Työnimiä

MadR91

Sukkela juttelija
Helmikuunmammat 2015
Onko teillä jo muodostunut asukeille työnimiä? :) mää oon nyt takertunu tohon Helmi työnimeen, mies vitsaili et vois olla sontiainen tai kakkiainen... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihana työnimi :D mistä se teillä tulee? :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin päätön ja typerä sisäpiirijuttu että en taida ees kertoa. :wink Plus että esikoinen on niin kiltti niin ollaan varmoja että toinen on just kaikkea muuta, puhutaan välillä "Allin" lisäksi myös "pahapäisestä Allista". :D
 
Meillä taitaa kulkea ihan vaan "vauvana", "tyyppinä" tai "otuksena" ainakin siihen asti, kunnes alkaa liikkeet tuntumaan, niin että tietää vähän, millainen kaveri sieltä on tulossa.
 
Helmenä kuljetaan meillä niin kauan kunnes tulee jotain muuta mieleen. joku tätä meidän nappulaa on jo nimitellyt mönkijäiseksi jne.. :D Saa nähdä mikä vakiintuu. Nappulakin on ollut mielessä.
 
mies on vilauttanut Bertramia ja Ingolfia mun mielesta se on moykky viela toistaiseksi tai katkis mutta mietinnassa on joku toinen nimi, Bertram vain mun kuolleen ruhoni yli ja Ingolf, kuinka paljon voi vanhempi lastaan vihata.
 
Hmmm, päiväkirjassani kutsun näköjään Hippumöntiksi ja Hippukökkäleeksi :''D
 
Tääl on viljelty nappulaa, mustikkaa, sontiainenkin on vilahdellut... eilen mies silitti vatsaa ja sano masukki :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top