Mulla on ollut kyllä melkein kaikki mahdolliset raskausoireet. Voisin osan lahjoittaa jollekin. Pahoinvointi on onneksi jo jonkin verran helpottanut. Nyt uusimpana oireena närästys. Oikein kunnon heartburn. Rennie on mun ystävä....
Iltaisin olen niin väsynyt, että saan raivokohtauksen, kun täytyy lähteä vielä koirat kusettamaan. En jaksais millään, kun jalatkin on ihan mahdottoman kipeät ja turvoksissa. Ja muista asioista johtuva stressi mua huolestuttaa. En haluaisi sen vaikuttavan lapseen. :/
Kävin maanantaina ekassa ultrassa, ja siellä se pieni istui jalat ristissä ja lapa pystyssä ja huitoi menemään. :) En siltikään meinaa vielä millään käsittää tätä asiaa. Oli alkaa tuntumaan siltä, että vatsassa on jotakin "ylimääräistä" ja masu on jo vähän kasvanutkin. Jotenkin niin hassua. Pitäisi mennä hankkimaan kunnon äippähousut. Sain kaverilta kolmet, mutta ne ovat mulle niin suuria, että putoavat väkisin päältä. :) Raskauskiloja mulle ei ole tullut vielä yhtään. Päin vastoin, paino vaan putoaa edelleen.
Meitähän on täällä jo monta "vanhusta"
, siis esikoistaan odottavaa noin kolmekymppistä.
Onko täällä muita, joilla opinnot siirtyvät äippäloman vuoksi? :)