Työnimiä

Minä plussasin häämatkallamme Lissabonissa! :) Eli heti tärppäsi! Asuttiin aika lähellä Marquês de Pombal -patsasta ja meidän pieni sai sen mukaan työnimekseen Markiisi. Soitin sitten äidilleni ja kerroin asiasta ja hän oli heti vaan että "markiisi?? Ei se voi olla markiisi ku markiisihan on PRESSU! Mää kutsun sitä nyt pressuks!" Hmpf...!! :)
 
Oikein huonon olon iskiessä Lucifer tai Luci-dude.. :D Pääsääntöisesti kyllä ihan vaan Papuli. :Heartred

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä jäänyt työnimet kokonaan pois, eikä pahemmin ees puhuta koko vauvasta. :D Niin paljon kaikkea muuta tohinaa koko ajan.
 
Meillä on vakiintunut lähipiirissä käyttöön Turbo. Tää on siis miehen jo pitkään viljelemä vitsi nimeksi mahdolliselle poikalapselle ajatuksella "Kuka on hiekkalaatikon kingi? Turbo tietysti!" :grin

Rakenneultra lähestyy. Jos siellä paljastuu, että tulokas on tyttö, niin katsotaan vääntyykö Turbo sitten muotoon Tuboliina tai kenties Turbiina... :wink
 
Samsam ei sentään turbiini :)
Myyrä katkis ja oikein pahan olon ollessa vallalla myös little shithead. Ex on vilautellut ingolfia mutta olen torpannut sen hiljaiseksi..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Turbaani? :wink

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä ehdotin kyllä myös Turbaa tyttöversioks, kun monissa kielissä a-loppuisuus viittaa tytön nimeen, mut mies ei ihastunu... :p
 
Meillä on ihan vaan vaavi. Tai aluksi puhuttiin katkaravusta, mutta nyt se on jo vauvan näköinenkin. Saa nähdä keksitäänkö parempi työnimi sitten kun liikkeet alkaa tuntua tai rakenneultra on takana.
 
Minun mahassa on "matkustaja", mutta luulenpa, että työnimi muuttuu kun tuleva sisarusparvi saa kuulla tulokkaasta. Toivottavasti positiiviseen sävyyn :)
 
Mulla oli kans alussa katkis. Nyt se on vaan se ja toi :) Joskus, jos meinaa oikeen tulla sekaannusta, se on toi pentu :D
 
Tuo aiemmin mainitsemani kutsumanimi "Turbo" (nyk. myös Turbo-apina) on kyllä osunut kohdalleen meillä. Aivan älytön myllääjä on tämä tulokas. En tiedä, mitä jenkkifudistaklauksia tai pesissyöksyjä hän tuolla treenailee, mutta esim. eilen tunsin ja jopa näin, kuinka tyyppi suorastaan iskeutyy pää edellä kohdun etuseinämään.
 
Muokattu viimeksi:
Ninna: Voit kyllä olla oikeassa tuossa. Oman treenin ajan tyyppi nimittäin kyllä lilluttelee mukana ihan rennosti, mutta heti sen jälkeen alkaa aina hillitön jytääminen. Äidin tyttö/poika/henkilö... :)
 
Takaisin
Top