"Tyhmät" kysymykset?!

Tääki mönkii lähemmäks äitii sängyssä aina ihmetelly miten se tuohon tuli :D Niskaa tää on jo nostanu alle 2 viikkosesta,mut silti sanon kaikille muistakaa niska!! :) Naistenpäivänä tää veti leikkimatolla ympäri :O

Muokattu viimeksi:
Meillä kylvetellään 2 kertaa viikossa. Tänä aamuna viimeks :) Meidän jäbä ei kyllä käänny mihkään suuntaan omin avuin muuten ku kyljeltä selälleen :eek:

Eikö kylpee voi vaikka joka päivi? Vempulalla on kuiva iho, mutta käytetään kylpyöljyy vaan.. Kyllä me otetaan ainaki joka toinen päivä pika kylvyt. Meillä kun puklataan usein ja sitten sitä on hiuksissa ja joka paikassa. Sitten keskiviikkosin ja lauantaisin otetaan kylvyt pitkän kaavan mukaa:)

Me ei oo koskaan käytettykään.. Tuo on semmonen kuumakalle...

No määki oon pitäny fleecehaalaria ja peittoo jos kuljetaan autolla. Sit vaunuis on viä lisäks makupussi. Mut mun äitin mielestä vaunuissa tarvis olla viä toppahaalari...

Täällä on +4 astetta. Tänään lähdetään neuvolaan ni puen jäbän sisähaalariin ja siihen päälle collegehaalari. Tumput, villasukat ja pipo. Jäbä kaukaloon, pikkuviltti päälle ja paketti autoon. Ei se kivaa pikkusesta oo hikimärkänäkään maata kauheissa toppauksiss. Tainnu äitiltä periä ton että ei paljo vaatteita tarvii :joyful:

Mekään ei olla toppahaalaria käytetty ollenkaan. Vaunuissa tytöllä on sisävaatteiden päällä fleece-haalari, tumput, villasukat, kypärämyssy ja hattu. Koko komeuden päällä on vielä kaukalopussi, jota voi availla ja sulkea lämpötilan mukaan. Kylmemmillä keleillä kaukalopussin päällä oli muutaman kerran vielä lisäksi peitto.

Voi kylvettää vaikka joka päivä, jos ei iho siitä kuivu.

Me käytetään kyllä edelleen toppapukua vaunulenkeillä. Tuolla on sen alla vain pitkähihainen body, housut ja sukat. Käsiin tumput ja jalkoihin sukat ja sujautus toppapukuun. Paketti sitten vaunuihin ja se kantokopan läppä päälle. Sen kummempia peittoja tai makuupusseja ei käytetä. Ja kun lenkiltä tullaan, niin jätkä siirtyy toppapuvussaan vaunuista parvekevaunuihin jatkamaan uniaan. Jos nukutan suoraan parvekkeelle, niin sitten saattaa olla vain fleecehaalari tms. erityisesti jos on aurinkoinen päivä, jolloin tuolla lasitetulla parvekkeella kyllä tarkenee ilman toppistakin.

Miten pidätte tissit lämpöisinä ulkoillessa? Yritin virittää huivia tisseille takin alle mutta ei siitä tullut mitään... Miten muut onnistuu? :D

Toppahaalari ja muut on käytössä vaikka meil oli +8 yks päivä mut tuuli oli aika vilakka, niin vilukisu poikanen tää on. Kotonaki peittoo saa pitää koko ajan päällä kun sylissä on :)

On meilläkin toppahaalari ja fleecehaalari käytössä, ulkoillessa sekä parvekkeella. Vauva nukkuu kopassa ja kopassa on kansi/peitto, ei tarvii muita peittoja tai makuupussii. On nukkunut hyvin eikä oo ollut hikinen. Fleecen alla on sitten vaan body&puolipotkarit. Suositaan kerrospukeutumista ;) Sitten voi vauvan nostaa vaikka vaunuista pois kun on päällä sitä vaatetta.

Mä oon lenkeille laittanut tuulisina päivinä sadesuojan vaunujen päälle. Ja kovia ja kylmiä tuulia on piisannut ja meidän lenkit kulkee aina peltojen välistä ja rannassa niin tulee aina ja joka suunnasta. Sitten jos jatkanut unia suojaisassa paikassa olen ottanut sen pois. Ja meillä on ollut käytössä välikausihaalari ja alla tarpeen mukaan kerroksia.

Meillä on kans toppahaalari käytössä, alla ihan normaalit sisävaatteet. Ja siihen vielä peitto päälle. Täällä meren äärellä tuulee ainakin niin paljon, että saa vaatetta olla rutkasti vaunuillessa. Itelläkin on urheilupaita, pitkähihainen trikoopaita, villaiset liivinsuojat lisälämpönä, ohuehko kaulahuivi osittain rintojen suojana ja softshelltakki. Ihan sopiva on. Jos jonkun jättäis pois, niin lopputulema ois takuulla rintatulehdus... Täälläkin siis ollut muutamia plusasteita mutta kylmähkö tuuli.

Me kylvetetään lauantaisin. Nyt on tosin pitänyt tukkaa pestä useammin kun tuli pörröpäälle karstaa, mut vähenemään päin.

Me oltiin tänään lenkillä niin, että vauvalla oli sisävaatteiden päällä villavaatteet ja keväthaalari (siis ihan sellainen vuoriton), kypäräpipo ja villamyssy. Vaunuissa on vielä sellanen karvavuorillinen makuupussi. Kuumahan tuolla tuli ja piti kesken matkan ottaa villapipo pois ja avata haalarin vetoketjuja. Jatkossa ajattelin vaihtaa karvavuorisen makuupussin siihen äitiyspakkauksen pussiin. Vaunuissa on kuitenkin lämmin, koska sinne ei tuule, joten ei sinne ihan älyttömästi tarvitse pukea.

Niin ja mulla on ruskovillan rinnanlämmittimet tilauksessa. Nyt oon säätänyt villahuivien kanssa, mutta ei oo kivaa kun selässä on solmu...

Takaisin