"Tyhmät" kysymykset?!

Meillä kevyt toppapuku ja viileemmällä ilmalla huppari,body ja housut,jos on lämmintä niin jätetään huppari pois :) Joku sano et vaunun sisälämpötila pitää kerrata 10 niihin asteisiin verrattuna.

Muokattu viimeksi:
Newi mä ostin merinovillaiset liivinsuojat johalta täältä Tanskasta 15 euroa pari joten suht arvokkaat mutta aivan ehdottomat villa imee ainakin multa valuvan maidon eikä tunnu märältä ilman mitään hajuhaittoja ja bonarina lämmittää rintoja ulkoillessa jolloin riittää alle villapaita ja vähän kaulaliinaa peitoksi ( mun rinnat on todella kylmänarat)
Kannattaa katsoa onko johaa Suomessa myynnissä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon pitänyt tällä sisävaatteita (body & täys- tai puolipotkarit) ja kaulahuivi, tumput, sukat, puuvillapipo ja neulepipo ja laittanut fleece-kaukalopussissa pehmeään koppaan. Ei olla oltu ulkona kuin +-asteilla ja ton on kai hyvä, koska kitinä alkaa, kun mennään kauppaan vaikka avaan kaukalopussin ja kopan kannen. Yleensä, pitää ottaa tumput ja joskus neulepipokin pois.

Joo hassut ne jarrusukkikset :D Kun kääntyä tarttee normaalikehityksen puitteissa puoleen ikävuoteen mennessä(tosin sitä ei lasketa, kun ihan vauvana saattaa refleksinomaisesti kierähtää, se ei ole vielä ns.osaamista, kun ne eivät sitä itse tiedosta tai tavoittele) ja useimmat kävelee yhteen ikävuoteen mennessä, monet toki vähän aiemmin. Silloin on harva enää 56cm kokoinen :D

Ihana auringon paiste, kiva kun tuot esiin ikkunoiden paskaisuuden ja tän pölyn määrän...:( yhyyyy... Kertokaa jotain niksejä mite nitistätte pölyn!!! En tajua mistä se tulee.. Siivosin hiki päös pari tuntia, keitin kahvit, istuin sohvalle kupposen kans. Ni mitä mä nään? Sohvapöytä pölyssä!?!?! HUOH!

Meillä oli musta(!) sohvapöytä aina pölyisen näköinen keväällä ja kesällä. Ei enää sopinu meidän kämppään kun on vaunutkin olohuoneessa. Eipä tarvi enää sitä pölykasaa katella!!!! Se oli nimittäin just semmonen, et kun pyyhit sen niin minuutin päästä taas samanlainen pölykasa... Nyt meillä on valkoinen(!) rahi pikkusena sohvapöytänä :)

Kertokaa miks mein neidillä vaipat valahtaa aina?? Rekkamiehen hymy vaa paistaa!!!! Jatkuvasti vaatteet selästä märkänä:/ henkselit? Teippaanko?

Kävisköhän joku toinen vaippamerkki tai koko paremmin?

Selviääkö vauvauinneista yksin vauvan kanssa vai pitäiskö olla kaksi aikuista? Mies ei varmasti joka viikko pääsis..

Jos istuvaa vaippa ei meinaa löytyä, kokeile pikkuhousuja siihen päälle?

Vauvauinnista selviää yksin kun varaa tuloon ja lähtöön aikaa ja ottaa pesutiloihin kaukalon mukaan. Vauvauintikavereiltakin saa varmasti apua kun itsekin apuaan tarjoaa. Vauvaa voisi jo totuttaa ennen uinnin aloittamista suihkuun. Yksikätinen nainen vauva kainalossa on yllättävän näppärä!

Vauvauinti on yksi mukavimmista jutuista beibiaikana ❤️

Aattelin, että miehen mukana ollessa vauvan vois pesun jälkeen antaa miehelle allasosastolle nii sais itsensä pestyä. Tosin toiseen suuntaan se ei onnistuis kuitenkaan..

Mun mies hoiti välillä vauvan yksin miestenpuolella. Se vasta olikin kivaa. Altaassa on hauskaa kun molemmat vanhemmat paikalla esim. sukelluksissa vanhemmalta toiselle. Tai voihan sitä kysyä kummin tai isovanhemman mukaan. Yksinäänkin kyllä pärjää.

Onko noita vauvauinteja tarjolla kesäisin? Nää meidän vauvathan on just kesän kynnyksellä sen ikäisiä, että vois aloittaa ja syksyllä ovat sitten jo liian vanhoja käsittääkseni. Meillä asuu kyllä sellainen vesipeto, että uinti voisi olla mieleinen juttu.

Oon ettinyt kans tietoo uinneista tääl satakunnas. Mut eiih, tämmöses tuppukyläs tai ees lähellä oo mitää:/ tai sit on tosi huonosti ilmotettu!!!!

Miten niin liisn vanhoja? Kyllähän uinnin voi aloittaa vanhempanakin, ainakin meidän vauvauinnissa.

Takaisin