"Tyhmät" kysymykset?!

No hyvä:) meillä on tossa tien toisellapuolella hunajapömpeleitä. Oli kuulemma viime yönä karhu käyny viemässä pari pömpeliä!!!!!:eek::eek::eek:

Minä tein reklamaation liberolle, pyysivät lähettämään näytteen..tossa tietokoneen vieressä lojuu edelleen.

Siis oli meillä yhessä 88 kappaleen paketissa noin. 20 semmosta vaippaa missä siinä taitteessa oli kovia kokkareita.

Me käytetään Pamperseja kun ne on mun mielestä jotenkin ohuempia ja pehmeämpiä, kun taas liberot on turhan jämäköitä. Liberoissa meilläkin oli esikoisen aikaan virheellisiä kappaleita, kun yhdestä paketista puuttui monesta toiselta puolelta se teippi kokonaan. Mekin lähetettiin silloin näyte sinne Liberolle ja reilusti tuli korvaavia. Eli yleensä kyllä aiheelliset reklamaatiot, jotka myös pystyy todentamaan, kannattaa tehdä ja ottaa hyvitykset.

Ei nyt liity vauva-asioihin mitenkään, mutta ostettiin kerran vaasan ruispaloja, jotka kone oli leikannut tosi epätasaisesti niin, että se toinen puoli oli lähes koko leivän ja toinen sitten sellainen parin millin soiro, jota ei tietenkään saanut siitä irti rikkomatta koko leipää. Lähetettiin sinne tutkittavaksi ja perässä tuli useamman kympin lahjakortti leipäostoksille.

Mä tykkään ite kans pampersista, mut tosiaan noita liberoita saanu lahjaks.. Ja taas tuli lisää:) en tienny et liberolla on kolmoskoossaki kahta eri kokoo.. Meil oli tommonen liberon kolmosta mikä on 6-9 kg ja nyt tuli liberolta kolmosta mikä oli taas 5-8kg! Outoa.

Kyllä kaikki firmat yleensä aika kivasti korvaa jos jotain tommosia vikoja on :happy:

Liberolla on 3 koon vaippaa kahta eri versiota, Newborn on se pienempi ja "tavallinen" Comfort on isompaa kokoa. :joyful:

Auttakaas ihanaiset taas kerran. Leivoin pullaa ja kerkesin muutaman syömäänkin. Olin pistämässä jauhopussia pois kun huomasin et siellä on sivussa pieni home raita, jossa siis kovia homehtuneita jauhopaakkuja.
Nytpä siis onko mahdollista et kaikki jauhot ei oo pilalla ja uskaltaa noit pullia syödä vai joudunko kaikki heittää pois?
Hajua ja makua ei jauhoissa ollu.

Hei mä oon miettiny et tekeekö muitten lapset samaa? Vivian usein istuu sitterissa ja saattaa jossain vaiheessa päästää semmosen oudon äänen ihan ku sitä puistattelis joku asia tiiättekö mitä tarkotan?:D

Siis mä ymmärrän, että vauvat kokeilee käsillään kaikkea, mutta miksi oi miksi pitää se etusormi tunkea niin syvälle omiin kitusiin että rupeaa kakomaan???? :woot:

Takaisin