Työnimi

Meillä on hyvin todennäköisesti tulossa leijona ja oon itekin leijona, joten leijonanpennusta on puhuttu :D

Tän leijonan esikoisesta piti tulla vaaka, mut tuli leijonanpentu :) ja nää reilut 6 vuotta on kyl olleet melkoista vääntöä - kohtalaisen vahvatahtoisia ollaan molemmat. Tästä kolmosesta pitäis la:n mukaan tulla neitsyt, mutta eiköhän sieltä leijonan merkeissä ulos tulla. Lähinnä jännittää, että onko heinä- vai elokuinen... Mähän oon virallisesti listan lopussa, mutta oma tuntuma on, että käytännössä kiilaan jonon kärjen tuntumaan :wink
 
Toiselle pienelle ei ole työnimeä.. ehkä näitä sit kutsutaan Lahjaksi ja Ilmariksi, kun pelkkää Lahja-Ilmaria ei nyt yksin ole tulossa. :wink
 
Elea, hauska kyllä että sattuikin sulla olla toi kaksiosainen työnimi valmiiksi :)
 
Ei oo vielä työnimeä täälläkään. Ehkä semmonen vielä muokkaantuu jostain :)
 
Meillä muuten kans on oikean nimen ja työnimen yhdistelmän loppuväännös edelleen lempinimenä esikoisella :)
 
Mun on kyllä toiselle keksittävä oma nimi. Yhdessä noista tyypeistä puhuessa käytän Pirpanat, ja toinen on se Lahja-Ilmari. Siskollani oli Jorma-Kyllikki, niin haluan jotai saman tyylisen..
 
Meidän pientä on varhaisultrasta lähtien kutsuttu möykyksi :Heartpink Se oli jotenkin niin pienen möykyn näköinen ultrakuvassa että siitä se sitten jäi.. "meidän pieni möykky." Mutta en tiedä tuleeko nimi muuttumaan vielä, kun möykyn näkee seuraavan kerran :love2
 
Me käytetään ihan vaan vauvaa koska toivotaan että esikoinen siitä jotenkin oppisi mistä on kysymys.
 
Meillä kutsutaan pikkunilvariksi ♡ saa nähdä muuttuuko jos sukupuoli selviää sitten myöhemmin :)
 
Meillä on molemmilla (keskenään käytettävät) omat lempinimet toisillemme, pienen työnimi on ollut plussasta asti suora yhdistelmä näistä kahdesta.
 
Takaisin
Top