Pojalla jo toinen hammas pilkistää, ja kerran on laitettu suppo yöksi kun oli aika levoton ja edellisenä yönäkin nukkui suht huonosti. Ei kuitenkaan oo kesken unien alkanu kirkumaan tai mitään sellaista, että sikäli aika sitkeä sissi vissiin :)
Roosalla tulee semmonen kova kirkaisu kesken leikin tai unen, tulkitsen sen kivuksi ja annan panadolsupon. Joskus on myös unen läpi valitellut, silloin lohdutan tissillä/sylillä ettei herää.
Noku mäki mietin et sillai mutta mies sekoitti mut ku sano että viinapullotki sais palauttaa korkkeineen päivineen.. Mutta ku en minä viinaa juo. Mä napsin noista noi kannet poijes ni onpahan sit.
Hei osaisko joku vastata että kuinka monta tuntii pumpattu maito säilyy huoneenlämmössä? 2 tuntii? Mitä jos sitä antaa sen 2 tunnin jälkeen vielä? Esim 3 tuntii?
Itu ry sivulla. Linkkaisin jos osaisin tällä puhelimella. Vasemmalla palkissa taisi lukea (tuolla sivustolla) äidinmaidon säilyvyys niin klikkaat sen auki.
Muoks. Imetystuki ry !!! Tuolls itu-haulla menee jonnekin mielenterveyssivuille :-D
Hei nyt kun ollaan Leeville alotettu kiinteet ja 2 päivää anettu perunaa.. Tissiä toki lisäks joku reilu 10 kertaa vuorokaudessa.. Mutta ongea on nyt se että se ei oo 2 päivään kakannu.. Uskaltaako sitä jatkaa ton perunan kaa vai pitäiskö pitää välipäivä?
Mä en anna pottua ollenkaan tuon takia! Roosan maha lakkas toimimasta sillä seisomalla kun perunaa sai HUOM VAIN MAISTAA!! Kai se tärkkelys teki sen. Neuvola ei osannu sanoo, muuta kuin aijaa ja että mitäs se sitten syö... No siis mehän vasta maistellaan että mikä käy. Vatsa reagoi joka toiseen uuteen makuun :-( Mutta peruna on pahin. Koittakaa nyt saada kakka tehtyä ja jätä peruna tauolle. Sitä voi myös yrittää rypsiöljyllä tai mallasuutteella tehdä "livakammaksi".
Joo mun oli ihan pakko soittaa neuolaan ja kysyy nii neki sano ihan samaa että jatkaa vaan perunalla ja luumuu jälkkärils.. Kuulema voi olla 10 päivää kin kakkaamatta ja se ei haittaa jos ei vauva näytä siitä kärsivän eikä tuskaile..
Meillä syötiin kaks päivää lohta ja perunaa ni meni aika tiukaks kakan tulo ja joutu tekemällä tekemään. Minä reippaana äitinä sitte eilen annoin luumua vähän reippaammin ni tää aamu onki vaippaa vaihdeltu urakalla Tänään taidetaan ottaa lounaaks kasviksia ja possua...
Unohdin tosiaan mainita tuon että toisia se ummetus ei sinällään haittaa mutta meidän pieni oli selkeesti kivulias. Nykyään on tehtävä kakka per päivä, muuten alkaa jo tuskat nousta.