Turun alueen odottajia la 2016?

lauruskaah

Piirimestaruustason postaaja
Tammikuunmammat 2016
Hellurei, ajattelin kysellä, olisiko palstalla ketään odottajaa Turun alueelta? Olisi kiva saada juttuseuraa lähialueen jo äideistä/odottajistakin :)
 
Mie asun Turussa. Ei oo kyl laskettuaika tammikuus vaan joulukuussa 2015, mut ei sillä varmaan ole niin väliä :)
 
Salamanteri, ei sillä niin väliä :) Joulukuu ja tammikuu kuitenkin niin lähellä toisiaan :) Mulla itelläni tosiaan laskettu aika 9.1.2016, eli aika alkuvuodesta :) Ja tosiaan esikoista odotellaan. Onko tää sulle eka raskaus ? :)
 
Ensimmmäinen raskaus on juu. :) laskettuaika on mulla 19.12, joten eihän siinä sit oo ku noin pari viikkoa väliä. Minkä ikäinen oot? Itse oon nyt 26, marraskuussa 27.
 
Meillä sopivasti synttäritkin samassa kuussa :D tosiaan, marraskuussa 21, nuori iältä mut mieleltäni en :) onks sulla synnytyksessä jotain mikä mietityttää tai pelottaa sua? Itte ainakin pelkään kipua ihan älyttömästi ja neuloja.
 
En nyt ainakaan viel oo mitään kauheita pelkoja kehittäny synnytystä kohtaan :) vähän neulapelkoo on mullaki mut en usko sen silti hankaloittavan mitään synnytyksen aikaan :)
 
Mäkään en usko että mun neulapelko vaikuttaa mitenkään synnytyksessä. Enimmäkseen ehkä ne kivut mut siitäkin luvassa hyvä palkinto :)
 
Missä neuvolassa tuut käymään? Huomasin, että olit puhunut tuolla, että sun neuvolas ultrataan :) ois nii huippuu, jos se ois sama paikka mihin itse oon menos ens vk :) ku haluaisin niin nähä et kaikki on hyvin!
 
Hyvin meni. Tunnin verran siellä höpöteltiin ja mitattiin paino ja verenpaineet ja sit varailtiin aikoja. Huomenna meen verikokeisiin :sad001 ja 10.6 ois ultra vihdoin!

Mun neuvolas ei tosiaan ollu ultraa eikä kuunneltu sydänääniäkään. Ny häätyy vaan sit jännätä viel pari viikkoo, kunnes sit on ultra ja saa tietää onko kaikki hyvin!

Joko sulla on neuvola ollu?
 
Mitä niistä verikokeista katotaan ? :) eikö sulla oo ultra medisonarissa? Kertoko se mitä siel sit tapahtuu? :) ja kuuleeko ultras sit sydän äänet?

Mitkä viikot sulla nyt?

Mulla nyt rv7+1, etovaa oloa on ollut ja ruoka ei tahtois mennä millään ales.. neuvola on 2.6 vasta :/
 
Niistä verikokeissa katotaan ainakin veriryhmä, hemoglobiini ja sit jotain kromosomipoikkeuksia tarkistetaan siitä myös. Virtsanäytteestä tutkitaan sukupuolitaudit ja muut tulehdukset. :)

Mulla on ultra Luolavuoressa äitiysneuvolan ultraääniyksikössä, en tiiä onko se sama ku Medisonar? Ultrassa kuulee juu sydänäänet kans ja tietty näkee sikiön. Siel tarkastetaan et kaikki on ok sikiöllä. Ja tarkastetaan ettei riskejä poikkeavuuksiin ole. :)

Mulla on nyt 9+6. Huomenna alkaa jo RV 10. Ihan hullun nopeesti menee aika! Mulla on oireet vähän helpottaneet jo, sillon tällön vaan paha olo iskee tai mahaa vähän sattuu :)
 
Onnea plussista!! :Heartblue

Onko Rauma tarpeeksi Turun lähialue? :D Haamuja oon tehnyt viimeset pari päivää ja tänään olikin selkeä plussa. :) La olisi 3.2.2016 jos kaikki menee hyvin. Perheessämme asustelee aviomiehen lisäksi vauhdikas 1v4kk vanha poika. :)
 
Kyllä mulle ainakin rauma tarpeeksi lähellä on. N.90km turusta niin eipä oo kaukana :)
 
Onnea rokkimamsulille plussauksesta! :) kylläpä tänne joukkoon mahtuu, ei oo viel kauheen moni lähialueen edustaja itsestään ilmotellut! :-o
 
Hei täällä ois yks turkulainen esikoista odotteleva! :) la 24.1 ja eka neuvola 2.6. Itse täytin just 25 ja mies täyttää kesällä 26. Keskenmenon (tuulimuna) sain alkuvuodesta, joten nyt mennään varhaisultraan, että saadaan molemmat mielenrauha eikä mietitä et ei kai taas.. Erittäin positiivisin mielin täällä kuitenkin kirjoitellaan! :) ootteko te aatellu varhaisultraan mennä? Ite oon aika vähän kerenny tutkimaan hinnastoja, mutta eiköhän neuvolan jälkeen kerkiä! :)
 
Täällä on kanssa yksi raumalainen. Esikoista odottelen.
 
Takaisin
Top