Tupakoinnin lopettaminen

Pikkukakkonen

Satasella mukana keskusteluissa
Kohtalotovereita? Miten on menny? Kolme vrk alkaa olee täynnä ja hermot aika tiukilla. Mut yllättävän hyvin on kyllä mennyt.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä lopetin sunnuntaina. Joo hermot on tiukilla ku tuo ukko ravaa kessulla minkä kerkiää. Mut helpottamaan alkaa. Oon mä pari kertaa sähkötupakkaa joutunu ottaa. Mut mun mielestä se on yhtä tyhjän kanssa.
 
Mun mies on ollu aika messissä tässä, ei oo montaa polttanu tänään :) Vaikkei mua edes haittais jos ravais koko ajan.
Kyllä mä aattelin että tässä talossa ois pystyssä kolmas maailmansota ku mä lopetan ilman mitään korvaavia tuotteita, mut ei oo niin kamalaa sentään ollut :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on muutenkin nyt hermot tiukilla ja niihin kiukkukohtauksiin on aina ollut tupakka "hermolääkkeenä" niin kyllähän tämä kieltämättä ottaa koville... Mut yritän pitää mielessä ettei kyse ole musta, ja mielikuvaharjoitteena kuvittelen että saan terveen lapsen syliin niin se auttaa :Heartred
 
mä oon pari kertaa tarttenu sähkötupakka henkosia, mut nyt en oo 2 päivään yhtään mitään en purkkaa en pastilleja tai mitään korvaavaa. Hyvä me kaikki :Heartred
 
Mulla on tänään tosi huono päivä! Hermot niin kireellä. Haukuin miehenkin syyttä ihan lyttyyn.
Onneks oli kummipojan synttärit, siellä sai muuta ajateltavaa.
Nyt kotiin, aattelin mennä kuumaan suihkuun ja päikkäreille vaikka :D
Oon niiiiin ylpee etten oo ratkennu! Hyvä me!!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Jes, hyvä! Lauantain paskapäivän jälkeen on mullakin taas ollu hyviä päiviä, ei yhtään niin vaikeaa :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla loppui samantien kun sain tietää raskaudesta :) vaikka se päivä oli vasta eilen, niin ei tulisi mieleenkään polttaa yhtään röökiä! Kasvaahan sisälläni sentään pieni ihmisen alku


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla sellanen historia takana että ehdin tupakoida esikkoa ennen 10 vuotta, sitten lopetin kuukautta ennen kun aloin oottaa esikkoa, sähkötupakin avulla. Nyt sitten viime vuonna kun lopetin esikon imetyksen, oon taas sillon tällön tupakoinu, viime kuukausina 2-3/pvä..Nyt sitten tietenkin loppu testin tekoon ja sortua en aijo. Hammasta pikkusen kiristää mutta tiedän kokemuksesta että menee ohi viikossa :) tsemppiä kaikille ja hyvää työtä ootte tehneet!
 
MarinaMelina, ihan ku mun suusta! Samanlainen tarina mulla siis taustalla.
Tällä kertaa lopettaminen on ollu paljon helpompaa ku ekalla kerralla :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin tupakointia takana noin yhdeksän vuotta ja loppu kyllä seinään. Oon myös aika temperamenttinen luonne muutenkin, niin ajattelin että täälläkin syttyy kolmas maailmansota, mutta yllättävän helposti sitä pystyi lopettamaan kun kyse ei olekkaan enää pelkästään itsestään. Ensimmäinen viikko meni huulta pureskellen, mutta nyt pari viimesintä viikkoa on ollut jo tuplasti helpompia! :)
Tsemppiä kaikille! Toivottavasti ollaan parin viikon sisään unohdettu jo koko tupakan olemassaolo :wink
 
Pikkukakkonen: Hyvä me! Tällä kertaa tosiaan on ollu helpompaa, suurimman osan ajasta en edes muista koko tupakkia mutta välillä tietyissä hetkissä se tulee mieleen..Nappaan purkan suuhun ja jatkan hommia :D Minkä ikäinen sun esikko on?

Nooramaria: Totta! Se unohtuu kyllä nopsempaan kun tupakoidessaan kuvitella vois! :)
 
Mä oon polttanu 20 vuotta ja nyt olen koht 2 viikkoo ollu polttamatta. Ajoittain tulee hetki esim aamukahvin jälkeen tai ruuan jälkeen että tupakka. Mut se kestää sen 3sek ja sit menee ohi. Luulin tosissaan et on vaikeempaa.

HYVÄ ME KAIKKI :):signs003
 
heippuli!
saako kysyä, että ootteko käyttäneet mitä apuvälineitä? joku mainitsi ainakin sähkötupakan, mutta mites purkat? sumutteet? ja eikös niitä jotain imeskelytablettejakin ole?
mitä kokemuksia, ja mitä mieltä ootte?
 
Mä nostan teille muille niin hattua, mulle tää lopettaminen on ollu vaikeempaa mut kokoajan parempaan suuntaan. Ensinnäkin tää raskaus tuli yllättäen, tietäisin jos tätä ois suunniteltu niin ois asennoitunut ihan eri tavalla ja olisin lopettanut plussauksen jälkeen kuin seinään.
Eilen en polttanut kuin yhden ja olen päättänyt että ensi viikolla se yksikin jää pois. Kaikista vaikeinta on ollut olla polttamatta silloin kun normaalisti polttaa, kahvin jälkeen, syönnin jälkeen, kun puhun puhelimessa, kun olen koirien kanssa ulkona.. mutta nyt en ole neljään päivään polttanut kertaakaan nuiden jälkeen/aikana!
 
TiiaMaria : mä käytin ennen kun aloin ottaa esikkoa sähkötupakkia viikon, sillä pääsin eroon 10 vuoden tupakoinnista! Se on kyllä hyvä vehje siihen että saa edelleen toistaa tupakalla käynti tapaa pahimman ajan yli. Poltin siis ihan vesihöyryä sillä sähkiksellä, se maistu vielä mansikalle :D :D :D mutta kummasti se auttoi!!!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top