Työnimiä

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti MadH91, 6 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Miihkali Tuttu foorumilla

Ihana tuo Kymppi! :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Daizy Peruskäyttäjä

Meille on vakiintunut nyt viime aikoina Patu tai Patukka :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  3. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Kummipoika on nyt vielä 4-vuotiaanakin Patukka :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. Eriika Rakastunut foorumiin

Meillä on pitkään ollu työnimenä pikkuystävä ja sit yksinkertaisesti vaan tyyppi... Sukupuolihan ei selvinny rakenneultrassa, mut silti on pää täynnä pojan nimiä. Liekö joku merkki sit!? :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. Nereidi Peruskäyttäjä

Tirpanat :smiley-bounce013 sillä työnimellä nää kaksi ovat kulkeneet tähän asti. Saas nähä vaihtuuko työnimet yksilöiksi, kun rakenneultraan mennään perjantaina.
    • Tykkää Tykkää x 6
  6. tiada92 Rakastunut foorumiin

Mä alkuraskaudessa luettelin autossa poikien nimiä nii sillon tuntu jotain epämäärästä mahassa,mut tyttöjen nimille ei reagoinnu mitenkään ja pieni prinsessa täältä on tulossa :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Porcupine85 Aloittelija

Meillä ei oo julkista työnimeä, keskenämme puhutaan pökäleestä.
    Olin epävarma et kasvaako mahas mitään kun ei ollut oikeen muuta merkkiä raskaudesta kuin
    kuukautisten pois jäänti. Sit vitsailtiin ku maha alko kasvaa et siel on eksyny pieru ja se väänty pökäleeks.
    Yhdelle työkaverille möläytin sen ja voi sen järkytystä, ei sitä voi semmoseks kutsua mieti jos se kuulis sen.
    • Hauska Hauska x 6
    • Tykkää Tykkää x 4
  8. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Kyllä tästä nyt tuli keiju eikä mikään brontosaurus tai reissumies... Pieni hento keijukainen siellä oikoo hentoisia sääriiän :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  9. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Täällä vaihtu työnimi RU:n jälkee rinseliksi :greet015mies sen keksi ja oon naureskellu et ku esikoinen on ni tuleekohan se hemmoteltua piloille...
    Isänsä on ainaki piloille hemmoteltu "kakara" :mad: ainut lapsi kun on...
    Mut toivottavasti tästä pikkusesta ei tuu :) ainakaa pahasti :p:rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Tukaani Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Maha-amatsooni. :wink
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Meille rantautui viime viikonloppuna uusi kutsumanimi Turbon, Turboliinan ja Kungfu Pandan oheen. Uusi nimi on Kasipallo tai lyhyesti vain Kasi.

Juttu lähti siitä, että olimmi koko perheen voimin lauantaina kavereiden luona Halloween-naamiaisissa, joissa itse esiinnyin biljardin 8-pallona pukeutuneena mustaan hameeseen ja neuletakkiin sekä mustaan toppiin, johon olin mahan kohdalle harsinut valkoisen huovasta leikatun ympyrän, jonka keskelle olin piirtänyt mustalla tussilla numeron "8". Kaikki muutkin juhlijat viittasivat koko illan luontevasti Kasipalloon tai Kasiin kysellessään raskaudesta tai vauva-asioista. :grin
    • Tykkää Tykkää x 8
  12. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mahassani kasvavan keijukaisen kovien otteiden takia olen tänään keksinyt hänelle uuden työnimen: Margaret Thatcher alias Rautarouva! Täyttä terästä koko mimmi :cool:
    • Tykkää Tykkää x 5
  13. tiada92 Rakastunut foorumiin

Duracell-Pupu :D
    • Tykkää Tykkää x 3
  14. Ruppuruusa Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Meillä ei aikasemmin ehkä ollu sellasta varsinaista työnimeä, kutsuttu kaveriks, poitsuks, pikku veikaks. Esikoistakin alettiin jo raskausaikana kutsumaan nimellä. Mut nyt ei oo vielä osattu nimeä päättää niin mun mies rupes kutsuu tätä edmundiks :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 4
  15. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Meillä se keiju nimi on nyt tainnut muuttua Tirpaksi... Kun ei tämä enää kovin keijukaiselta tunnu. Paremminkin moukari tai nyrkki! Tirppa on semmonen tomera pikku tyttö joka hyvin ohuesti tuo mieleen pikku linnun :confused:
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  16. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mulla ei ole tullut vieläkään mitään nimeä. Se, toi ja vauva. Tai korkeintaan "nimenä" on vauvavauva. Mut niin mä sanon kissaakin kissaksi tai kissiksi enkä nimellä :D
    Onneks ei tule kaksosia, eihän ne tietäisi kummasta vauvasta mä puhun :wink
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Jandel Peruskäyttäjä

Ei ole vielä mitään kunnon nimeä tullut esille. Pikkuiseks ja nupuks mä sitä oon kutsunut :) mut miekkonen kutsuu pötköks:rolleyes: Ja tökkii vieressä masua ja sanoo mua Rennie mainoksen mahaksi:rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  18. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Katkis Shrimpy she tai it tai shithead (kaikella rakkaudella) tai usein mamman murunen

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu