Turun alueen odottajia la 2016?

Kiitos :) Mulle kuuluu ihan hyvää. Ei vaan millään malttaisi odottaa ekaa ultraa. Mitäs muille kuuluu?
 
Täältä ilmoittautuu turkulainen esikoista odottava tuleva äiti :) Eka neuvolakäynti oli maanantaina ja tänään olin verikokeissa. Jänniä aikoja elellään! Niin ja laskettu aikani on tammikuun 15.
 
Minä hiljenin täällä täysin, koska minulla todettiin 1.6 tuulimuna. Silloin oli rv 11+0. Nyt vaan toivotaan, että tulisin raskaaksi uudelleen ja saataisiin mekin vauva vuonna 2016. :) hyvää odotusta teille kaikille, toivottavasti törmätään täällä myöhemmin :)
 
Onnea täältäkäkin kaikille!! Täällä kanssa yksi turkulainen :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä olisi yksi kaarinalainen joukkoon mukaan.
32v äiti pojalle 06/09 ja tytölle 12/11 ja nyt la 27.2.2016. Huomenaamusta soittelen neuvolaan, saas nähdä mihin väliin onnistuu saada eka käynti. Mä kun joudun hoitaan neuvolakäynnit vapaapäivinä (vuorotöissä) ja heinäkuussa on aika tiukka työtahti, kiitos työkavereiden kesälomien :wink
 
Kait mäkin voisin tähän remmiin liittyä mukaan. :) Odottajien listalle en oo vieläkään uskaltanut liittyä.... Mulla laskettu aika 28. tai 29.2. Riippuu vähän, minkä laskurin mukaan mennään. Loppuvuodesta tulee minulle ikää 32 täyteen. Takana liuta lapsettomuushoitoja ja varhaisia keskenmenoja ja nyt aluillaan on luomuvauva. Jänniä aikoja eletään. :)
 
Hei kaikille sekä paljon onnea odottajille !
Turun aluella muutama kk jo vierähtänyt joten tänne eksyin.
Itselläni la 27.2 ja ultrassa käyty viime viikolla. Oli kyllä todella outo olo kuulla toisen sydänäänet ensimmäistä kertaa elämässä:Heartred
 
Tervetuloa jälleen kaikille :) täällä rv 14+3, pahoinvointi vähän nostellu jälleen päätään. Raskausdiabeteskin mulla sit todettiin ja joudun seurantaa tekemään sokeriarvojen merkeissä.

Pandora se kuulostaa niin oudolta mut silti niin omalta, mä oon hymähdellyt joka kerta kun oon sydänäänet kuullut, siitä vaan tulee niin iloiseksi kun kuulee että pienellä kaikki ok kun sydän lyö :)
 
Täällä myös yksi turun seudulla asusteleva! Ikää mulla 23 ja esikoinen kohta 4wee pikku tytsy. Toista odottelen ja LA 14.2 :Heartred
 
Ilmottauduin. Lähellä Turkua asustelen ja la 20.3. Ihan alussa siis ollaan ja vähän varovaisia siksi vielä..
 
Täällä yksi turkulainen! Minulla la jo 11.12, saanko silti liittyä porukkaan? Ennestään yksi lapsi, joka täyttää kolme syyskuussa. Mullakin radi taas kerran todettiin, koska paastoarvo oli rajalla :/ Inhottavaa pistellä sormeen, mutta arvot on onneksi olleet kaikki hyviä tähän asti, joten ruokavaliota seuraamalla mennään kai taas loppuun asti, kuten viime raskaudessa. Toinen ultra tulossa jo tämän kuun lopussa :Heartred.
 
Saat silti liittyä! :) mulla todettiin radi myös ja pitäisi alkaa seurailemaan mut pelottaa se piikki vaan ihan sairaasti :/
 
Mukaan ilmoittautuu Kirveli 29v. Kaarinasta! :) Esikoista odotellaan ja LA olis laskurin mukaan 5.4. Plussasin viime viikonloppuna ja koitan miehen kanssa sisäistää ihania uutisia. :joyful: Tosiaan niin alussa mennään, että ihan hirveesti ei uskalla vielä suunnitella tulevaa, mutta toivotaan toki, että kaikki sujuu niin ku pitääkin loppuun asti.


Kirveli 5+1
 
Onnea kirveli ! Ihanaa kun olet samassa tilanteessa; ikä, ensimmäinen lapsi ja turku. Tuntuu että meidän ikäisillä jo yleensä monta entuudestaan
 
No samaa olen pannut merkille Pandora, paikkakunta ja ikä jos natsaa, niin tulossa on monesti jo toinen tai kolmas... ja näin ekaa odottaessa ei oikein tunne yhteenkuuluvuutta tuollaisten "konkariäitien" kanssa. :shy:
 
Moikkelis mulla alustava la 23.2.16 olis kiva saada juttu kavereita ja vaikka ihan muutenki äiti kavereita joita vois sitten tavata ettei tuu ihan mökkihöperöksi. Esikoista odotellaan näin 32.V.
 
Takaisin
Top