Tupakoinnin lopettaminen

Ja nälkä ! Tuplaantunut nälkä unohtui. Huoh. Kaikki mättö vielä kaiken lisäksi on tietysti mitä parasta :Heartred
 
Tsemppiä Jenni lopettamiseen! Kyllä se siitä kun sen pään ottaa, nyt kuitenkin maailman paras motivaatio on..itse aattelin esikon aikaan että jos en nyt osaa lopettaa niin en ikinä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Jos ne teidän miehet ei suostu lopettamaan niin voitte kertoo et jos ne vaikka ottaa vauvan syliin ja pitää päällä samaa paitaa kun mikä oli röökillä käydessä päällä niin se on jopa pahempi kun se että puhaltais tupakansavua päin vauvan naamaa.päin Just oli taas tutkimus, jossa todettiin, että ne myrkkyjäämät, jotka tarttuu tekstiileihin ja hiuksiin on kaikkein vaarallisimpia. Ite opetan nuoria, joilla on kaikennäkösiä ongelmia koulunkäynnissä enkä ihan neutraalina voi kattoo heidän vanhempia, jotka polttaa lapsensa seurassa. Syy ja seuraus käsikkäin. Oma satunnainen sauhuttelu loppu heti plussaan ja passiivistaki vältän parhaani mukaan. Onhan se välillä vaikeeta elää ilman tupakkaa mut vaikeempaa on musta elää sen tiedon kanssa että vaarantaa lapsensa terveyden ja tulevaisuuden. Näitä lukiessa aina muistaa että miksi ei polta:

http://www.tyokalupakki.net/pages/index.php?id=81&pid=3
 
Minä vs tupakka. Tilanne tällä hetkellä 3-2 Joten johdossa ollaan. Rööki maistuukin jo välistä pahalle ja kävellessä huippaa.. Joten kyl tää kakka täst loppuu kokonaan ! Aamutupakan ku sais jätettyä, niin aina päivällä helpompi olla kokonaan ilman :)
 
Jenni jos saat aamukahvin lopetettuu nii sit saat kyl röökinkin. Ja aattele sitä pikkuista siellä minkä vuoksi lopetat nii ei tee mieli
 
Aamukahvi ei ollut mikään ongelma, kun haisee niin hiton pahalle. Ajattelin huomenna antaa tupakat ja henkkarit pois. ^_^ Toki aina voi pummia, muttah.. Hankaloittaa asiaa enemmän ja ehkä sitä omaa mieltä taas auttaa vähän tuo, ettei ole heti saatavilla
 
Kun itse lopetin, poltin viimeisen askin loppuun (ei kannata jättää mitään hätävaratupakkaa kaappiin jemmaan) ja jätin vain ostamasta uuden askin. Kyllä kaupan kassalla piti taistella muutaman kerran vastaan, ettei painaisi tuttua numeroa. Mutta on vaikea polttaa, jos ei ole askia taskussa tai laukussa. Pummimiseen auttaa se, että kertoo niille keneltä saattaisi pummia, että nyt on todellakin tarkoitus lopettaa ja pyytää ettei kaveri antaisi tupakkaa vaikka pyytäisi. Omalla kohdalla tämä koski yhtä kaveriani ja äitiäni. Kaverilta sain yhden, mutta hän itse sanoi että tämä on sitten viimeinen. Ja äiti oli jo kerran antamassa, mutta mies huomautti että et kyllä ota! Olin jo ollut muutaman päivän polttamatta. Näiden kahden kerran jälkeen en ole pumminut enää ollenkaan. Tupakka kyllä maistuisi (vaikkakin tiedän sen oikeasti maistuvan aivan kamalalle), mutta pää on pitänyt. Raskauden lisäksi muuna syynä ajattelen, että tämä on minulta hieno saavutus että pystyn todella lopettamaan. Mies ja äitini yrittää koko ajan rinnalla samaa, heillä kyllä herkemmässä hairahtumiset (kumpikin vain vähentänyt), koska ei ole niin painava syy kuin minulla.
 
Tulin helmikuun puolelta kertomaan että kyllä on ikävä aamukahvia ja tupakkaa :smiley-angry017
Kaksi viikkoa nyt täynnä savutonta elämää, yllättävän helposti mennyt!
 
Piti tulla leveilemään jo päivän jälkeen, että ideani näyttää toimivan ihan hyvin. Ei viitsi edes käydä kokeilemassa myytäiskö sitä tupakkaa vaik mieli tekisi ja maha pystyssä edes viitsi pummia sitä tupakkaa :D
 
Takaisin
Top