Työnimi

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Joko olette nimenneet vauvan joksikin? :joyful:

Me ei vielä.
Eka oli napero, toinen oli nuppu ja kolmas oli juniori/pikkupikku/nuuskamuikkuinen (koska näytti ultrakuvassa isonenäiseltä nuuskamuikkuselta:D).
 
Ei oo kyllä vielä tullut työnimeä. Ehkä jonkin verran tontuksi häntä itse ajattelen
 
Mini tai minioni vois jäädä käyttöön. meiän kätyri:D
 
Muokattu viimeksi:
Ensin ajattelin, että sieltä vois olla Masukki tulossa, mutta jotenkin on nyt päädytty Möykkyyn. Meidän Möykky, se on just hyvä :love7
 
Täällä puhutaan miehen kanssa junnusta :)

Mainioita nimiä teillä!
 
Edellisessä raskaudessa oli Möykky. Nyt ei vielä mitään, hyvä ku oon ees tajunnu vielä olevani raskaana :D
 
Me puhutaan Vauvasta, ja varmaan puhutaan koko raskauden ajan. Saasnähdä jos sukupuolen selviämisen jälkeen alettais käyttää oikeaa nimeä.
 
Meillä tullaan varmasti kyllä kanssa puhumaan nimellä vauva, koska isompi sisarus on nyt tällä hetkellä niin rakastunut kaikkiin vauvoihin. Eli sitten kun on aika niin varmasti alamme puhumaan, että äidin vatsassa on vauva ja siksi uskon, että se tulee lopulta olemaan meidän käytetyin nimi.
 
Meillä ei ole vielä mitään, varmaan ekan ultran jälkeen otan käyttöön jonkun "työnimen" :) ensimmäisen kanssa ei ollut mitään muuta kuin vauva, toisen kanssa oli ensin Nasu mutta muuttui Siiri Lumimies-nimeksi kun isoveli päätti että sisko saa sen nimekseen :D sukulaiset olivat ristiäisissä ihmeissään kun tytöstä ei tullutkaan Siiriä, kun siitä aina puhuttiin :)
 
Esikoinen oli Salli :D luulen että sitten kun esikoiselle kerrotaan vauvasta, niin hän keksii jonkun mahtavan työnimen vauvalle :D eilen poika ilmoitti että tästä edespäin hänen nimensä on sitten Göran, eli eiköhän joku yhtä mahtava nimi tule vauvallekkin :D
 
Meillä pikkuinen tai ihan vaan vauva, kunhan kasvaa tästä, toivottavasti :Heartred ihanaa et ootte muut keksiny ihanan erilaisia nimiä! [emoji813]
 
Meillä on ollut jo pitkään nimet tytölle sekä pojalle, joten ollaan vuorotellen kutsuttu jo nyt tätä vuorotellen niillä nimillä:D vielä ollu helppoa kun ollaan vaan kahestaan puhuttu mutta eiköhän keksitä vielä joku muu työnimi, kun ei nimeä haluta vielä muille kertoa:)
 
Takaisin
Top