"Tyhmät" kysymykset?!

Bugaako kellään muulla vau-foorumin iphonesovellus? Piti ihan koneelle tulla tarkistaan etteikö kukaan muka oo mitään kirjoittanu :D. Nimimerkillä miten niin addikti :D

Heidukka meillä on alahuuli ja leuka jatkuvasti tuon näköinen jatkuvan imeskelyn lutkuttamisen ja päryyttämisen takia jos on tyytyväinen eikä muualla kasvoissa tai kehossa oo ihottumaa tmv niin voi olla ihan mekaaninen ärsytys joka vetää huulta rullalle

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei tietääkö kukaan mikä on prosentuaalinen mahdolisuus tulla uudestaan raskaaks synytyksen jälkeen kun ei vielä kuukautiset oo vielä edes alkanu?

Ei kai sitä voi tuolla tavoin arvioida. Se, että kuukautiset on alkanut, tarkoittaa, että on jo ollut yksi ovulaatio, jossa vain munasolu on jäänyt hedelmöittymättä. Ja jos sitten sattuisi sekstailemaan juuri tuon ensimmäisen ovulaation aikaan, jolloin siis kuukautiset ei vielä ole alkaneet, on raskauden todennäköisyys ihan sama kuin muistakin kierroista.

Ja sitä taas ei voi tietää, että milloin ne itse kullakin on sitten ekaa kertaa synnytyksen jälkeen alkamassa eikä toisten kiertojen alkamisesta voi tehdä johtopäätöksiä omaan kiertoon liittyen. Tietenkin mitä pidempi aika synnytyksestä on, sitä todennäköisempää on myös se, että kierto alkaa.

Argh onko kenelläkään muulla samaa typerää ongelmaa, knääpiö juo KYLPYVETTÄ, se on imetetty 5 min ennen kylpyä varmasti masu täynnä niin se rotjake oikein haukkaa vettä ja sitten yskittää.. Näköjään Natusan maistuu hyvälle. Huoh...

Mulla pääs Leevi kerran vahingossa hörppäee kunolla kun käytin sitä hetken vatsallaan kylvyssä eikä oo sen jälkeen maistunu enään..

Joo, mä just luin hymyssä suin, että on jollain muulla samat kujeet ;-) Kuuluu oikeen latkiminen kun tää ryllittää kylpyvettään. Nyt se on siitä hauskaa kun minä kiellän, että ei. Maistuu vaan kahta kauheemmin...

Tän iltanen meni jo vähän kakomiseksi mutta muina kertoina vaan nauraa rätkättää kun yritän kieltää..

Mitähän ne tuumaa neuvolassa juodaanko jo vettä ? Ai puhdasta vettä ? Ei meillä maistuu vain kylpyvesi.. Lastensuojelu ovella kun lapsi juo likavettä..

Veka käy nykysi suihkussa kun ei mahdu enää ammeeseen siinä kylvetystuessa. Se tuki on sitte mulla kylppärin lattialla ni herra saa rötköttää siinä suihkunsa ajan. Ei vieläkään usko että sitä vesisuihkua ei voi ottaa käteen vaikka kuinka koittaa haroa :joyful: Kaipa se laittais sen vesisuihkun suuhunsa jos vaan piru vieköön sais otteen siitä :grin

Meillä on se ikean amme joka on aika pieni, roosa ei mahdu enää oikasemaan itseään siellä pitkäks. Ostan isomman, Orthex rules, siihen mahtuu 2 :-) Se kylpy on Roosan joka iltainen ilon ja riemun paikka, väsyneenä siellä rentoudutaan.

Oletteko antaneet hampaiden tulon kiusatessa särkylääkettä ? Viime yö meni hulinoissa ja vain tissi rauhoitti nyt aamulla jäystää kaikki esineet sellaisella raivolla että kävi mielessä Antaisiko panadolia ?

Esikoiselle annoin, tälle toisellekin varmasti annan jos on kovin tuskainen. Kyllä se rauhallinen ja hyvä uni on niin tärkeää!

Takaisin