Heippa kaikille! Täällä myös maaliskuun häntäpään odottelija, Eloisen kanssa sama LA 26.3.!
Oon pian 28v ja mieheni 35v. Lapsia meillä on 6v ja 4v tytöt sekä elokuun alussa vuoden täyttävä poika. Tämä on kuitenkin jo 8. raskaus, keskenmenoja ollut 4. Näistä 2 kkm n.rv 13, 1 tuulimunaraskaus rv9 ja 1 spontaani keskenmeno rv7. Kuopuksen syntymän jälkeen todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, joka ehkä ollut osallisena toistuviin keskenmenoihin. Nyt käytössä tyroksiinilääkitys ja olen kuin usvasta herännyt eloon!
Imetyksen lopettamisen jälkeen tärppäsi 3. kierrolla ja toivotaan että kyytiläinen pysyy mukana loppuun asti. Tämä olisi meidän viimeinen lapsi ja mies aikoo pistää "piuhat poikki" jos ja kun tämä pienokainen on onnellisesti syntynyt :D Kuten joku muukin aiemmin sanoi niin kroonista vauvakuumetta myös olen potenut lapsesta asti ja jo yläasteikäisenä olen päättänyt että olen kaikki lapseni tehnyt ennen kuin täytän 30v :)
Tämä alkuvaihe on raastavan pitkä aiempien keskenmenojen vuoksi, mutta silti hyvin luottavainen ja tyyni olotila on tällä hetkellä :) pieni ikäero kuopuksen ja tulevan kanssa myös hieman jännittää, samoin 4v tyttäreni reagointi hän kun on ollut hirvittävän mustasukkainen pikkuveljestään. Nyttemmin hieman laantunut se kateus, mutta vieläkään en voi jättää heitä hetkeksikään yhdessä leikkimään valvomatta :/ niin kyllä vähän hirvittää mitä ensi kevät tuo tullessaan, mutta onneksi ikääkin on neidillä taas vähän lisää josko myös avoimuutta ja jakamisen taitoa
Kaikinpuolin iloinen, onnellinen ja odottava fiilis, aivan ihanaa saada olla nyt pitempään kotona lasten kanssa
Onnea kaikille odotukseen!!