Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta säilytystilaa siinä ei ole, jos sellaista kaipaa. Meillä on kapea lipasto erikseen vauvan vaatteille.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Mun mielestä just nyt on hyvä aika ostella sukupuolineutraaleja juttuja! Ollaan varmemmilla vesillä keskenmenoriskin suhteen, muttei vielä tietoa sukupuolesta.
Mä kun haluan tämän vauvan jälkeen vielä lisääkin, niin ei ole järkevää hankkia kaikkia vaatteita ja tarvikkeita vain sukupuolen mukaan. Ei kuitenkaan tiedä, mitä sukupuolta seuraava natiainen on, joten kyllä ottais päähän jos nyt värikoodaa liikaa ja tuleekin seuraavaksi eri "merkkinen".
Olen muutenkin tosi paljon sellasta värikoodausta vastaan! Meille ei synny prinsessaa, eikä prinssiä...
Toki tietyt jutut kasvatuksessa vaikuttaa ja tyttö käyttää tunikoita, mutta poitsu ei jne., mutta ei läheskään puolien tavaroista tarvitse olla sukupuolisidonnaisia.
Mä haluan hoitopöydän vessan viereen, jotta pääsee kätevästi pyllypesulle, joten pinnasängyn päälle en hoitotasoa haluaisi. Lisäksi kyllä haluan että vaihtovaatteet on samassa kompleksissa, eikä pidä muualta hakee.