Turun alueen odottajia la 2016?

Jee! Vihdoin löysin oman suuntani ihmisiä :D
Eli itellä menossa tänään 19+0 ja Turun keskustassa sijaitsen, parisen viikkoa niin täytän 21.

Tänään ekaa kertaa uskaltauduin foorumille kirjotteleen (ikuinen stressaaja on varma että jotain sattuu heti kun hiukan menee hehkuttamaan...) ja hiukan hukassa olen vielä.
 
Tuolta joulukuisista päin huutelen :) Ittekin turkulainen ja toista odottelen :) LA ois 15.12. Ei kyll oo noita kaffeseuralaisia paljoakaan nyt ollut, mutta tällä viikolla tavattiin kaffella muutaman foorumilaisen kanssa :) Tuolta äitien kohtauspaikka-osiosta löytyy Turun äidit-ketju niin sinne saa ilmoittautua jos haluaa meidän muiden mammojen joukkoon liittyä :)
 
Mä en päässyt Turussa varhaisultraan ja olen siitä edelleen katkera. Lukuisia syitä olisi kyllä ollut päästä. :sad001
 
Mulla on rakenneultra vasta lokakuussa. En millään malttais odottaa.
 
Itsellä reilu viikko vielä odotusta rakenneultraan eikä millään malttais kanssa odottaa
 
Mulla rakenneultra vasta joskus joulukuussa... Blaah... Joululahjaks saa toivon mukaan sit tietää saako esikko siskon vai veljen :)
 
Täällä myös yksi esikoistaan odottava 21v turkulainen :) LA huhtikuussa, ensimmäisessä neuvolassa käyty ja vielä täytyisi reilu pari viikkoa jaksaa odotella ekaan ultraan! Kiva että löytyi vihdoin odottajia lähialueelta :) Viikkoja on nyt kasassa 9+2 ja viimeiset 3 viikkoa on ollut todella rajua pahoinvointia mutta toivotaan että pian helpottaa. Onko moni täällä hankkinut kotidopplerin? :)
 
Mulla on doppleri kaverilta lainassa. En oo kyllä saanu sikiön sykkeitä kuuluviin. Viimeks kokeilin 10+2.. Vois koittaa uusiks tässä joku pvä, nyt 11+4 ja perjantaina eka ultra :)
 
Mulla on doppleri ja joskus viikolla 11+ sain äänet kuuluviin. Nyt ei enää ole tarvinnut kuunnella hetkeen, kun vauva jo kovasti potkii. Mies tosin ei ole vielä potkuja tuntenut niin ollaan kuunneltu sen takia välillä iltaisin sykkeitä. Tosiaan tänään rv22. :)
 
Mä sain kaverilta dopplerin ja joskus viikolla 12 sain kuuluviin sykkeitä. On kyllä kovasti helpottanut tämmöstä murehtijaa :D Potkuja tunnen edelleen vaan sillon tällön, kovasti odotan et säännöllistyisi :) Ja tosiaan rv 20 menossa.

Muoks. Kuinka usein ootte muuten kuunnellut dopplerilla (ku siitähän on monennäköistä mielipidettä että onko vaarallista)? Itse oon luottavaisin mielin monta kertaa viikossakin välillä kuunnellut, kun kuuntelen max. 1 minuutin kerrallaan ku pikkusen syke on löytynyt aina heti.
 
Muokattu viimeksi:
Pistin myös dopplerin tilaukseen, en voinut vastustaa :p Uskon että tulee olemaan hyödyllinen juuri tuon turhan murehtimista takia. Itse en ole ainakaan kuullut dopplerin käytöstä olevan haittaa. :)
 
Näin mä olisin käsittänyt, että kotidopplereissa olisi sen verran heikko se...jokin (esim. neuvolan dopplereihin verrattuna), ettei se riittäisi vahingoittamaan edes jatkuvasti käytettynä.

Ilmoitelkaa muuten jos täällä on kiinnostuneita vaikka kahvittelemaan joskus, itse 21 ja tosiaan asun ihan Turun keskustassa. :) Tajusin ettei mulla ole kuin yksi (jo lapsensa saanut) äitikaveri. :D
 
Mä hommasin kans ton doplerin viime raskaudessa ja sillon olin jollain 10-11viikolla ja sain äänet heti kuuluu :) Nyt on ollu lainassa toisella mut pitäis pikkuhiljaa saada takasin niin pääsee tästäkin sit kuuntelee :) Mulla viikkoja vasta vähän 5+6 tänään... Mut tosta esikosta alkuun kuuntelin n kerran kaks viikossa, se toi vaan sellasta mielihyvää et kuulu äänet ni ties et kaik oli hyvin :) Mut sit ku alko liikkeet tuntuu ni sit jäi laite käyttämättä ja sama varmaan tulee olemaan tässäkin :)
 
Itte hommasin dopplerin kaverilta about rv6 kun malttamaton olin :D oli siin kyll piinaavat viikot ootella että milloin löytyy äänet :) eka kerran tais olla rv10-11. Ny kun tytteli potkii jo urakalla niin ei silleen tartte enää mutta sit kun jos on hiljaisempia päiviä niin kiva kuunnella mielen rauhan vuoksi :)

Mainitsen ny uudestaan jos täältä kiinnostaa joitain niin ollaan tuoll toisessa ryhmässä sopimassa ehkä keskiviikoksi kahvitteluhetkeä Turun keskustaan :) eli jos haluaa tulla rupattelee äitien ja tulevien äitien kanssa niin mukaan vaan :)
 
Eli ryhmä on tuoll äitien kohtauspaikan alla Turun äidit. Ja alustavasti ehdotus ollut klo16 ja paikkana varmaan ois Hansassa se kahvila Brownz. Sinne kun mahtuu useammatkin rattaat tarvittaessa :)
 
Muokattu viimeksi:
Ilmoittautukaa sinnekin ryhmään niin muutkin tietää sit että muitakin kiinnostuneita on ja sit siellä sit voi sopia ajoista yhdessä
 
Takaisin
Top