lähteä. Niitä supistuksiahan siinä lähinnä kehotetaan seuraamaan ja kellottamaan ja kannattaa tosiaan soittaa sinne synnärille, että saa mielenrauhan.

Oottekste menny vti-epäilyn kanssa neuvolaan vai terveyskeskukseen?

Oon soittanu neuvolan ajanvaraukseen, sieltä on suoraan laitettu lähete labraan. :)

Mä oon käyttäny tota tennispallokikkaa vaan untuvatakkiin, mutta ilmeisesti sit toimii vanunkin kans :)

Takaisin