Taikavarpu
Jostain jotain jo tietävä
Mä jouduin hakee sairauslomaa väsymisestä ja masennuksesta johtuen. Masennustaustaa on eli ei mikään uus juttu. Selkää särkee myös mutta tavotteena olis että ens viikolla voisin mennä takasin töihin. Haluisin jaksaa äitiysloman alkuun asti mut eihän nää asiat aina mee niinku haluis... Olis hyvä oppia olemaan myötätuntonen ja armollinen myös itselleen. Onneks neuvolan ja terveysaseman kautta oon saanu/saan ihan älyttömästi apua.
Vieläpä melko haasteellinen loppusyksy edessä uuden OPSin tuomien muutosten myötä...millä ilveellä sitä saisi itteensä puhtia?!?
sen jälkeen on kaikki tuntunut täysin merkityksettömältä, tyhjältä, lohduttomalta. Kaiket päivät olen vaan itkenyt ja kaivannut mun omaa, rakasta, pikkuista Sisuani. Mä olen siis totaalisen eläinrakas ihminen ja pidän eläimistä huomattavasti enemmän kuin ihmisistä. Nämä huskypojat ovat minulle lapsia ja voinette siis kuvitella, miten rikki nyt olen
ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen oloni yksinäiseksi ja eksyneeksi, kun istun iltaa yksin kotona. Toinen husky on myös ihan hukassa, kun sillä ei ole enää kaveria. Olen yrittänyt keksiä kaikkea touhua päivälle, jotta Laikan olisi helpompi olla, mutta illat on pahoja. Olen siis ollut tämän viikon sairaslomalla. Ja niinkuin valitin motivaation puutteesta! Olisin niin mieluusti ollut tämän viikon ja seuraavat seitsemän viikkoa töissä, kunhan vaan olisin saanut pitää Sisuni ja jäädä rakkaiden poikieni sekä tammikuussa syntyvän tyttöni luokse kotiin seuraavaksi puoleksitoista vuodeksi! Elämä on toisinaan niin uskomattoman epäreilua ja armotonta! Ja nyt jäljellä syvä, suuri suru, särkynyt sydän ja suuri aukko sielussa