Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä ei tarvii ettii mitään ku mä tiedän missä kaikki on. Tai jos joku miehen juttu on hukassa ni MÄ kuulemma olen sen piilottanu/hukannu. Pari vkoa sitte oli kunnon perheriita pystyssä ku oltiin lähdössä lenkille eikä miehen ulkoilutakkia löytyny mistään... No vaimo kuulemma sen taas johki laittanu ku ei se ollu rekassa eikä kaapissa eikä naulakossa. Käänsi koko kämpän ja syytti minua mennessään. Kerroin äijälle kylmänrauhallisesti että en oo hänen nuttuunsa koskenu enkä nähny. Puolen tuntia se oli ku vimmattu sen takkinsa takia. Sitte mä kysyin että onko se takki ulkona koska tässä talossa se ei tasantarkkaan ole. -No miks se olis ulkona kysyy hän?! Käskin sitte miettimään oikein kovasti että millo mahdollisesti on viimeks sitä takkia tarvinnu...että oliko kenties keväällä ku kävi pyöräilemässä ja ja ja ja.... No nii-i. Takki oli liiterissä pyöräilylaukun sisällä!! Joutu jälleen reppana myöntämään tappionsaVoi luojan kiitos meillä ei se tutti maistu. Yks asia vähemmän etittävänä :)