Työnimi

Mietittiin miehen kanssa nimivaihtoehtoja siinä esikoisen edessä, joka ehdotti välillä Pipsa Possua vaikka ei siis vielä tiedä mistä on kyse. Kysyttiin sitten lopulta mikä olisi hänen lempparinimensä, odotettiin tietty että vastaa oman tai parhaan kaverin nimen tms. kun mietti oikein pitkään ja hartaasti.

Vastaus oli "spiderspider" (on siis kaksikielinen). Niin tuli meille työnimi :D


Muoks. Ja tämähän tuli syyskuisten sijasta elokuisiin mutta kun la on 31.8./1.9. niin ei kai sillä väliä :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä ei oo vielä kehkeytynyt mitään, mikä ol vähän harmi. Mutta ei sitä mun mielestä voi väkisinkään keksiä.
 
Mä kutsun kaveria mielessäni hamboksi, yhen sisäpiirijutun vuoksi. :D Miehen kans ei olla vielä työnimestä puhuttu, ehkä sit ultran jälkeen, ku asia hänelleki hieman konkretisoituisi. :)

Olinki unohtanu tän Hambon! :hilarious: Tanhuninja tais olla nimenä myös välillä, mun ja miehen harrastukset yhdistyy siinä :Heartred

Aikani kuluksi selailen näitä vanhoja ketjuja, paljon näkyy olevan, joihin en ole kommentoinu mitään, tää julkinen puoli vähän niinku unohtu, ku siirryin salaiselle :)

Jäikö kellään työnimi lapsen lempinimeksi? :) Meillä ei jääny.
 
Takaisin
Top