Työnimiä

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti MadH91, 6 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Ikster Aloittelija

Minä plussasin häämatkallamme Lissabonissa! :) Eli heti tärppäsi! Asuttiin aika lähellä Marquês de Pombal -patsasta ja meidän pieni sai sen mukaan työnimekseen Markiisi. Soitin sitten äidilleni ja kerroin asiasta ja hän oli heti vaan että "markiisi?? Ei se voi olla markiisi ku markiisihan on PRESSU! Mää kutsun sitä nyt pressuks!" Hmpf...!! :)
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Hauska Hauska x 1
  2. tiada92 Rakastunut foorumiin

Ronaldo :D
  3. Kaisamaria Aloittelija

Oikein huonon olon iskiessä Lucifer tai Luci-dude.. :D Pääsääntöisesti kyllä ihan vaan Papuli. :Heartred

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. MinniV Peruskäyttäjä

Meillä Pinja (Sitä nimeä ollaan sunniteltu jos tyttö). Myös:
    Ninja (Nuorimman väännös Pinjasta)
    Ulrich (Nuorimman ehdotus pojan nimeksi).
    • Tykkää Tykkää x 3
  5. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

:happy093.itse oon alkanu sanoo helmeksi aikaisemmin sanoin viuhtiksi. Mies kutsuu jäbä leissoniksi vaikkei edes vielä tiedetä kumpi on
    :greet025
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. Mashnu Addikti Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

Meillä tärppäsi vasta 7 vuoden yrittämisen jälkeen ja olin jo luopunut toivosta. Yllätys oli niin valtava ja iloinen, että työnimeksi tuli Uppis.
    • Tykkää Tykkää x 8
  7. Ninna Tuttu foorumilla

Meillä jäänyt työnimet kokonaan pois, eikä pahemmin ees puhuta koko vauvasta. :D Niin paljon kaikkea muuta tohinaa koko ajan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Meillä on vakiintunut lähipiirissä käyttöön Turbo. Tää on siis miehen jo pitkään viljelemä vitsi nimeksi mahdolliselle poikalapselle ajatuksella "Kuka on hiekkalaatikon kingi? Turbo tietysti!" :grin

Rakenneultra lähestyy. Jos siellä paljastuu, että tulokas on tyttö, niin katsotaan vääntyykö Turbo sitten muotoon Tuboliina tai kenties Turbiina... :wink
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Samsam ei sentään turbiini :)
    Myyrä katkis ja oikein pahan olon ollessa vallalla myös little shithead. Ex on vilautellut ingolfia mutta olen torpannut sen hiljaiseksi..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  10. Tukaani Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Turbaani? :wink

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  11. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mä ehdotin kyllä myös Turbaa tyttöversioks, kun monissa kielissä a-loppuisuus viittaa tytön nimeen, mut mies ei ihastunu... :p
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  12. Mirkusta tulee äiti! Ihastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Meillä mahassa köllii Minion. Siis se keltainen örkki leffasta Itse ilkimys
    • Tykkää Tykkää x 8
  13. Pihlajanmarja Tuttu foorumilla

Meillä on ihan vaan vaavi. Tai aluksi puhuttiin katkaravusta, mutta nyt se on jo vauvan näköinenkin. Saa nähdä keksitäänkö parempi työnimi sitten kun liikkeet alkaa tuntua tai rakenneultra on takana.
  14. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Minun mahassa on "matkustaja", mutta luulenpa, että työnimi muuttuu kun tuleva sisarusparvi saa kuulla tulokkaasta. Toivottavasti positiiviseen sävyyn :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  15. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mulla oli kans alussa katkis. Nyt se on vaan se ja toi :) Joskus, jos meinaa oikeen tulla sekaannusta, se on toi pentu :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

-Kaikella kunnioituksella kuitenkin! Äiti ei meinaa kestää, kun puhun olevani paksuna/tiineenä :D
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 2
  17. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Tuo aiemmin mainitsemani kutsumanimi "Turbo" (nyk. myös Turbo-apina) on kyllä osunut kohdalleen meillä. Aivan älytön myllääjä on tämä tulokas. En tiedä, mitä jenkkifudistaklauksia tai pesissyöksyjä hän tuolla treenailee, mutta esim. eilen tunsin ja jopa näin, kuinka tyyppi suorastaan iskeutyy pää edellä kohdun etuseinämään.
    • Tykkää Tykkää x 4
    Last edited: 5 syys 2014
  18. Ninna Tuttu foorumilla

Samsam, jospa se ottaa äitykästä mallia, kun etkös sinä ollut aktiivinen liikkuja. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Ninna: Voit kyllä olla oikeassa tuossa. Oman treenin ajan tyyppi nimittäin kyllä lilluttelee mukana ihan rennosti, mutta heti sen jälkeen alkaa aina hillitön jytääminen. Äidin tyttö/poika/henkilö... :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  20. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mun sisko on antanut uudelle tulijalle työnimen "kymppi" koska tää on kymmenes siskonlapsi hänelle :)
    • Tykkää Tykkää x 6

Jaa tämä sivu