"Tyhmät" kysymykset?!

Tällä taitaa olla tulossa taas lisää, kun syljeskelee kuin renkipoika. Ei vaan nää kunnolla tonne taaemmas, sormee ei huolita suuhun eikä tää peilaa yhtään suun avausta, treenaa vain kielen näyttämistä (taas uudestaan sen 3-kuisen jälkeen).
 
Mullakin alkoi ajat sitten mutta imetys sotkee kierron. En tiiä onko se normaalia. Saattaa tulla viikonkin myöhässä. Jospa sulla ois siellä salamatkustaja :-)
 
Eriika voihan sitä testata :wink mut oon kyllä kuullu et imetys voi totaalisesti sotkea kierron.. Useita kuukausia menkkojen välillä jne. Itellä aika tasaset kierron kestot 29-33. Huomaa et pikkasen hakee vielä paikkaansa..
 
Mun menkat loppu ku alotin pillerit ja yks pilleri jäi välistä ja olo oli ku menkat alkais,mut ei näy :D
 
Mä sain nyt ne toiset, oisin voinut viihtyä ilmankin mutta näillä mennään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hei pitääkö nää tän 8 hammasta pestä väkisin? Internetti sanoo, että vasta takahampaitten tullessa harjaus alkaa oleen tärkeetä.
Entäs totuttelu- ja kasvatusmielessä (eli "tää nyt vaan pitää tehdä").
Toinen itkee ja puristaa suuta kiinni ja mä virittelen pakkopaitaa... Sähkärillä saan edes pyyhkästyä niitä hampaita.

Tosin se taitaa tehdä ylos kulmahampaita, sekin saattaa vaikuttaa tähän vastahankaan. Aiemmin on ollut vähän helpompaa mut ei mitään linnunpoikasuuta ole silloinkaan päässyt pesemään.
 
Mä oon antanut harjan pojan omaan käteen ja vaihvihkaa autan aina välillä.. Enemmänkin ehkä leikin kautta mennään täällä päin!:)
 
Täällä kans poju harjaa itse hampaansa. Tykkää leikkiä harjalla illalla jonkun aikaa ja menee jopa harjaosa suuhun. Ostettiin vähän aikaa sitten uus harja, kun vanha oli niin tylsä jo :)
 
Kyllä tuokin siitä harjaksia repii omassa kädessä ja mupeltaa sitä, pureskelupäätäkin joskus, mut auta armias, jos mun käsi tulee lähelle!
 
Muokattu viimeksi:
Jäbä on monttu auki ku vaan näkeeki hammasharjansa. Ylähampaita ei kyllä meinaa antaa harjata, sillo tahtoo mennä harjan pureskeluks.
 
Takaisin
Top