Työnimiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä alkuraskaudessa luettelin autossa poikien nimiä nii sillon tuntu jotain epämäärästä mahassa,mut tyttöjen nimille ei reagoinnu mitenkään ja pieni prinsessa täältä on tulossa :)

Meillä ei oo julkista työnimeä, keskenämme puhutaan pökäleestä.
Olin epävarma et kasvaako mahas mitään kun ei ollut oikeen muuta merkkiä raskaudesta kuin
kuukautisten pois jäänti. Sit vitsailtiin ku maha alko kasvaa et siel on eksyny pieru ja se väänty pökäleeks.
Yhdelle työkaverille möläytin sen ja voi sen järkytystä, ei sitä voi semmoseks kutsua mieti jos se kuulis sen.

Täällä vaihtu työnimi RU:n jälkee rinseliksi :greet015mies sen keksi ja oon naureskellu et ku esikoinen on ni tuleekohan se hemmoteltua piloille...
Isänsä on ainaki piloille hemmoteltu "kakara" :mad: ainut lapsi kun on...
Mut toivottavasti tästä pikkusesta ei tuu :) ainakaa pahasti :p:rolleyes:

Meille rantautui viime viikonloppuna uusi kutsumanimi Turbon, Turboliinan ja Kungfu Pandan oheen. Uusi nimi on Kasipallo tai lyhyesti vain Kasi.

Juttu lähti siitä, että olimmi koko perheen voimin lauantaina kavereiden luona Halloween-naamiaisissa, joissa itse esiinnyin biljardin 8-pallona pukeutuneena mustaan hameeseen ja neuletakkiin sekä mustaan toppiin, johon olin mahan kohdalle harsinut valkoisen huovasta leikatun ympyrän, jonka keskelle olin piirtänyt mustalla tussilla numeron "8". Kaikki muutkin juhlijat viittasivat koko illan luontevasti Kasipalloon tai Kasiin kysellessään raskaudesta tai vauva-asioista. :grin

Meillä se keiju nimi on nyt tainnut muuttua Tirpaksi... Kun ei tämä enää kovin keijukaiselta tunnu. Paremminkin moukari tai nyrkki! Tirppa on semmonen tomera pikku tyttö joka hyvin ohuesti tuo mieleen pikku linnun :confused:

Mulla ei ole tullut vieläkään mitään nimeä. Se, toi ja vauva. Tai korkeintaan "nimenä" on vauvavauva. Mut niin mä sanon kissaakin kissaksi tai kissiksi enkä nimellä :D
Onneks ei tule kaksosia, eihän ne tietäisi kummasta vauvasta mä puhun ;)

Ei ole vielä mitään kunnon nimeä tullut esille. Pikkuiseks ja nupuks mä sitä oon kutsunut :) mut miekkonen kutsuu pötköks:rolleyes: Ja tökkii vieressä masua ja sanoo mua Rennie mainoksen mahaksi:rolleyes:

Takaisin