Työnimiä

Ninna, ihana! :D

Mun vanhemmilla mun työnimi oli bebe kun äiti teki ranskassa positiivisen testin kun olivat häämatkalla, joutu kyselee hoonolla ranskalla raskaustestiä ja bebe musta sit tuli :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Möykky ! Tosin vaihtelee välillä miehen kanssa sitten vauvaksi ja ja pikkuiseksi. Näistä vaan kun ei koskaan tiedä puhutaanko koirasta vai mahan asukista ! Ja mies nyt sanoo koiraakin möykyksi.. Pöh :D
 
Meillä ei oo oike mitään työnimee. Vauva ainaki näin ens alkuun :) esikkoki puhuu vauvasta ja osottelee mun mahaa :D
 
Mun oma äiti tykästyi mustikkaan.. :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Päärynä :Heartred kun näyttää varhaisultran kuvassa ihan siltä itseltään :D
Mies taisi sanoa viimeksi Sepi......
 
Matkustajasta olen puhunut. Saa nähdä muuttuuko ekan ultran jälkeen ( onko siellä nyt ees ketään? )
 
Mä en vielä uskalla mitään työnimeä ottaa tälle.. Tavallaan pelottaa että jos liian aikaisin alkaa puuhaamaan (siis varustamaan ja nimeämään) niin käykin jotain.. Tuossa signaturessa menee nyt toistaiseksi tähän nickiin viitaten untuvainen
 
Meillä ei ollut esikoiselle mitään tekonimeä eikä tule varmasti tällekään, ne kuulostaa mun suuhun teennäisiltä ja väkisin väännetyiltä. Meillä puhutaan ihan vaan vauvasta tai tyypistä.
 
Toukka. Eilen kyl kävi mielessä että vaihdan nimen kun juttelin kummipoikani kanssa asiasta nyt siis Santtu tokalla luokalla. Hieroin samalla alavatsaa että mulla kasvaa pieni toukka täällä niin ensin poika katso isäänsä eli veljeäni ja sit mua ja tokas et onko sun pimpassa toukkia :wink
 
Takaisin
Top