"Tyhmät" kysymykset?!

Mä tänään kaivoin farkun lahkeessa tulleen pikkukiven tyttären suusta, säälin sen hampaita. Hymähtelin sit itekseni, että kestävät sit sen muutaman viikon pidempään, kunnes se liikkuu ite enkä joudu oleen koko ajan pehmusteena. Muuten en jaksa huolia, se on vähän väliä nuolemassa rattaitten renkaita ja sillä on joku hämärä fiksaatio mun kenkien pohjiin. Eikö se vois syödä nauhoja ennemmin? Sit koitan pitää sitä pois umpisisäkissan laatikosta, joka putsataan monta kertaa päivässä. Näinpä näin.
 
Meillä tuo ei onneks pääse niihin kissanhiekkalaatikoihin käsiks ku ne on semmoset umpilaatikot ja ite kylppärin ovi on aina kiinni.
 
En mä keitä niitä enää ku kerta päivään lattialle tippumisen jälkeen huuhtelen ja pelkkää hammashygieniaa ajattelen tuo nuolee kaiken niin sieltä saa vastustuskykyä mutta keittäminen on helpompaa kuin 30 tutin huljuttelu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kenkien pohjat koetaan erityisen maukkaiksi meillä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi luojan kiitos meillä ei se tutti maistu. Yks asia vähemmän etittävänä :)
Meillä ei tarvii ettii mitään ku mä tiedän missä kaikki on. Tai jos joku miehen juttu on hukassa ni MÄ kuulemma olen sen piilottanu/hukannu. Pari vkoa sitte oli kunnon perheriita pystyssä ku oltiin lähdössä lenkille eikä miehen ulkoilutakkia löytyny mistään... No vaimo kuulemma sen taas johki laittanu ku ei se ollu rekassa eikä kaapissa eikä naulakossa. Käänsi koko kämpän ja syytti minua mennessään. Kerroin äijälle kylmänrauhallisesti että en oo hänen nuttuunsa koskenu enkä nähny. Puolen tuntia se oli ku vimmattu sen takkinsa takia. Sitte mä kysyin että onko se takki ulkona koska tässä talossa se ei tasantarkkaan ole. -No miks se olis ulkona kysyy hän?! Käskin sitte miettimään oikein kovasti että millo mahdollisesti on viimeks sitä takkia tarvinnu...että oliko kenties keväällä ku kävi pyöräilemässä ja ja ja ja.... No nii-i. Takki oli liiterissä pyöräilylaukun sisällä!! Joutu jälleen reppana myöntämään tappionsa :cool05
 
Täällä kans tänään tutkimusmatkailtiin kunnolla ja rattaiden renkaat ne vasta hyvältä maistu, kunnes äiti tuli kieltämään...
 
Äitin housunlahkeet, sukat, ja ai että kengät :b.... Turha näitä on ees alkaa luettelee ku kaikki mitä näkee ja käsiinsä saa menee suuhun.
Mä tiedän kans aina missä kaikki on :) (Keittiössä oikeelta kolmas yläkaappi. Toinen hylly ja vasen nurkka.) Ja jos mies ei löydä vaikka farkkujaan enkä tiiä missä ne on totean vaan etten oo käyttäny sun housuja :)
 
Mä tiedän kanssa mutta tuo lapsen isä monasti menee ja "siivoo" mun kaapin kun häntä ahdistaa että hän tietää sen olevan suljetun oven takana SEKAISIN ja on arkistoinut kamat väärin ja heittänyt "roskat roskiin" kuten 10 lukematonta muotilehteä nousi asiasta sellainen taifuuni ettei oo sen jälkeen uskaltanut suuremmin koskea. Kaveri unohtaa että mulla on valokuvamuistu ja monasti se on "siivonnut" mun laturin pois ja kun kysyy "en oo koskenut" ja kun se löytyy on se paketoitu niin ettei ole epäselvää kuka sen on sinne laittanut.
Muutaman kerran siivosin sitten herran lompakon ja avaimet ja totesin silmät ymmyrkäisinä että en ole koskenut :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Samaa vikaa, valokuvamuisti. Muistan kyllä missä kohtaa ja monenellako hyllyllä joku tietty tavara on komerossa/laatikossa/jääkaapissa.

Vekalla on pakkomielle natustaa mun tietokonetuolin renkaita, joooooookaaaaaaaaa päivä saa sen sata kertaa siirtää tyypin pois tuolin alta.
 
Hei tyypit... Me laskettiin eilen illalla pinnasängyn pohja. Se reunapehmuste ny sit. Vähänkö on urpon näkönen kaistale siellä alhaalla eikä se ees pysy kunnolla kii niissä pystypinnoissa. Mitä sen tilalle nyt sit?? En mä taho että kissat käy sieltä pinnojen välistä jäbää härkkimässä jos vaikka varvas vilahtaa peiton alta...

Mitä te ootte laittanu vai mitään ku pohja on laskettu????
 
Mulla on sama pehmuste/suoja siellä etelleen. Pysyy pystypinnoissa kun se materiaali on semmonen ettei luista.
 
Tollaset lörtsyt :bored:
 

Liitteet

  • PSX_20151024_161333.jpg
    PSX_20151024_161333.jpg
    919.5 KB · Katsottu: 55
Tämä kangas on luistamaton, samoin tämä ikean halppis käsittelemätön pinnis on semmonen ei-liukas pintanen. Kyllähän se saa jaloilla tuon reunapehmusteen lyttyyn ja repimällä alas, mutta se palautuu kuosiinsa.
 

Liitteet

  • 1445705330892.jpg
    1445705330892.jpg
    71 KB · Katsottu: 54
Mä vähän luulen, että mä teen ite semmosen puolisen metriä korkean... Muistaakseni meillä on ohutta vaahtomuovia varastossa ja just oon katellu kankaita netistä. Jos tekis semmosen mistä saa toisen pitkän sivun poijes ni se saa jäädä kiertämään kolmelle sivulle sitte ku joskus otetaan sängystä etureuna pois.
 
Ens hätään voi pujotella pinnojen väleistä tuon reunapehmusteen. Tai siis kun mulla tuo pehmuste on ettei saa eaim jalkaa pinnan jäliin ja käänny niin et jalka kipeesti jumissa. Suojais se niiltä kissoilta ainakin. :-)
 
Mä tein itse ja voin antaa yhden vinkin. Kannattaa mittaa ne kiinnitysnarujen paikat ihan siitä omasta sängystä ja tehdä tarpeeksi pitkät. Sitä en kyllä tiedä miten sen sais pysyyn ryhdikkäämpänä. Paksumpi ehkä?
 
Mä tein kans itse sen reunapehmusteen ja hyvä tuli! Pysyy ryhdikkäänäkin. Laitoin väliin 150g/m2 levyvanua ja silitin vielä koko hommelin suoraks (kun alkuun vähän kupruili). Meillä sänky sivuvaununa eli patja meidän patjan tadalla (eli pohja niissä keskimmäisissä rei'issä). Ja tein siis ton pehmusteenkn vain kolmelle sivulle. Ja sit jos joskus laitetaam se neljäskin laita takas, niin teen siihen sit erillisen samoista kankaista (jos vielä pehmustetta tarvii siinä vaiheessa, punkeaa kyllä päätään seinään sen verran että taitaa tarvita jatkossakin).
 
Mitä paksumpi ja korkeempi suojus on, sitä paremmin pysyy pystyssä. Mä sain kaverilta vanhan korkeamman ja jämäkän suojuksen, ja hyvin pysyy :) on sen verta paksukin, että päätä voi kopsutella eikä käy kipeää.
 
Takaisin
Top