Turhat ja kivat lisävarusteet ;)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäki taidan tilata! Ja tilaan samalla sen kotidoplerin Kiinasta :)

Muoks. Nyt on molemmat tilattu!!! :grin

Muokattu viimeksi:
Sitteri on esikoisen kanssa ollut ihan ehdoton. Meiltä löytyy babybjörn merkkinen joka on hyvän mallinen ja lapsi saa itse heilutettua sitä kätevästi jalkaa liikuttamalla. Mummolassa on perus Emma sitteri jossa ei kyllä viihdy yhtä hyvin kun ei liiku mihinkään. Doppleri ois kyllä kiva hommata kotiin. Meillä on myös bumbo joka on kans ollu tosi kätevä.

Bumbo on sellainen vähän potan näköinen istuin vauvalle.

Sierra-in-bumbo-2.jpg

Tulipa iso kuva... Mutta siis tuollainen.

:p Samaa mieltä, enkä myöskään henkilökohtaisesti ymmärrä tämän välineen käyttötarkoitusta.

Noita näkee nykyisin paljon kylpylöissä ja uimahalleissa. Voin vaan kuvitella miten kätevä on laittaa muksu napottamaan tuohon siksi aikaa kun itse peseytyy ja esim. pukeutuu :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Minäkään en ihan tavoita, miksi vauvan, joka ei osaa istua, pitäisi istua? Oli sitten kyse bumbosta tai syöttötuolista..
Minä en ymmärrä sitäkään, että vauvaa kuljetetaan kaukalossa tuntutolkulla könkköasennossa. Autoilun ymmärrän kun on kyse turvallisuudesta, mutta en kaukalo-vaunuuhdistelmiä. Ei ihme, että selkäsairaudet lisääntyy ja lasten liikkuminen ja kävelemään oppiminen hidastuu, kun pieniä vaan siirrellään vempeleestä toiseen.
Enkä tarkoita pahalla. Välillä vaan mietin, että kenen etu on etusijalla. Vauvan vai äidin. Ja kyllähän vauvojen ympärillä sellaiset markkinavoimat jyllää, että tällaista vanhanaikaista takakireetä mutsia hirvittää ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

vekotin on kyllä ruma ja täytyy todeta että on kyllä totta että liikaa siirrellää kaikin apuneuvoin lasta pitkän aikaa. meillä esikko ku oppi konttaa ni melkei samantien nous seisoon ja siitä sit käveleen tukea vasten ja sit alkoki jo juokseen ja ai että oli hauskaa ku joka huoneest pääs toisee huoneeseen juoksemalla karkuun.

Muuten sillä halvalla Angel Soundsin kotidopplerillakin voi tallentaa ääniä tietokoneelle :grin Eikä ole edes vaikeeta. Voin neuvoa, jos jotakuta kiinostaa ja tarvii apua.

Muokattu viimeksi:
Lähtipä itsellekin tilaukseen tuo päiväkirja. Kiitos vinkistä! Mitään muuta ei sitten vielä olekaan hommattuna, eikä kiire ole vielä mitään hommatakaan. Doppleri houkuttaisi, etenkin tuo puhelimeen liitettävä. Miehelle sitä jo esittelin ja tunnetusti tekniikka kiinnostaa myös miehiä.. :wink Ehkä sellainen ostetaan jossain vaiheessa, aikaisintaan kuitenkin vasta neuvolan jälkeen luulisin. Milläs viikoilla tuolla olisi mahdollisuuksia saada jotain kuulumaan? Valmistajahan kertoo +12 viikolla äänien kuuluvan, mutta joku oli saanut sydämen kuuluviin jo viikolla 9. Kokemuksia muilla?

Mulla o n tuo halpa angelsound pobbler eikä täällä mitään kuulu vielä. Esikoisen odotuspäiväkirjaa luin yks päivä ja siihen olin kirjannut että sain sydänäänet kuuluviin vasta rv15.. tosin mulla on vähän ylimääräistä joten sen luulen haittaavan/hidastavan vähän.. :)

Minä ostin käytettynä angelsounds jumper dopplerin. En tiedä miltä vuosikymmeneltä se on mutta tässä pari päivää kuunneltu pienen sydänääniä. Viikkoja nyt 10+2 <3

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app

oon vissiin poikkeus ku en aijo tilata mitään :grin pojalle ostin hoitopöydän joka sitten osoittautui tarpeettomaksi. Ei tule toiste ostettua mitään mikä saattaisi olla tarpeeton.

Minä sain dopplerin rv 9+4 ja kyllä sieltä heti kuului sydänäänet. :Heartpink Mullakin on sellainen mahamakkara siinä edessä, mutta vedän sitä aina vähän syrjään (ihana mielikuva, pahoittelen...) ja hyvin kuuluu. Tai no, yksi päivä kesti lähemmäs tunti ennen kuin löysin se äänen, mutta useimmiten se löytyy lähes heti. Tässä vaiheessa raskautta sitä pitää kuunnella tosi alhaalta, ihan karvoituksen päältä/rajalta. En sitten tiedä jos olis enemmän karvaa, niin kuuluisko huonommin (okei nyt mä lopetan nää jutut, sorry).:grin

En tiiä miten turhia nää tulee olemaan, mutta itselle ainakin iloa. :p Eli tilasin tulevalle vauvalle jo sitterin ja leikkimaton Amazonilta. http://www.amazon.co.uk/Fisher-Pric...19714&sr=8-1&keywords=fisher+price+rainforest
http://www.amazon.co.uk/Fisher-Pric...19714&sr=8-1&keywords=fisher+price+rainforest
Tuon leikkimaton mainoksen näin jo aikoja sitten jossain ja ihastuin. Nyt löytyi aika edulliseen hintaan niin pakko oli tilata. :smiley-bounce013 Lisäksi tilasin myös sitterin Rainforest-kuviolla. Niitä ois ollu erilaisia, mutta päädyin kuitenkin siihen. Postikuluja noihin tuli aika paljon eli ihan niin halvalla en saanut kun ajattelin. Mutta silti paljon halvemmalla kuin samanlaiset Suomesta.

http://www.amazon.co.uk/Fisher-Pric...19714&sr=8-4&keywords=fisher+price+rainforest

Meillä on kans angel sounds jumper doppler :) Tosin rv.13+6 enkä ole kylllä saanut niitä sydänääniä kuulumaan :sad001
Mietin sitä hoitopöytää....monet sanoo, että se on pidemmän ppäälle aika turhakin "vekotin" ja jäänyt käyttämättä, mutta jotenkin se tuntuu aika tarpeelliselta. Hoitopöytä vai ei? Senkun osaisin päättää, on tässä onneksi aikaa vielä :wink

Meillä on sellainen pinnasängyn päälle laitettava hoitotaso. Hyvinmahtuu vauvan laittamaan sänkyyn, vaikka taso on toisessa päässä..On helppo heivata vinttiin kun ei tarvitse enää.
Hoitopöytää ei tosiaan tarvitse kun lähinnä yöllä ja muuten ehkä pari kuukautta.
Meillä tosin pinnasänkykin on ekan puoli vuotta aika turha. Mein vauvat ei kyllä ole omassa sängyssä nukkuneet.
Päikkärit vaunuissa ja yöt tissi suussa kainalossa <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin