"Tyhmät" kysymykset?!

Mä oon pesassu kakkatahrat sappisaippualla heti vaipanvaihdon jälkeen. Jos ollu kiire, niin oon hangannu vaan pikaisesti ja nakannu likoamaan sankoon ja palannu asiaan paremmalla ajalla. Kannattaa myös hangata tahraa aina kankaan molemmilta puolilta :)

Meillä ei vielä kertaakaan ole tullut kakat vaatteisiin *koputtaa puuta*, vaan on pysyneet vaipassa. Johtuu varmaan siitä, että poitsu harvemmin kakkaa öisin ja päivällä se huomataan heti ja päästään saman tien pesulle ennen kuin ehtii myllätä kakat ympäriinsä :)

Meidän poitsulla tulee välillä sellasia sarjatöräytyksiä, että äänestä jo kuulee että ei voi mahtua vaippaan :grin kolmosvaippoihin ollaan mekin siirrytty. Ei oo ollu enää niskakakkoja, mutta vähän saattaa tulla silti vaipasta yli. Mutta hyvä vaan että tulee tavara ulos, ettei tarvi kipuilla :)

Tirppa kakkaa kerralla vaipan täyteen ja selän kautta ulos vaipasta... eli heti kun törähtää→vauhdilla kylppäriin. Vaippakoko ja asento on oikea. Tämä tyttö vaan tekee kaiken täysillä... nostaa jalkaa tai polkasee molemmilla yhtä aikaa, sillon lähtee!

Meillä ihan sama, ei tuo neitonen viitsi alkaa mitään pikkukakkoja vääntämään, vaan ihan puhtaastakin vaipasta tulee joka kerta heti läpi :D meillä siis myöa kakka kiipeää vakoa pitkin ylös ja ulos vaipasta selän puolelta, kolmosen vaipat käytössä :) uskoisin myös vaihtaneeni niin monet vaipat elämäni aikana, että ei taida olla mun taidosta kiinni, vaan pikkulikan ;)

Meillä ollut viime aikoina vähän vatsavaivoja ja ollut sitten näistä niskapaskojakin, mutta eilen tuli ulos ikäänkuin tuosta kyljen puolelta. Vähän riippuu missä asennossa muksu sattuu olemaan. Uskon, että vaipat on ihan sopivaa kokoa, mutta kun tavaraa tulee kerralla paljon, niin ei vaan mahdu. :rolleyes:

Kuinka usein tai harvoin teidän vauvat sitten oikein kakkaa, jos kerralla tulee niin isoja satseja, ettei vaippaan mahdu? Meillä poika kakkailee yleensä parin päivän välein ja kyllä ne tortut tuollaiseen 3 koon pampersiin mahtuvat ihan hyvin.

Varmaan kakan määrä ja koostumus on vauvakohtaista, kuvittelisin siihen vaikuttavan syöntimäärän lisäksi suolen toiminnan ja äidin ruokavalion :) ainakin meillä esikoisen kakat tulivat vain harvoin vaipasta yli/ohi ja samanmerkkiset vaipat on käytössä nytkin :)

Meidän neiti kakkaa kerran päivässä ja hyvin mahtuu vaippaan satsi :) kolmos koon vaipat ollu täällöki käytössä jo jonku aikaa.
Yhesti on vääntäny niskapaskat ja se oli kakkos koos aikaa ja sit vaihettiinki kolmoseen.

Meillä tulee yli kun on ollut vatsavaivoja ja oon antanut Disflatyliä. Kakan värikin on oranssia ja koostumus limaista; ei vaan pysy vaipassa...

Ainoat kerrat ku meillä on tullu kakat vaipasta ulos on ollu niissä tapauksissa ku vauva on ollu sitterissä tai kaukalossa ts. 'istuma-asennossa'.

Tirpalla on joka vaipassa kakkaa. Vaipan täydet ja "tulva" tulee 2-4 kertaa vuorokaudessa. Pyykinmäärä on jäätävä.

Meillä vaihtelee tahti. Eilen tuli 4 kakkaa, tänään ei oo tullu yhtään.

E ollaan vissiin tylsiä hyypiöitä. Meillä ei oo kehkeytyny mitään tämmöstä omaa juttua. Kakka tulee nii harvon ettei siittä oo mitää kerrottavaa. Tyttö nukkuu missä vaan, vaunuis pitkät päikyt, pikku päikkyjä sohvalla tai sitterissä ja yöunet pinniksessä. Eli ei mitään erikoista. Syö tissiä tyytyväisenä. Noo äitiinsä tullu, yhtä tylsä;)

Takaisin