"Tyhmät" kysymykset?!

Hei paljonko teillä naisilla on noussut paino raskauden aikana?
Itteeni turhauttaa, kun en edes syö mitään "paskaa" ja silti paino vaan nousee.
Päivittäin liikun ja syön oikein. Ja paino nousee aina juuri ennen neuvolaa -.- :D

Mulla on noussut 16,5 kiloa paino, tosin en kyllä näytä yhtään siltä! :) Moni ihmetellytkin, että missä se paino mussa on ja en osaa kyllä itsekään sanoa.

- - -

Kävin verotoimistossa. Raksi seinään: Sain hyvää palvelua! Heti vuoronumeropömpelin luona oli pirtsakka neito opastamassa ja pääsinkin jonottamisen sijaan (mua ennen ois ollu KOLMISENKYMMENTÄ tyyppiä, huh huh) suoraan verotoimiston asiakaskoneelle, jossa nuori miellyttävä mieshenkilö auttoi (ts. teki sen mun puolesta) täyttämään netissä sen muutosverokortin hakemuksen :) Prosentti tippui 20%:sta 18,5%:in, joten olen tyytyväinen. Ja enää ei tarvi tehdä mitään, tieto menee suoraan Kelalle.

Tunteeko sen kun vauva on kääntynyt pää lähtöasentoon? Jotenkin epäilen että tämä tyyppi majailee vielä ihan missä suunnassa huvittaa. Nyt menossa rv 33.. Eikö niiden näillä main pitäis alkaa kääntymään?

Mulla kääntyilee vielä kans ja sama rv33 menossa. Juttelin eilen mun äidin kans ja se sano, että mun pikkusisko joka syntyi viikolla 36, oli kääntyillyt vielä synnärillä...

Meillä pyörii vielä molemmat ja rv nyt 34+4. Mä tunnen et A on rt kun potkii ylävatsalle ja hikka tuntuu tosi alhaalla. B on pt ja potkii suoliluuhun, hikka tuntuu keskivaiheilla vatsaa.

Kyllä minä ainakin tunnistan missä asennossa on, mut varmaan johtuu siitä että toinen raskaus ja viihtyy täsmälleen samassa asennossa kuin esikoinen, eli luotan vertailukohteeseen. :D

Täällä kans on vielä miten päin sattuu, tosin rv vasta 33, eli en mitenkää huolestunut oo :D

Meidän vauva ollut jo varmaan 2kk samassa asennossa, eli rt:ssa ja selkä mun oikeaan kylkeen päin. Nyt jo erottaa selvästi, missä on selkää ja peppua, mutta raajoista en oo varma mikä on mikäkin.

Täällä välillä kans huomaa masun päältä selkeästi pään, joskus jalkaa joka työntyy jne... Aika hurjaa :D

Itse ainakin tunnen kun poju potkii kylkiluihin työntää päätään nivusiin niin että tuntuu että tulee sieltä pihalle :D

En raskisi pestä→menettävät vain parhaita ominaisuuksiaan. Itse tuuletin, että sain uudesta haalarista tuoksut pois. Eikä ne tule ihoa vasten kuitenkaan.

Pilvi1989 mä ainakin aion pestä, vaikka toisaalta eihän niitä suoraan vauvan iholle laitetakaan...? Totta, ehken pesekään haha :D

Heti kaks erilaista vastausta :)
Että päättele siitä ;)
Mä en kyllä ite ottanut pakkausta. Talvihaalarin ostin vauvalle uutena ja siinä oli vaan semmonen "uuden tekstiilin" tuoksu niin sitä tuulettelin. Jotkut uudet vaatteethan voi tuoksua tosi voimakkaastikin. ÄP-tuotteista en osaa sanoo.

Näin vaan happy sun vastauksen, siksi tuo mun vastaus näytti jonon jatkeena vähä ympäripyöreeltä. Itse en ainakaa ulkohaalaria aatellu pestä.. Enkä kyllä peittooka. Meinasin vaa et jos täällä kaikki sanoo että tietenki potää pestä ni sitten ehkä:)))

Mä pesin peiton ja makuupussin, kun mun mielestä ne haisi jotenkin pahalle... :rolleyes: Meni kyllä heti vanut vähän miten sattuu siellä sisällä.

Muistaakseni äitiyspakkauksen ohjelappusessa oli suositus, että kaikki tulee pestä 60 asteessa ennen käyttöä ellei pesuohje muuta lämpötilaa suosittele.
En nyt tietty enää ihan tarkkaan muista, sanoiko se ohje juuri noin, mutta semmonen mielikuva itsellä on, ja pesin kaiken. Toisaalta se haalari taitaa odottaa ensi talveen. Kaukalopusseilla ja makuupusseilla ajattelin pärjätä tän kevään, ja ne oon pessyt koska alle en aina laita paljon vaatetta (jos esim. autolla liikutaan, niin voi tulla kuuma).

Mä pesin kaikki, koska mun mielestä ne haisi aika voimakkaasti. Mutta varmaan ois tuuletuskin voinut riittää.

Mun vauveli on majaillut viikkokaupalla tuolla vasemmassa kyljessä pää alaspäin. Nyt sitten eilen herra päätti kääntää kylkeä. Eilisen se hengaili tossa keskellä ja vatsa oli ihan pingottunut koko päivän. Illalla alkoi potkut tuntua eri kyljessä kuin tähän asti. Toivottavasti ei ihan ympäri enää kiepsahda, kun on niin kivasti raivotarjonnassa. Mulla viikkoja oli eilen jo 34+6

Takaisin