"Tyhmät" kysymykset?!

Ei oo rotaa saatu mut nyt on muutama vaipalline tullu löysempää tavaraa :o mitään ei oo muutettu neidin syömisissä.. Muuten on kyllä ihan oma itsensä. Jospa äiti söi jotai väärää.. Mitähän vois olla?

Me saatiin rota eilen. Toki ei tullu edes mieleen ku alotettiin myös maissivelli eilen. Danielilla on kasvoissa pientä nyppyä mutta ei muuta. En nyt osaa sanoa, mistä se johtuu. Voi johtua kyl ihan jostain muusta kun herran kasvojen iho on muutenkin herkkä ja kuiva.

Samoin mulle ei tullu mieleen kun eilen saatiin rota ja alotettiin velli. Yöllä oli ilmavaivoja, mutta tiedä nyt sit kummasta juhtu.

Huomenna selvii tänään olin lääkärissä ja lääkärin mielestä siellä jotain on,mutta labrat täytyy ottaa..

Ohhoh! Ihana asiahan se olisi mutta ei nyt varmaan kovin suunniteltu. Jännää.siis vielä huomiseen asti :-)

Miten te huomaatte et vauvan kakka on löysempää, voiko toi maitokakka muka olla tosta löysempää, seuraava aste on vesi? :D

Joku sano et jos se kokonaan imeytyy vaippaan, kyseessä on ripuli. Jos on jotain höttöä vaipan pinnalla, se ei ole ripulia :)

Mä ottasin vaikka vuodein välein uude vauvan ja vaikka koliikilla maustetun jos toine vaihtoehto olis syöpä.

Mulla on ollu niin rankkaa ton kans kaksistaan etten nyt tosiaankaa olis valmis toiseen,mut en haluis keskeytystäkään tehä:(

Tiada, kyl ihan ymmärrettäviä nuo tuntemukset. Sit joutuu vaan tosissaan miettii mitä tekee.

Ei ihan ripulia meillä siis ollut. Joku 3 löysempää vaipallista tuli, nyt jo ihan normaalit kakat teki kerran. Luultavasti söin jotain hassua, muistas vaan mitä oon syöny :rolleyes:

Tiada, en tiiä lohduttaako, mut raskaus on kuitenki melko pitkä ja ronsu uuden tulokkaan saapuessa paljon vanhempi ja toivottavasti isoimmat vaikeudet ois jo pitkälle takanapäin (:

Mannikka, onko sillä väliä vaikka johtuiskin syömisistäsi se löysempi kakka? Lapsen suolistoahan se vaan kehittää, eikä sellaista ainetta missään nimessä kannata karsia ruokavaliosta (ellei aiheuta siis kunnolla kivuliaita allergiaoireita)

En oo karsimassa, mut tätä kun välillä ummettaa niin ois hyvä tietää mikä oli tosi tehokasta.. :D
mutta ei ehkä löysä kakka oo pitkällä aikavälillä kovin hyvä, voiko kuivattaa kehoa?

Kuinka paljon puette vauvalle vaatetta päälle päivisin? Entä puetteko enemmän jos on lattiatasolla (esim. leikkimatolla)? Ja mites yöllä?

Takaisin