"Tyhmät" kysymykset?!

Ruoka-ajat noin suurin piirtein: klo 6.30, 9.30, 11.00, 14.00, 15,30, 18.00, 20.00, 22.30, 3.00. Kuuluu venyttelyn ääniä pinnasängystä eli siellä heräillään. Aika lähteä laittamaan maito lämpiämään ja vaippavehkeet valmiiks :wink

Pystyykös jälkitarkastukseen meneen menkkojen aikana? Vähän vaikuttais et saattais menkat alkaa tai sit nää on taas jotku haamumenkat taas. Tiistaina siis olis toi jälkitarkistus aika.

Kannattaa soittaa ja kysyy mut esim.gyne suosittelee ettei menis menkkojen aikaan jos mahdollista.

No sehän tässä onkin ongelma et mulla tulee 11 viikkoo synnytyksestä ja tuskin uutta aikaa saa seuraavalle viikolle. Pakko saada se kelan todistus, et saa lääkäri sen kirjottaa ja vaikka varata uuden ajan sit muihin juttuihin.

Tiada: Ainakin Emmalla on sellainen silikoninokkainen muki, jonka suositusikä on 4 kk+. Suositusiät vaihtelee vähän malleittain.

Niinushka, voi varmasti mennä kun mäkin menin jälkivuodon aikana... Ei välttämättä kaikkein mukavin aika tehdä sisätutkimusta mutta ei voi minkään. Elämä on

Olin laittamassa keittosuola tippoja tytön nenään ja yks tippa meni silmään:o haittaako? Koitin äkkiä pyyhkästä pois...

Keittosuolatipoissa on sama koostumus kun kehon nesteissä. Eli ei haittaa. Seuraa nyt varmuuden vuoksi mut en usko sen vaikuttavan mitenkään.

Ei ainakaa itke eikä silmä vielä menny punaseks... Nukahti jo uudestaan ni tuskin haittaa. Pitää yöllä vielä kattoo ku herää syömään:)
Täällä vauhkolla mammalla ehti googleki jo laulaa :)

Ei oo sitä pumppaus systeemiä vaa se millä imetään. Pitää käydä huomenna ostaa suihkeena toi. Ei tuosta laitosta tuu muuten yhtää mitää ku toinen vaa häsyää joka suuntaa :o :)

Niissä keittosuolatipoissahan lukee et voi käyttöö myös silmissä? Miun muistin mukaan :) eli en usko et haittaa!

Myy, ei haittaa kun joskus neuvottiin vauvan rähmiviä silmiä pyyhkiin just noilla keittosuola tipoilla kostutetulla vanulla :)
Mmm kiitos tiedosta :) Mut olikos se niin ettei voi papaa ottaa vuodon aikana?

No minä oon käyttäny just sitä imettävän version säiliö-osaa, siis irrotan sen siitä letku-osasta ja sen kautta tipautan tipat. Niin ei se tippapullon kärki koske nenää/sierainta. Toki ei tuokaan onnistu jos toinen heiluu.

No huh, mä pelästyin jo että onko meidän neiti NIIN huono syömään :eek:, mutta lapsentahtisesti ollaan syötetty ja 150-160ml se kerrallaan syö eli noin litran verta/vrk, niin kyllä se kai sitten on ihan normaalia :rolleyes:. Tuo saattaa nukkuu 5-6 tunninki päikkäreitä, ni ei tuohon vuorokauteen oikein enempää syöttökertoja mahu. Neuvolassa sit viimestään parin viikon päästä taas näkee, miten paino on kehittyny...

Takaisin