Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vuosittainhan on käytettävissä 60 saikkupäivää? Vai onko se alakohtaista tai jotenkin sidottu työsuhteen kestoon tms?Meillä töissä on sellaset tunnelmat että töissä jaksaminen on henkisesti rankkaa. Tuntuu että vapaa-aika (ollst yöt menee stressatessa kuin monen tunnin jälkeen olis oltava jo töissä, kenen kanssa joutuu viettämään kauhun tunnit).
Vielä olisi 1,5kk jäljellä.
Niin pitkäksi aikaa ei saa saikkua vaikka päällä seisoisi.

Sisältyykö noihin 60 päivään siis ma-pe päivät? Mulla nyt sairaslomaa 2 viikkoa, niin onko siinä sitten 10 päivää?Itse työskennellessäni kunnallisella puolella, tiedän, että 60 pvää saa sairastaa ihan täydellä palkalla. Sitten alkaa palkka pudota...olisko sit seuraavat 30 pvää jotain 70% palkasta...tai jotain sinnepäin. Toimiessani esimiehenä, olen joutunut sairaslomapäiviä seurailemaan.... Nyt en enää ole koulussa rehtorina, joten aktiivinen unohtaminen on alkanut![]()
Itse työskennellessäni kunnallisella puolella, tiedän, että 60 pvää saa sairastaa ihan täydellä palkalla. Sitten alkaa palkka pudota...olisko sit seuraavat 30 pvää jotain 70% palkasta...tai jotain sinnepäin. Toimiessani esimiehenä, olen joutunut sairaslomapäiviä seurailemaan.... Nyt en enää ole koulussa rehtorina, joten aktiivinen unohtaminen on alkanut![]()
Peruin sitten lennot 1,5 kk ennen syntymää olleelta työmatkalta ja tein videokokouksena... Säikäytti, muttei onneksi käynyt mitään. Sä oot kokeneempi kun mä, mä en oo ollu niin paljoo päiväkodissa töissä kun sä. Ja en sillon ollu raskaana niin ei ollu niin ajankohtainen mut kuulostaa järkevältä!Mä oon päiväkodissa, sielä raskaana olevat ei saa olla integroiduissa ryhmissä/työskennellä semmosten lasten kanssa ketkä saattaa lyödä ja potkia. Näin ainakin mun kahdessa työpaikassa toimittu. :)